Lasten lahjat G:

Alkuperäinen kirjoittaja TiinuLiinu:
Tuli nuista Tomi Traktori dvd-stä mieleen..ku itsekin ostettiin pojalle sellainen kun hää on ihan hulluna tomiin. :) mutta ollaan etitty nyt jotain oheis juttuja tomiin, niinku pateenkin näyttää olvean se paten auto. mistä vois saada?oletteko missään nähneet? vähä asian vierestä tämä mutta no.... :whistle:
Minimanista saa!

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja elmeri-meri:
poika 12-vuotta saa...
-työkalusetin
-kolvisetin
-rakennettava (kolvattava) äänenmuuntaja+kaijutin
-pari paitaa
-guitar hero-pelin (eka)
-shrekin joulu DVD
-kuulokkeet
-pari "lahjakorttia"
-leffaliput

pojat vajaa 3-vuotta saavat:
-röllin sydän DVD
-pari paitaa
-yöpuvut
-paloautot
-pikkuautot
-pipot
-tikru-plyyssipuvut
en muista muita... :ashamed:
mikä tuo shrekin joulu dvd on, me ollaan ihan hulluina noihin shrekkeihin (tai minä ainakin) onko se joku juuri ilmestynyt ku en oo nähnyt missää mainosta..
Shrekin joulu tuli viime vuonna ihan telkkaristakin, nauhoitettiin se videolle silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja elmeri-meri:
poika 12-vuotta saa...
-työkalusetin
-kolvisetin
-rakennettava (kolvattava) äänenmuuntaja+kaijutin
-pari paitaa
-guitar hero-pelin (eka)
-shrekin joulu DVD
-kuulokkeet
-pari "lahjakorttia"
-leffaliput

pojat vajaa 3-vuotta saavat:
-röllin sydän DVD
-pari paitaa
-yöpuvut
-paloautot
-pikkuautot
-pipot
-tikru-plyyssipuvut
en muista muita... :ashamed:
mikä tuo shrekin joulu dvd on, me ollaan ihan hulluina noihin shrekkeihin (tai minä ainakin) onko se joku juuri ilmestynyt ku en oo nähnyt missää mainosta..
en ole varma koska on ilmestynyt mutta ihan prismassaja cittarissa ainaskin myydään 9.95? oli tarjouksessa... :wave:

meillä
5v tyttö:
BAby Born

1v tyttö:
auto lelu josta kuuluu jotain ääntä

yhteisinä saavat nuken vaunut ja lastenhuoneeseen leikkiuunin ja tiskialtaan

Ja sitten mitä sukulaisilta tulee

Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:
Tuli nuista Tomi Traktori dvd-stä mieleen..ku itsekin ostettiin pojalle sellainen kun hää on ihan hulluna tomiin. :) mutta ollaan etitty nyt jotain oheis juttuja tomiin, niinku pateenkin näyttää olvean se paten auto. mistä vois saada?oletteko missään nähneet? vähä asian vierestä tämä mutta no.... :whistle:
Minimanista saa!
Samoin halpa-hallista just tänään näin.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mä oon kyl nähnyt Tomi Traktori leluja Anttilassa, Prismassa, Citymarketissa, Stockmannilla, BR-leluissa...
miten en ole missään nähny vaikk ettiny kyllä, pitää vissiin lähtee uudelle kierrokselle. B) sitä "pieni punainen traktori" kyllä olen mut tomia en. millasia leluja siellä on ollu?just cittaris eilen kävin eikä siel kyl ollu. olen lelukaupoissa joka kyselly eikä niissäkään ole ollu :eek:

hyvä kun teillä hyvin
mielenkiinnosta utelen että millasia lahjoja ja kuinka monta pakettia muut lapset saa yleensä jouluna:) eli kertokaahan mitkä on suosikkilahjoja ja minkä ikäsiä lapset ovat... meillä poika 4.5v. saa

-Pleikkarin
-Cars-rekan
-Lauri kilparadan
-Muumi tietokoneen
-Cars palapelin
-walle dvd:n
-ja muuta pikkutavaraa kirjoja, vaatteita ym.

en sit tiedä mitä kummit ja mummit ostaa lapsille
:whistle:

tyttö 2.5v saa mm.

