lasten suusta...HÄVETYSTÄ!!!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
jeku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiva... nyt kaikki nauraa räkättää, mutta kun kerroin taannoin miten meidän 5v sanoi kaupassa kassajonossa edellä olevalle miehelle, että jos juo kaljaa niin ei saa ajaa autoa. Ja tiedusteli vielä jotain siitä, että aikooko mies juoda ne kaikki ja tietääkö hän ettei pitäisi juoda. Ja mies suhtautui siihen ihan naureskellen ja vastaili pojalle jotain. Mutta palstalle asiasta tuli todella pitkä ketju, jossa haukuttiin minun kasvatustavat tai lähinnä niiden puute. Mutta joo nyt nauraa räkätetään.
kurjaa ku jotkut on niin ilkeitä. älä välitä.
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
no mä en vois kuvitella et meidän esikoinen edes ois ikinä päästäny edes tollasta suustaan! :eek:

silti hauska tarina :D :whistle:
Mun lapseni on mielestäni kasvatettu hyvin ja voisin hyvin kuvitella, että neiti voisi laukoa jotain tuollaista. Tuon ikäiset lapset yleensä kysyy sen mitä ensin tulee mieleen eikä ajattele sen kummemmin. Ja kun meilläkään ei nuo pimppi- ja pippelijutut ole mitään tabuja, niin voisi hyvinkin ihmetellä.

Tulipa kerran eräs äiti kehitysvammaisen lapsen kanssa vastaan, lapsi istui rattaissa kun ei pysty kävelemään. Meidän neiti sitten katselee tarkkaan ennen kuin ollaan kohdalla ja heti sen jälkeen kysyy kuuluvalla äänellä: äiti, miksi sillä pojalla oli suu koko ajan auki? Sinne voi lentää vaikka amppari! Voitte kuvitella, etten oikein tiennyt, mitä vastata... Mä olin lähinnä varautunut siihen kysymykseen, että miksi poika on rattaissa :ashamed: .
 
jeku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiva... nyt kaikki nauraa räkättää, mutta kun kerroin taannoin miten meidän 5v sanoi kaupassa kassajonossa edellä olevalle miehelle, että jos juo kaljaa niin ei saa ajaa autoa. Ja tiedusteli vielä jotain siitä, että aikooko mies juoda ne kaikki ja tietääkö hän ettei pitäisi juoda. Ja mies suhtautui siihen ihan naureskellen ja vastaili pojalle jotain. Mutta palstalle asiasta tuli todella pitkä ketju, jossa haukuttiin minun kasvatustavat tai lähinnä niiden puute. Mutta joo nyt nauraa räkätetään.
? voi ei ?
 

Yhteistyössä