lasten suuri lelukirja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ÄIPPÄ 23V
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
juuh, tämä on yleinen juttu. itsekään en ole mistään tätä löytänyt, vaikka monille tutuille on tullut. alan olla jo niinkin epätoivoinen että harkitsin mahdollista ostamista ihan joltain jolla olisi ylimääräinen, lapsi kun niin tykkää nuista lelulehdistä, vuosien vanhat lehdetkin on vielä tallessa ja yhä käytössä.. että jos jollain on ylimääräinen niin minä ostan :DD

Onko teillä jonkinlainen markkinointikielto päällä tai vastaava? Suuri lelukirja tulee äidin nimellä ja lähteenä on väestötietorekisteri. Ovat siis sieltä tilanneet otoksen naisista, joiden tiedoista löytyy alle x- vuotias lapsi. Ei nimittäin ole tullut kenellekään lapsettomalle tutulle, eikä myöskään niille, joilla on jo isot lapset.

Onko teillä jonkinlainen markkinointikielto päällä tai vastaava? Suuri lelukirja tulee äidin nimellä ja lähteenä on väestötietorekisteri. Ovat siis sieltä tilanneet otoksen naisista, joiden tiedoista löytyy alle x- vuotias lapsi. Ei nimittäin ole tullut kenellekään lapsettomalle tutulle, eikä myöskään niille, joilla on jo isot lapset.

Mulla on markkinointi kielto ja tuo lelukirja on tullut meille miehen nimellä.

Meille on tullut postissa, mutta ainakin prismassa näkyi leluosastolla olevan jaossa noita kuvastoja. En usko että maksavat mitään kun kerta postissakin ilmaiseksi tulevat =)

[QUOTE="Vieras";22473080]Meille on tullut postissa, mutta ainakin prismassa näkyi leluosastolla olevan jaossa noita kuvastoja. En usko että maksavat mitään kun kerta postissakin ilmaiseksi tulevat =)[/QUOTE]

superia! :D mulla on kielto myös päällä, mutta se on ollut jo pitkään ja silti on aiemmin aina tullu noi kuvastot, ne kun tulee ihan nimellä postitse.. mutta kiitos avusta - hilpasen siis tonne viikin prismaan tsekkaa, josko olis siellä.

Yhteistyössä