Lasten oudot iltapalat

Jälkikasvullani on välillä ihan oudot mieliteot iltapalalla. Hän mm tykkää syödä kaurahiutaleita sellaisenaan (joskus maidon kanssa). Ei siis puhettakaan että hiutaleista tehtäisiin silloin puuroa tai hän söisi ihan mysliä - vaan siis pelkkiä tavallisia kaurahiutaleita tilataan.

Mitä tavanomaisesta poikkeavaa teillä syödään välillä iltapalalla?
 
No mun 2v tytär tykkää meetvurstista, nakeista ja mustasta makkarasta... Eipä oo ainakaan äitiinsä tullut.
Tulevaisuuden potentiaalinen karppaaja :D

Osa muksuista vetäis iltapalaksi pelkkää kaakaota.
 
No mun 2v tytär tykkää meetvurstista, nakeista ja mustasta makkarasta... Eipä oo ainakaan äitiinsä tullut.
Tulevaisuuden potentiaalinen karppaaja :D
Okei, toikin voisi syödä myös samaa ruokaa - nakkeja, lihapullia ja mustaamakkaraa. Olen joskus miettinyt, johtuuko olemus hyvin proteiinipitoisesta ruuasta (tosin kyllä sillä sitten leipähiilihydraattikin kelpaa, mutta nykyään ei perunat ja makaroonit juurikaan)
 
"annika"
2.5vuotias halus tänään 'sitä samaa kanaa ja pastaa mitä meillä oli jo tänään' jätti siis ne päivällisellä syömättä, iltapalaan mennessä ilmeisesti oli jo niin nälkä että ne ois kelvannu. annoin silti jugurttia ja mysliä sekä riisikakkuja ja maitoa.
 

Yhteistyössä