Lasten suusta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "5 lapsen äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
5

"5 lapsen äiti"

Vieras
Vuosi sitten poikani (silloin 7v ja 3v) leikkivät kovasti sellaista Tarzanleikkiä, jossa he olivat kumpikin Tarzaneja. Kun sitten tuo isompi poika aloitti koulun, hän ilmoitti ensimmäisenä koulupäivänä veljelleen Villelle, että "Kuule Ville, kun minä nyt menen kouluun, niin minusta tulee isompi Tarzan ja sinä olet pieni Tarzan". Heti kun isoveli oli lähtenyt, niin Ville 3v ilmoitti, että "Kyllä minäkin olen isompi tarzan, mutta sitä ei saa kertoa tuolle Kallelle, koska muuten Kalle taas hakkaa minut". Minä lupasin, etten kerro sitä en kerro sitä hänelle. Kun Kalle 7v sitten tuli koulusta, niin minä kerroin hänelle heti, että "Ville sanoi, että hänkin on isompi Tarzan". Silloin Kalle hyökkäsi Villen kimppuun, hakkasi hänet ja sanoi, että "Nyt sinä menit pilaamaan meidän hyvän leikin rupeamalla uhoamaan että olet iso Tarzan", mutta Ville vain itki ja huusi, että "Äiti pilasi lupauksensa kertomalla sinulle että minä olen iso Tarzan". No, se leikki loppui sitten siihen, mutta se alkoi uudestaan kun pojat saivat pian kaksi pientä siskoa, joiden nimiksi tuli Sanna ja Susanna. Silloin lapset päättivät, että Kalle ja Ville ovat kumpikin isoja Tarzaneja, joten Sanna ja Susanna ovat pieniä Tarzaneja. Ja että isä on Tarzanin apina.

Alkuperäinen kirjoittaja määä;28892024:
Kyllä mulla käy ihan sääliksi että joku jaksaakin näitä kirjoittaa. Kauhea vaiva ihan turhan takia, ei oo hauska eikä ole hyvä provo :(

vaan tämä on totta, tämä on meidän perheen tavallista lapsiperheen arkea. Teillä ei ilmeisesti lapset leiki, vaan istuvat heti vauvasta lähtien tietokoneen tai television ääressä.

Yhteistyössä