M
milla
Vieras
Laittakaa kuvia jos teillä on, tai kertokaa millasilla kirjaimilla kannattais ottaa. Nimiä tulisi siis kolme.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja monna:Mulla ainaki veetuttais jos meän äitillä tai isällä lukis perseessä "Monna ja Markku".
Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:Alkuperäinen kirjoittaja monna:Mulla ainaki veetuttais jos meän äitillä tai isällä lukis perseessä "Monna ja Markku".
ai perseeseenkö ne pitää tatuoida![]()
Alkuperäinen kirjoittaja monna:Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:Alkuperäinen kirjoittaja monna:Mulla ainaki veetuttais jos meän äitillä tai isällä lukis perseessä "Monna ja Markku".
No ei tarvi, mut siis ärsyttäis kyllä ihan hulluna jos meän isällä (58v.) tai äidillä (57v.) ois vaikka sit käsivarressa mun (28v.) ja veljen (34v.)nimet.
Mut jokainen tavallaan. Musta toi ei vaan oo kauheen suloista ja ihanaa jos ajattelee 30 vuotta eteenpäin =D
Alkuperäinen kirjoittaja monna:Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:Alkuperäinen kirjoittaja monna:Mulla ainaki veetuttais jos meän äitillä tai isällä lukis perseessä "Monna ja Markku".
No ei tarvi, mut siis ärsyttäis kyllä ihan hulluna jos meän isällä (58v.) tai äidillä (57v.) ois vaikka sit käsivarressa mun (28v.) ja veljen (34v.)nimet.
Mut jokainen tavallaan. Musta toi ei vaan oo kauheen suloista ja ihanaa jos ajattelee 30 vuotta eteenpäin =D
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:ja mietippäs sitä että jos lapsi vaihtaa nimeään jossainvaiheessa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MyyMuikkunen:Mun miehellä on lasten nimet (siis myös toinen nimi) riimukirjoituksella hauiksen ympärillä.