lasten suusta...HÄVETYSTÄ!!!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
kaveri oli 5 vuotiaan poikansa kanssa linkissä.
Siinä heidän edessään istu parrakas mies.
Poika tuijotti miestä suoraan silmiin,kun siis mies katsoi poikaan ,(poika siis huusi jotai tyyliin ,hei partanen setä siellä..)
Mies kysyi ,näytänkö isältäsi ,kun katsot noin tarkkaan...
Poika huusi kovalla äänellä linkissä:Sun naama näyttää ihan äitin pimpinkarvoilta!
Mies oli menny todella vaikeeksi ja pojan äiti punastu kauttaaltaan..
Nainen sanoi että olis tehnyt mieli vaipua maan alle!!
Ei ois varmaan naurattanu jos itse olis ollu siinä tilanteessa ,kun poika sanoi noin...
Onkohan mies ajanut partansa ,kun on mennyt kotiin...
 
ä03040608
Aika paha ..!!

Lasten suusta kuulee totuuden ;)

Kyllä taatusti hävetti äitiä ja varmasti kyseistä setääkin, mutta minkäs teet... lapset puhuu "sivu suun" sitä ymmärtämättä... Tosin oisin varmasti paasannut koko kotimatkan asiasta ja siitä kuinka voisi vähän miettiä ensin :/
 
Kerttu-Kyllikki
Meijän naapurin mies joskus kyseli leikillään mutsia saunaan, ni systeri totes; "ei äiti voi tulla, ku se on ajanu sen kaikki pimppikarvat." :xmas: 6-vuotias oli siskonen tuolloin.
 
vieras
Kiva... nyt kaikki nauraa räkättää, mutta kun kerroin taannoin miten meidän 5v sanoi kaupassa kassajonossa edellä olevalle miehelle, että jos juo kaljaa niin ei saa ajaa autoa. Ja tiedusteli vielä jotain siitä, että aikooko mies juoda ne kaikki ja tietääkö hän ettei pitäisi juoda. Ja mies suhtautui siihen ihan naureskellen ja vastaili pojalle jotain. Mutta palstalle asiasta tuli todella pitkä ketju, jossa haukuttiin minun kasvatustavat tai lähinnä niiden puute. Mutta joo nyt nauraa räkätetään.
 
äimä
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:eek: Miksei mua naurata :|
ehkä siks, että se on vähän siinä rajoilla onko toi hauska heitto 5-vuotiaankaan suusta. mun 5-vee kyllä laukoo vaikka mitä, mutta ei ihan tuollasia.
kylä muakin ois hävettänyt =)
jotenkin outo juttu... ja vaikka saunakulttuurimaa ollaankin.. ei naurata
 

Yhteistyössä