tietääkö kukaan( turvakaukaloista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piyf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tärpätti:
Itse olen ostanut molemmille muksuille huutonetistä käytettynä vuoden vanhat britaxin kaukalot. Mieluummin näin, kuin tuommoinen kaukalo, mun mielipide.

hirveän monilla on vaan sitten tuo nouto ja moni etelä-suomessa.

uskaltaako tuolta huutonetistä tilata kun eihän sitä ikinä voi tietää että jos onkin kolaroitu... kai pitänee vaan luottaa että ihmiset nyt tällaisessa asiassa ovat rehellisiä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
uskaltaako tuolta huutonetistä tilata kun eihän sitä ikinä voi tietää että jos onkin kolaroitu... kai pitänee vaan luottaa että ihmiset nyt tällaisessa asiassa ovat rehellisiä

nykyisin kolaroidun istuimen vakuutusyhtiö ottaa heti pois, joten periaatteessa se istuin ei voi olla kolaroitu. kunhan et mitään kymmeniä vuosia vanhaa osta :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

nykyisin kolaroidun istuimen vakuutusyhtiö ottaa heti pois, joten periaatteessa se istuin ei voi olla kolaroitu. kunhan et mitään kymmeniä vuosia vanhaa osta :D

ok. hyvä tietää :)

Kyllä mä uskaltaisin käytetyn ostaa. Harvemmin ne kolaroituja on ja tosiaan jos vakuutusyhtiö ottaa pois (tuota en tiennytkään) niin on se tosi epätodennäköistä mitään kolaroitua saada. Mieluummin käytetty ja laadukas kuin huono, jossa ehkä lapsikaan ei viihdy jos on epämukava asento tai muuten materiaalit hiostavia ym.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mikä on nykyisin? Sillä ainakin viime vuoden puolella oli huuto.netissä myynnissä istuin joka oli hiljattain kolaroitu. Ja tämän myyjä rehellisesti kertoi ja olivat saaneet vakuutusyhtiöstä uuden tilalle.

Yhteistyössä