lasten lukumäärä ja haaveet

haluaisin tietää montako lasta perheessänne on ja monestako lapsesta haaveilet? meillä tytöt 3v3kk ja 7kk. haaveena olis 6 lasta mut realistinen "tavoite" on 4. toisaalta vähän mietityttää et mitenkä saa arjen toimimaan suurperheessä ettei kaikki olis täyttä kaaosta.
 
2 lasta tällähetkellä, kolmatta odotellaan =) Haaveena olisi kans tuo 6 lasta, mutta eiköhän tähän kolmeen toistaseksi jäädä :heart: Saa sitten myähemmin iltatähtönen tulla jos on tullakseen, jahka nämäkin lapset saadaan kunnialla kasvatettua :D
Niin, ikää tytöillä on 3v1kk ja 8kk =)

 
Mä oon itekseni ajatellu että kolme lasta olis kiva saada, ukko taas ajatellu kahta.No, meillä on nyt kaksi lasta ja ukkokin on aatellu et lisää saa tulla..... :heart: Mut sitä ei tiedä mihin me sit lopetetaan, tykkään silti ett lapsi ei jää yksinäiseksi.Itelläni on kaks siskoo ja pikkuveli.
 
piia86
Mulla ensimmäinen tulossa ,mutta kaksi tai kolme suunnitelnmissa.
mulla on itelläni neljä veljeä ja kyllä se suurperheen elämä leillä kotona ainkain toimi ihan kunnioitestusti. kiitos meidän mamman.
 
kristiina-79
Nyt olen saanut pungerrettua kaksi lasta maailmaan, joka on ollut vähimmäistavoite. Jostain kumman syystä olen haaveillut 5 lapsesta...
En vaan tiedä kestääkö pää, jos kaikki lapsemme ovat yhtä itsepäisiä kuin esikoinen...
 
aimai
ensimmäistä odotetaan ja semmoinen 6 olisi meilläkin tavoitteena (tai 9 oikeastaan mutta kai kuudellakin pärjää). ajattelin että jos kahden satseissa muutaman vuoden välein.
mies sanoo ettei raskaana olevalla voi olla vauvakuume, mutta mitäpä se naisten hömpötyksistä tietää.. minä odotan jo sitä seuraavaakin plussaa. olin hiukan toivonut että olisi ollut kaksi tulokasta.
 
pussipiru
yks täystuho poika on ja toinen kk sisällä tulossa, kolme ois aika kiva lukumäärä, ainakin mulle. mies puhuu 5 mut ei taida tietää minkälaista on ku on ainut lapsi ja minulla taas sen 7 sisarusta samasta äidistä ;)
pistäkeehän paremmaksi :p
eikä edes olla lestaadiolaisii vaan äiti hirveä lapsirakas :heart:
 
hillamaria
Tällä hetkellä pirtissä hyörii "vain" yksi neljän ikäinen villiviikari, mutta toista jo pikkasen kuumeillaan. Kaksi tai kolme lasta olis toiveissa.
Aika näyttää miten käy...
 
meillä on nyt kaksi poikaa 1,8v ja 2,11v,kova on ollut vauvakuume jo...mutta ei oikein rahat riitä taloudessa niin pitää hieman venyttää tätä kuumeilua tulevaisuuteen:)Tosin toisen jälkeen vannoin ettei enää,tämä riittää...mutta ei kai ollut niin tarkoitettukaan,eiköhän meille tule niin monta kuin luoja suo:)Ja niin että kaikki jaksaa hyvin:)
 
skeleton
iik miten paljon te haluatte lapsia!!

meillä on yksi ja toisesta haaveilen, mutta mies ei ehkä halua enää vauva-aikaa uudelleen elää..olisi kyllä sääli jos ei saatais kaveria tälle ainokaiselle.
Pakko nostaa hattua teille jotka suurperheestä haaveilette tai sellaisen olette jo saaneet! :)
 

Yhteistyössä