Lasten pahat tekoset GALLUP:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Virpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole vielä kovin paljoa tuhmuuksia ehtinyt tekemään, mutta harmittaa kun on hajottanut tulostimen (tunkenut ilmeisesti jotain märkää paperia sinne), repinyt tapettia ja tehnyt uuteen telkkariin 4 naarmua.

Alkuperäinen kirjoittaja mom:
jaa-a... Vaikka mitä :D

Kerran levittivät jauhopussin olkkariin ja leikkivät lumisadetta, en tiennyt itkeäkkö vai nauraa. Sitä oli meinaa JOKA PUOLELLA!!

:D Voi ei. Meillä on olkkarissa sellainen karvamatto, se ois varmaan ollut kivan näkönen jos meillä olisivat keksineet saman.

Ei minun lapsi ole koskaan mitään pahaa tehnyt, hieman utelias ja tiedonjanoinen vaan ollut.
Työntänyt vessan patteriin muumitalon ikkunan ristikon (joka suli sinne sisuksiin ja kärysi ehkä hieman)
Repinyt tapettia
Maisteli salaa suuvettä
Enpä oikein muista mitä muuta tuo esikoinen on uteliaisuuksissaan touhunnut...

Ekana tulee aina mieleen lettukoira. Kolmoset, silloin 2,5v, olivat hieroneet berninpaimenkoiran tuuheahkoon turkkiin vehnäjauhoja, munia ja maitoa. Koira oli ihan tyytyväisen oloinen hieronnasta. Mulla vähän kärysi. En kyllä tajua, miten en jo aiemmin hiljaisuudesta tajunnut, että jotain on meneillään. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Ekana tulee aina mieleen lettukoira. Kolmoset, silloin 2,5v, olivat hieroneet berninpaimenkoiran tuuheahkoon turkkiin vehnäjauhoja, munia ja maitoa. Koira oli ihan tyytyväisen oloinen hieronnasta. Mulla vähän kärysi. En kyllä tajua, miten en jo aiemmin hiljaisuudesta tajunnut, että jotain on meneillään. :snotty:

Apua :D kai otit kuvan koirasta?

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:

Sori mut :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

No varmaan isoimmat hepulit sain siitä kun esikoinen oli syöny jääkaapista täytekakkua salaa koiran kanssa. Kakku oli siis menossa mun kaverin 30v juhliin ja odotti jääkapissa hakíjaa.
Olivat koiran kanssa "salaa" käyneet syömässä koristeet ja päällysteet ja lusikoimassa sieltä sun täältä.

Sotkeneet kynillä seiniä yms.
Sotkeneet tiski- ja pesuaineilla lattiaa.
Kiusaavat toisiaan.
Esikoinen väänsi hellasta nupit kaakkoon. Tää on vakavin, kaksosia yritettiin opettaa, ettei niihin kosketa ja eiköhän sitten esikoinen tehnyt niin. |O
Vetäneet kaapista vaatteet lattialle.

Vanhempi täytti videot mullalla |O
Kakkonen vetäs housut kintuun ja pasko olkkarin matolle, sitten nauramaan |O |O
Vanhempi oli laittanu uunin täyteen muovileluja, enkä mä semmosia älynny tarkastella kun laitoin sitten uunin lämpiämään |O |O |O |O
Ja kaikista uusinpana, eilen tuo pienempi oli repiny JOKA IKISEN tamppoonin kuorestaan ja survonu pöttöön!! |O |O |O |O |O Oli aika tukos!

Nuo niitä pahimpia, paljon paljon muutaki, mistä lie periny tommoset keljuudet :snotty:

tapettia on täälläkin revitty, permanettitussilla maalattu vaatehuoneen ovi, pissitty kiukaalle, keksien täytteellä hangattu ikkunoita, pöytiä, lattiaa, laitettu ruokaa hiuksiin, työnnetty leluja videoihin ja kaiuttimiin.. ei mitään hirmu kamalaa, mutta tämmösiä millä saa äidin kiehumaan.

ai juu.. ja tyttö on keksinyt että seisovilteen voi naisetkin pissiä. kiipeää seisomaan pöntön reunoille ja siitä sihtaa |O pari kertaa on päässyt tuommoisia tekemään.

repiny tapettia ja syöny saippuaa ja deodoranttia. levittänyt jauhot lattialle, purrut töpselistä yhden piikin irti... ja levitelly mun rasvan pitkin sänkyä.. :snotty:

Nii juu ja toinen poika on pienenä:
mennyt jääkaapille ja tiputtanut nakit koirien syötäväksi ja raa´at kananmunat lattialle.
pöllinyt mun karkit salaa 1v
pistänyt makaroonia kahvinkeittimeen.
jättänyt minut parvekkeelle lukkojen taakse juhannuksena.
tyhjentänyt kampaamoshampoon+hoitoaineen vesileikkeihinsä.

