Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tärpätti:Itse olen ostanut molemmille muksuille huutonetistä käytettynä vuoden vanhat britaxin kaukalot. Mieluummin näin, kuin tuommoinen kaukalo, mun mielipide.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:uskaltaako tuolta huutonetistä tilata kun eihän sitä ikinä voi tietää että jos onkin kolaroitu... kai pitänee vaan luottaa että ihmiset nyt tällaisessa asiassa ovat rehellisiä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:uskaltaako tuolta huutonetistä tilata kun eihän sitä ikinä voi tietää että jos onkin kolaroitu... kai pitänee vaan luottaa että ihmiset nyt tällaisessa asiassa ovat rehellisiä
nykyisin kolaroidun istuimen vakuutusyhtiö ottaa heti pois, joten periaatteessa se istuin ei voi olla kolaroitu. kunhan et mitään kymmeniä vuosia vanhaa osta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nykyisin kolaroidun istuimen vakuutusyhtiö ottaa heti pois, joten periaatteessa se istuin ei voi olla kolaroitu. kunhan et mitään kymmeniä vuosia vanhaa osta![]()