Lasten suusta...

vv
Mun 4-vuotias oli hakenut aamulla vaatteet kaapistaan. Hällä oli pitkähihainen paita, shortsit ja sukat oli vedetty niin ylös ettei jalkoja näkynyt. Minä sitten totesin että kova poika kun pukeutuu shortseihin vaikka pakkasaamujakin on jo ollut.
Hän vastasi hyvin polleasti että "äiti, tiedätkö että miehen täytyy tehdä, mitä miehen täytyy tehdä".
 
Meidän reilu 2-vuotias on kans melko sanavalmis ikäsekseen. Nyt on viime aikoina keksinyt että pieru on hauska juttu! Eräänkin kerran kaupan kassalla neiti yht äkkiä huusi kovaan ääneen että "äiti pieras" ja nauroi räkäsesti päälle. Minä sitten siinä koitan hymyillä, että märistä kengistä vaan lähti sellanen ääni... :xmas: Näin on käynyt samaisessa pikkukaupassa niin monta kertaa että olen varmaan jo tunnettu ilmavaivoistani siellä...

Samoin kun erään kerran apteekissa oltiin ostamassa neidin vitamiineja ja tyttö tokaisi kassalla napakasti, että "äiti, entäs ne kontoomit?"... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Mun 4-vuotias oli hakenut aamulla vaatteet kaapistaan. Hällä oli pitkähihainen paita, shortsit ja sukat oli vedetty niin ylös ettei jalkoja näkynyt. Minä sitten totesin että kova poika kun pukeutuu shortseihin vaikka pakkasaamujakin on jo ollut.
Hän vastasi hyvin polleasti että "äiti, tiedätkö että miehen täytyy tehdä, mitä miehen täytyy tehdä".
:LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Samoin kun erään kerran apteekissa oltiin ostamassa neidin vitamiineja ja tyttö tokaisi kassalla napakasti, että "äiti, entäs ne kontoomit?"... :whistle:
Voi apua! :D
 
Lania
Meillä leikittiin sellaista arvausleikkiä tyttäreni kanssa, että mikä eläin on, jonka kohtaan metsässä. Minä annoin aina vihjeitä ja tytär arvasi eläimen :). Viimeiseksi jäänyt arvaus oli tällainen: "Saavun järven rannalle. Siellä on vihreä eläin, joka pyydystää kärpäsiä pitkällä kielellään ja loikkii korkealle. Se on limainen. Mikäs eläin se voisi olla?", niin tyttäreni nopea vastaus oli: "Se olet sinä äiti!" ...ja arvaatkaas tuliko seuraavaa eläintä arvuuteltavaksi :)...voi että äidin itsetunto oli herkillä, mutta vitsit, kun nauroin makeasti :). Ja neiti vain tapittaa minua ensin ihmeissään, että mitä tuo vedet silmissä nauraa, ja sitten alkaa itsekin hymyilemään.

Nyt vasta sitten oli sadepäivä ja neidillä tietty kumpparit jalassa. Minä laitoin mekon ja pitkät saappaat, jotka on korkealla korolla (tunnen olevani sexy niissä). Neiti sitten ulkona ilmoitti, että äiti, kun sinulla on kumisaappaat ja minulla on kumisaappaat, niin mennään yhdessä hyppimään kuralätäkköön! Oih, olipas äidillä taas kaunis olo...:)
 
:LOL: Mahtavia juttuja muksuilla.... :D

Meillä esikoinen kerran pienempänä saunassa ollessamme oli hieman hiljaisempi mitä tavallisesti. Lopulta hän kysyi: Äiti, mihinkä sun pippeli on tippunut?

Tyttö osaa puhua muuten mutta R- kirjainta ei osaa. Teki legendaariset tuossa kesällä; huusi kovaan ääneen ulkona ollessamme: Äiti, kato kuinka iso mulkku! :D

Tänä aamuna tyttö huusi minulle kylppäristä: Äiti, **** (pikkuveli) leikkii kainaloharjalla.
En ajatellut sen kummemmin vaan mutisin vaan että "juu juu, anna leikkiä" ---- meni hetki ja tyttö huutaa taas että: Äiti, **** leikkii kainaloharjalla ja isin shampoolla. Siinä vaiheessa menin kurkkaamaan mitä touhuaa; pojalla on kädessään partahöylä (kainaloharja) ja isänsä partavaahto (shampoo). :kieh: En tiedä, mistä ihmeestä oli ne käsiinsä saanut.... onneksi ei pahempaa vahinkoa saanut aikaan. Tiedän ainakin jatkossa että kainaloharjalla ei täällä talossa saa leikkiä.... :D

 
hps
Meidän reilu 2,5 vuotiaamme on tottunut tyhjentämään isin lompakosta kolikot possuunsa. Eräs kerta ei sitten ollut kolikoita ja neiti oli erittäin harmissaan. Mietti hetken ja pyysi hetken päästä saada seteliä. Isi sitten totesi ettei ole seteleitäkään ja taas neiti mietti hetken kunnes päättäväisenä sanoi käsi ojossa "Anna kootti" :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hps:
Meidän reilu 2,5 vuotiaamme on tottunut tyhjentämään isin lompakosta kolikot possuunsa. Eräs kerta ei sitten ollut kolikoita ja neiti oli erittäin harmissaan. Mietti hetken ja pyysi hetken päästä saada seteliä. Isi sitten totesi ettei ole seteleitäkään ja taas neiti mietti hetken kunnes päättäväisenä sanoi käsi ojossa "Anna kootti" :D
:LOL: :heart:

 

Yhteistyössä