Lasten Parhaat Kirjat-kerhosta

18.12.2006
174
0
16
Onko muilla ongelmia kirjautua sisään?

Mulla se herjaa jatkuvasti että jäsennumero on väärä.

Eikä varmalla oo, koska se on siinä kortissa ja laskussa ihan sama. Sillä en kuitenkaan pääse kirjautumaan. En myöskään pääse rekisteröitymään jäsennumerollani, koska semmosta ei muka löydy niitten tietokannasta. :o

Ei kai ne oo voinu pistää mua pois siitä kerhosta? Ja miks ihmeessä? Mä oon melkein aina muistanu perua sen kuukauden kirjan, jos en sitä halua. (ehkä kaks kertaa oon laittanu sen asiakaspalautuksena takas) Ja oon myös tilannu sieltä useemmin kun kerran kirjoja. Eikä oo laskutkaan jääny koskaan maksamatta.

mut heitettii pihalle kerhosta mutta yhestä toisesta lastenkirjakerhosta ilman että varoittivat mitenkää etukäteen. Pikkasen olin vihainen. Heillä oli joku tietty määrä mitä saa perua ja mä olin perunu sit niin monta jo!!!! kiukutti ja harmitti sekin etten sanonu suorii sanoi sille ämmälle puhelimessa ku soitin.

kerro jos soitit miten sulle kävi?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 13:32 tomtomo kirjoitti:
mut heitettii pihalle kerhosta mutta yhestä toisesta lastenkirjakerhosta ilman että varoittivat mitenkää etukäteen. Pikkasen olin vihainen. Heillä oli joku tietty määrä mitä saa perua ja mä olin perunu sit niin monta jo!!!! kiukutti ja harmitti sekin etten sanonu suorii sanoi sille ämmälle puhelimessa ku soitin.

kerro jos soitit miten sulle kävi?

Huomasin vasta nyt sun vastauksen.

Joo mut oli laitettu pihalle, syy: liikaa peruutuksia ja liian vähän tilauksia.
Mä oon n. 3-vuotta ollu tossa kirjakerhossa, ja oon ihan varmasti tilannu joka vuosi vähintäänkin kaks kuukauden pakettii, plus sit muutakin.

No tää asiakaspalvelun nainen sit vaan kysy, että haluunko mä vielä jatkaa kirjakerhossa. Saa nähdä laittaako ne mut taas sieltä pois jos en kaikkia kk-paketteja otakkaan.

Yhteistyössä