lasten oma kirjakerho

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Haluaisin liittyä kerhoon, mutta mitenkäs toimin, kun tässä lappusessa kysytään että valitse kerhoryhmäsi, 0-2v tai yli3v.
Mitäs jos haluaisin kuulua molempiin, kun lapset on 0v ja 3v?? Voinko laittaa raksin molempiin vai pitääkö tosiaan valita joko pienille tarkoitetut kirjat tai isommille?

mä tahtoisin kans liittyä mutta eka on vasta mahassa. siinä lapussa kysytään lasten nimiä niin sitähän mä en voi laittaa ku ei oo pikkunen viel syntyny, mites siinä toimitaan? voinko liittyä ja ilmoittaa lapsen nimen myöhemmmin?

Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:
mä tahtoisin kans liittyä mutta eka on vasta mahassa. siinä lapussa kysytään lasten nimiä niin sitähän mä en voi laittaa ku ei oo pikkunen viel syntyny, mites siinä toimitaan? voinko liittyä ja ilmoittaa lapsen nimen myöhemmmin?

nostoooo

Alkuperäinen kirjoittaja huom:

nostoooo

Kyllä noita mainoksia ja liittymislappuja alkaa tulla ihan tarpeeksi kun vauva syntyy. Mikä hätä nyt?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huom:

nostoooo

Kyllä noita mainoksia ja liittymislappuja alkaa tulla ihan tarpeeksi kun vauva syntyy. Mikä hätä nyt?

no niitä tulee jo nyt =)

ja siksi liittyisin jo, että olis sitten valmiiksi jo kaikkea. miehen kanssa sovittiin et tommoseen vois liittyä jo ennen syntymää.-

Nuo kuukauden kerhopaketit vaihtelevat hieman kuukausittain. Toisinaan on molemmille kerhoryhmille oma pakettinsa eli Tikrujen kerhopaketti (3+) ja Pikku Ruiden kerhopaketti (0-2).
Ja jos olet vaikka valinnut lapsesi kerhoryhmäksi tuon 3+, niin pystyt halutessasi tilata myös Pikku Ruiden kerhopaketin siihen tilalle tai lisäksi. Ja tuota kerhoryhmää pystyy helposti vaihtamaan netissä sitten kun on jäsen. Ja välillä kerhopaketti on molemmille ryhmille yhteinen.

Kannattaa vierailla Lasten Oma Kirjakerhon sivuilla ja lukea lisää jäseneduista yms...

Voihan niihin liittyä vaikkei lasta olisikaan.Pari sellaista tiedän,jotka kuuluu ja ostavat toisten lapsille lahjat sieltä kirjakerhosta.Ei siihen ole mikään pakko lapsen nimeä laittaa.Luulisin,että netin kautta tai asiakaspalvelun kautta voit sitten myöhemmin vaihtaa lehden tulemaan lapsen nimellä.

Yhteistyössä