Anteeksi vaan, meinasin revetä monien kohdalla... Taidetaan olla säästytty pahimmilta.

Ehkä TOP3 tässä vaiheessa on tapetin repiminen (siis noin 50x30 cm epämääräisen muotoinen pala kokonaan pois), pappan kannettavan tietokoneen näyttöön tussilla piirtäminen (ehkä ikävin...) sekä mummin uuden sohvan sotkeminen tussilla (saatiin lopulta lähtemään).

Yksi ikävin siivottava itselle on ollut kun oli pissannut pottaan ja yrittänyt itse kaataa pönttöön mutta kaatoikin läppäroskikseen sillä seurauksella, että metallinen roskis oli yltä päältä pissassa, kaikki roskat myös ja muovipussi roskiksessa tahmainen, pissaa vessan lattia täynnä ja lapsen paljaat jalat samoin, sitten karkasi niillä pissaisilla jaloilla ympäri huushollia.

Niin ja yksi tympeä siivottava, muttei lapsen ilkeys, oli kun oksensi rajusti auton takapenkille. Oli kauhea pakkanen ja matkaa kotiin yli 100 km jäljellä, oksennusta oli lapsen vaatteet täynnä ulkovaatteista alkaen ja valui sisävaatteisiin sukkahousuja myöten. Koko istuin oli oksennuksessa, kaikki turvavyöt ja niiden soljet sekä solkien välistä istuimen sisään meni oksennusta, samoin auton takapenkin väleihin ja tavallisten turvavöiden solkien väliin sekä siihen kiinnityssysteemin väliin, sitä lensi myös ikkunaan ja omaan naamaani ja mun kädet oli kyynärpäitä myöten oksennuksessa. Sitä oli niin paljon, ettei saatu lasta järkevästi pois autosta putsattavaksi. Riisuttiin vaatteet ja peiteltiin lakanoihin ja pyyhkeisiin, itse kävin pesulla huoltsikan vessassa. Tietysti vielä siinä penkillä oli ollut leluja, baby bornin naama peittyi oksennukseen ja silmät jumitti auki kun kuivui.. Kirjoja ja cd-levyjä oli siinä mössössä, samoin legoja. Meillä oli auto tosi täynnä tavaraa nääs kun palattiin pitkältä lomalta. Se oli kyllä sellainen once in a lifetime -tyyppinen kokemus...

Ei nyt mikään paha tekonen (vaan oma moka)
Poitsu istui sellaisessa kävelytuolissa (mikä lie sen oikea nimi? vauva voi kärrätä sillä pitkin huushollia) päällä oli pelkkä vaippa, jonne oli sitten tullut iso kakka, se oli valunut lattialle ja poika oli kävellyt päältä ja sitä kakkaa oli IHAN JOKAPUOLELLA läästittynä

nii joo ja meillä tehtiin sormiväreillä ja poika karkasi siitä, astui maalatun paperin päälle ja lähti juoksemaan. sitä väriä oli JOKA puolella. olohuoneen uusi matto,sohva ja verhot täynnä jalan ja käden kuvia ja lattiat täynnä...

Vanhin poika :Heitelly pyykkipulverit lattialle, maalannut seiniä huulipunalla, taputellu luumutorttun valkoisen villakoiran pää töyhtöön,
Keskimmäinen osasi piirtää kuulakärkikynillä joka paikkaan eli seiniin, sohviin ruokapöytään ja lattioihin. Nuorimmainen on lähinnä ruokkinut videoita ja printteriä pikkuautoilla ja muilla leluilla, ei ole ehtinyt muuten vielä pahaa tekeen.
:)

Yhteistyössä