Lasten oma kirjakerho ja tän kuun paketti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sprite
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sprite

Aktiivinen jäsen
18.08.2007
9 748
1
36
Noniin, äskenpä kävin postin hakemassa ja olipa tullut lasten omasta kirjakerhosta kuukauden paketti.
Hauskaa siinä on se, että mä en olis halunnut sitä pakettia. Mutta enpä ole perunutkaan, koska en ole saanut koko lehteä jossa tuo paketti on esitelty.

Onko muille käynyt näin??

Edellinen lehti joka tuli, oli 14/2007 ja siitä olen perunut kuukauden paketin silloin 12.12. (piti perua 18.12 mennessä ).

Sen jälkeen ei ole näkynyt lehteä. Itseasiassa ihmettelin juuri muutama päivä sitten, miksei sitä ole tullut. Ja nyt tuli sitten paketti.
Ärsyttävää alkaa lähettelemään tuota takaisin, vielä kun uusi lehti on sitten tuolla lootan sisällä, että paketti pitäis kuitenkin avata jos haluan lehdestä muut tarjoukset, ym. lukea..

Joo, mulle tuli kans paketti josta ei ollu lehteä tullu |O

Pistin takas koko satsin & kirjotin et enskerralla, laittakaa lehti ensin tulemaan, hankala perua :snotty:

Senkus avaat vaa tuon paketin :D

Jaa, että ovat sitten kömmänneet muidenkin kohdalla.
No hyvä tietää. Rupesin jo kuvittelemaan että oonko vaan lyönyt sen lehden roskiin tai jotain...

Pistän kyllä myös palautetta mukaan pakettiin että vois sen lehden lähetellä ensin ja me tilataan sitten jos halutaan.

joo ja meikäläiset erottivat kerhosta kun oli kuulemma liikaa palautuksia... Mutta noin meni meilläkin monesti, ja sit vaikka peruinkin paketin niin silti tuli paketti jonkin ajan päästä |O Nooh,eipä harmita suuresti vaikka erottivatkin

Alkuperäinen kirjoittaja Häjyynen:
joo ja meikäläiset erottivat kerhosta kun oli kuulemma liikaa palautuksia... Mutta noin meni meilläkin monesti, ja sit vaikka peruinkin paketin niin silti tuli paketti jonkin ajan päästä |O Nooh,eipä harmita suuresti vaikka erottivatkin

Juu, mulle sattunut monessakin eri kerhossa tätä että olen perunut paketin, ja silti tullut.

Ja ei sitä kyllä tajua mennä nettiin perumaan pakettia, jonka ei tiedä/muista olevan vielä tulossa- siis jos lehti ei ole tullut, en kyllä muista että kohta pitäis tulla uusi paketti. Sähköpostiin en minäkään ole saanut mitään ilmoituksia.

Hmmm, olikohan meillekkään tullu lehteä.. on se voinu tulla mut ei mulle asti, mieleinen paketti kyllä oli, sai leffan halvemmalla ku kaupasta ja sain aamulla lapset pysymään hetken paikallaan kun ite oon kipeenä

meille ei syksyllä tullut paria lehteä vaan sitten niitä paketteja tuli kyllä, vaikka tajusin netistä mennä välillä kattoo että perutaanko vai ei.

laitoin sinne vähä palautetta sillon syksyllä tästä kun lehteä ei tule tai tulee niin myöhään että ei esim-päästy viidakkokirjan ennakkoleffaan tmv sillo olikaan. Noo tähän päivään mennessä ei ole tullut minkäänlaista kommenttia että miksi näin on käynyt. Tekis mieli irtisanoa sieltä mutta kuienki välillä tulee iha kivoja kk-paketteja ;) mut suututtaa kun ei voi mitää edes vastata "asiakaspalvelussa on ruuhkaa"-ilmeisesti

Yhteistyössä