kylmä nakki Aktiivinen jäsen 07.07.2006 16 967 11 38 23.01.2009 #26 mulla on siis tälläinen (oon entinen Känkkäränkkä). kuva otettu just paukuttamisen jälkeen. aattelin tohon vielä joskus ottaa ympärille tähtiä tvs.
mulla on siis tälläinen (oon entinen Känkkäränkkä). kuva otettu just paukuttamisen jälkeen. aattelin tohon vielä joskus ottaa ympärille tähtiä tvs.
D Desperado1980 Vieras 16.03.2009 #27 Riimuja mietiskelevät, laittakaa googleen hakusanaks futhark.. Muistaakseni ainakin osoitteesta www.fontriver.com löytyy riimuaakkoset, eli niistä pystyy kääntämään suoraan.
Riimuja mietiskelevät, laittakaa googleen hakusanaks futhark.. Muistaakseni ainakin osoitteesta www.fontriver.com löytyy riimuaakkoset, eli niistä pystyy kääntämään suoraan.
T tässä textiä-tatuoint Vieras 04.08.2011 #28 Täältä löytyy hienoja teksti vaihtoehtoja. Eri tyylejä. Erinlaisilla fontilla voi kokeila, helppokäyttää. Tattoo Lettering - design your own tattoo lettering using tattoo fonts
Täältä löytyy hienoja teksti vaihtoehtoja. Eri tyylejä. Erinlaisilla fontilla voi kokeila, helppokäyttää. Tattoo Lettering - design your own tattoo lettering using tattoo fonts