Lasten nimet tatuointiin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:
Alkuperäinen kirjoittaja monna:
Mulla ainaki veetuttais jos meän äitillä tai isällä lukis perseessä "Monna ja Markku".

ai perseeseenkö ne pitää tatuoida :o

No ei tarvi, mut siis ärsyttäis kyllä ihan hulluna jos meän isällä (58v.) tai äidillä (57v.) ois vaikka sit käsivarressa mun (28v.) ja veljen (34v.)nimet.

Mut jokainen tavallaan. Musta toi ei vaan oo kauheen suloista ja ihanaa jos ajattelee 30 vuotta eteenpäin =D

Mulla ainaki veetuttais jos meän äitillä tai isällä lukis perseessä "Monna ja Markku".

No ei tarvi, mut siis ärsyttäis kyllä ihan hulluna jos meän isällä (58v.) tai äidillä (57v.) ois vaikka sit käsivarressa mun (28v.) ja veljen (34v.)nimet.

Mut jokainen tavallaan. Musta toi ei vaan oo kauheen suloista ja ihanaa jos ajattelee 30 vuotta eteenpäin =D

makuja on monia :D

ja mietippäs sitä että jos lapsi vaihtaa nimeään jossainvaiheessa :whistle:

Ei mun mielestä ois kamalaa, jos vaikka mun isällä ois mun + siskon ja veljen nimet tatuoituna :) Mun isä vaan ei tatskoista välitä, joten sillä ei ole mitään muitakaan tatskoja.
Mitä kummaa siinä on? Muutamalla tutullakin on tatuointi jossa lukee esim. Isä/Iskä tai Äiti.

kun uimahallissa yhdellä naisella oli perseen yläpuolella teksti: DEAR.
Mut mä en ottaisi lasten nimiä (toivon mukaan muistan ne vaikka kuinka vanhana muutenkin).
Laulun sanoja, nuotteja voisin ottaa, JOS koskaan mitään otan (on epätodennäköistä koska olen 45v kestänyt ilmankin).

No niin ja missä vois teettää sellasen siistin tatuoinnin kuin miamin tatuointitarinoissa. Onko tietoa helsingissä olevista taidokkaista tekijöistä. Siis ja mitä maksaa esim just nimi, noin. 20, 50, 100, 200, 1000.

Yhteistyössä