Ärsyttää! -Lasten oma kirjakerho

persvakoonasana

Aktiivinen jäsen
19.06.2007
16 180
0
36
Ärsyttävää toimintaa tolla Lasten Oma Kirjakerholla! 23.12. oli tullut kotiin pakettikortti, että paketti on noudettavissa postista 28.12. No, olimme tuolloin reissussa ja ehdin noutaa paketin vasta tämän viikon maanantaina 4.1. Kerholehti on aina paketin sisällä -ärsyttävää- paketti on siis aina pakko avata, ja mulla oli siis ilmeisesti jäänyt peruuttamatta tuo nyt saapunut paketti (mitä kyllä ihmettelen, koska yleensä perun ne heti). No, avasin siis tuon paketin ja kappas, tämä tuleva paketti olisi pitänyt perua 3.1. mennessä ja sisällä olleiden kirjojen lasku oli eräntynyt jo 2.1.! Ei hel*ata! |O |O |O Tahallaankohan olivat joulun ajalle laittaneet noin tiukan aikataulun? No, tämä perhe eroaa nyt ko. kerhosta.

Toi on kyllä aika väärin koska sillä paketilla on 2 viikkoa hakuaikaa postissa. Se pitäis ottaa huomioon siinä laskun eräpäivässä. Mulla kävi samoin yhden toisen firman paketin kanssa. Lasku oli jo erääntynyt kun sen hain.

Ei mun oo koskaan tarvinu hakea niitä postista ja kyllä sen saa palauttaa kun soittaa ja selittää asian. Sullahan on postin kuittikin todisteena, ettet ole pakettia aiemmin saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noi paketit ei oo varsinaisia paketteja vaan tilaa vieviä kirjeitä, joten ne pitäis kantaa kotiin saakka.

Niin. Pakettikortissa luki "tilaa vievä kirje", ei siis mahtunut postiluukusta. Oli siis posteljooni käynyt oven takana tuolloin 23.12., mutta olimme jo joulureissussa, joten en saanut pakettia tuolloin. No, joka tapauksessa palautan paketin ja eroan kerhosta. Muutenkin ärsyttää tuo kerho, koska mun mielestä ovat lähetelleet pakettejaan, vaikka olen perunutkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Ei mun oo koskaan tarvinu hakea niitä postista ja kyllä sen saa palauttaa kun soittaa ja selittää asian. Sullahan on postin kuittikin todisteena, ettet ole pakettia aiemmin saanut.

No ei ole postin kuittia, kun se pakettikortti jäi sinne postiin, eikä sieltä mitään kuittia saanut. Aion soittaa sinne ja erota kerhosta. Sanon siinä samalla, että paketti on tulossa takaisin, eikä maksua ole siitä syystä kuulunut.

Tilaa ihmeessä KOTIVINKKI lehti. Laksu tulee kun erräpäivä on jo mennyt. Ihan pers...koko systeemi siellälehdessä itse olen soittanut ja s.psotitse laittanut viestiä monesti. Ekaksi tuli lehti jo ja laskua ei kuulu ja näy.. Tilaa lehti jos haluat käytää aikaasi muuhunkin kuin lehden lukemiseen. Ky

Noi paketit ei oo varsinaisia paketteja vaan tilaa vieviä kirjeitä, joten ne pitäis kantaa kotiin saakka.

Juu, ei mahdu meidänkään posyilaatikkoon, posyosta tarvii hakea. Munki pitäis siitä erota, en nää järkeä tossa, et haen sen aina postista, ihan yhtä hyvin voisin hakea kaupasta.

No jopas hikeentyi ap taas ihme asiasta. :D Itse palautan melkein aina ne kuukauden paketit, kun en kerran muista perua niitä.

Taas? :laugh: :laugh:

No, ihmeellistä jos jonkun mielestä on ok tuommoinen meininki, että ns. "pakko-ostatetaan" niitä paketteja laittamalla erä- ja uuden paketin peruutuspäivät noin lyhyelle ajalle. Ja ihan sopivaan ajanjaksoon, joulun ajalle, jolloin ihan varmasti aika moni on reissussa. :whistle: Ja kuten sanoin (ja joku muukin tässä ketjussa), mielestäni mulle on useampaan otteeseen tullut noita paketteja, vaikka olen niitä perunut. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
No niin, erottu on. :) Asiakaspalvelusta ehdotettiin, että pitäisin vuoden tauon kerhosta ja palaisin sitten automaattisesti jäseneksi. :D En suostunut.

Vajaa vuosi sitten erottiin Lasten oma kirjakerhosta, kun postipalvelut muuttivat kauemmas ja aukioloajat olivat todella haastavat. Katsottiin samalla että eiköhän nää kirjat ollut jo tässä. Tuttuja ongelmia mitä on tässä sivulla mainittu. (paketti ei mahdu kerrostalon postiluukusta jos väliovi on kiinni)
Kuinkas ollakkaan kuukausi sitten tuli sähköpostiin kirjakerhosta viesti, joka meni tietysti heti roskapostiin. Samoin kerholehti meni mainoksena roskiin. Yllätys oli melkoinen kun postissa odotti kirjakerhon paketti. Takaisin lähti avaamattomana. Mukavinta on ettei kirjakerholla ole oikein mitään kanavaa miten sinne voi olla yhteydessä paitsi tunnuksilla sisäänkirjautuneena. Mistäs tunnukset tähän hätään?

Yhteistyössä