A
"Aapee"
Vieras
Minkä pituisia päiviä teillä on lapsilla päiväkodissa? Siis sellaisilla joilla lapset on siellä ihan täysipäiväisesti ja -aikaisesti. Onko lapset oireillut pitkistä päivistä? Mitä toimenpiteitä olette tehneet, että olette saaneet päivät lyhyemmiksi? Meillä lapset viedään hoitoon n. 7.15 ja haetaan n. 16.30, silloin kun on pitkä päivä. Työni on hyvin liikkuvaa, ja ehkä kaksi päivää viikossa pystyn viemään heidät 8.30 mennessä ja silloin haetaankin jo 16 aikoihin. Joskus tosin on koko viikon tuota pitkää päivää.
Itse olen surkutellut noita pitkiä päiviä vaikkei lapset ole oireilleet niistä. Säälittää vaan, mutta vaihtoehtoja ei ole.. Paitsi että nyt pitäisi olla kun päiväkodista saimme viestiä että pitäisi keksiä jotain etteivät päivät venyisi noin pitkiksi.. Mutta mitä mä keksin ja onko noi 7.15- 16.30 päivät niin erityisiä että päikky niistä huomauttaa?
Itse olen surkutellut noita pitkiä päiviä vaikkei lapset ole oireilleet niistä. Säälittää vaan, mutta vaihtoehtoja ei ole.. Paitsi että nyt pitäisi olla kun päiväkodista saimme viestiä että pitäisi keksiä jotain etteivät päivät venyisi noin pitkiksi.. Mutta mitä mä keksin ja onko noi 7.15- 16.30 päivät niin erityisiä että päikky niistä huomauttaa?