-espritin syöttötuolin (vähäku tripp trapp)
-baby born vauvan
-baby bornin polkupyörän
-muumi puhelimen
-nalle puh palapelin
-hello kitty nukenkehdon
-hello kitty ison pehmolelun
-nalle puh pehmolelun
-baby bornin tarvikkeita mm. pari nukenvaatetta
-my little pony vauva joka puhuu ja ryömii
-ja sitten vaatteita

vielä kun löytäsin oikeen unelma nukkekodin tolle neidille sellasen pinkin unelman:D

Kallitapa lahjoja saavat ha paljon. Lagjoititko yhtään vähävaraisille hyvänmielenkeräykseen.

Mä oon kyl nähnyt Tomi Traktori leluja Anttilassa, Prismassa, Citymarketissa, Stockmannilla, BR-leluissa...
itsesasias mulla olis käytetty iso tomi traktori,sellanen kauko ohjattava,en kyl tiiä toimiiko se ohjain enää ku en oo vaihtanu pattereita mut just mietin et laitan huutoon noita "vanhoja" leluja ku poikaa ei enää kiinnosta tomi traktorit ja muut joten jos käytetty kiinnostaa ni laita yv:vtä. myyn halvalla pois.,mulla olis muitakin näitä tuon ikäsen pojan leluja..

miten en ole missään nähny vaikk ettiny kyllä, pitää vissiin lähtee uudelle kierrokselle. B) sitä "pieni punainen traktori" kyllä olen mut tomia en. millasia leluja siellä on ollu?just cittaris eilen kävin eikä siel kyl ollu. olen lelukaupoissa joka kyselly eikä niissäkään ole ollu :eek:
No just tänään äijä osti kuopukselle halppiksesta ison radio-ohjattavan tomi-traktorin.

Siis ihan on ollut se Tomi traktori ja jotain muutakin Tomi-aiheisia menopelejä olen nähnyt. Meillä kans on nuorimmainen Tomi Traktori-fani =)

itsesasias mulla olis käytetty iso tomi traktori,sellanen kauko ohjattava,en kyl tiiä toimiiko se ohjain enää ku en oo vaihtanu pattereita mut just mietin et laitan huutoon noita "vanhoja" leluja ku poikaa ei enää kiinnosta tomi traktorit ja muut joten jos käytetty kiinnostaa ni laita yv:vtä. myyn halvalla pois.,mulla olis muitakin näitä tuon ikäsen pojan leluja..
kiitos, mutta kyllä meillä on nuita leluja ihan tarpeeks ;) joka paikka täynnä...ja poika vasta kohta 2 niin ei viel kauko ohjattavia oikein osaa varmaan...löytyis jotai ihan vaa figuureja tms jostai. no pitää jatkaa etsimistä =)

Minimanista saa!
en oo koskaa kuullukkaa. en haluis alkaa enää mistää nettikaupoista tilailee ku ei sit oo varmuttaa ehtiikö jouluks ja sit ku on viel postimaksut. jos löytyis iha jostai täällä olevasta kaupasta. meil tääl kuite yleisimmät isot marketit jne..nyt vaa ettiin tosissaan. oliskoha cittaris tai prismas, pitää huomenna vielä ihan myyjältä kysyä jos en löydä.

Meiltä lapset saa ...

Poika 6v lego city posti-auto, poliisi + koira ja lakaisu kone + ukko
tyttö 3v saa dublo lego kaupan, koira hoitolan ja silitysraudan
poika 1v 4kk saa paloauton

ja sitten saavat mummoilta kummeilta jotain vielä...

tinni
5v:lle ostettu
-- bionicle robotti (isompi ja pienempi)¨
--paita
--puuhakirjoja x3
--cars lyijykyniä,kumeja ja terotin.
--pikkuautoja kolmen kpl:n pakkaus

1,5v:lle
--duplo ambulanssi
-- tanssiva spiderman
-- pikkuautoja 5kpl:n paketti

tarkoitus olisi vielä ostaa mm. bodyjä pienemmälle, muutama dvd esim. walle ja kung fu panda. lisäksi mies meinasi "hienompaa " parkkitaloa isommalle. (vanha hieman rikki ja "yksinkertainen")

kummeilta toivottu vaatteita ja isompi bioniclejä/pokemon palloa.
mammalta ja pappalta tulee pienemmälle ainakin "piirrä/pyyhi" taulu ja isommalle muumiläppäri

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Minimanista saa!
Samoin halpa-hallista just tänään näin.
en kyl oo koskaa halpa-hallissa täällä nähny, myyjäki sano ettei ole :eek: nyt kyllä ärsyttää jos en löydä mistää ku ilmeisesti niitä kuite paljo myydään :(

jysyy gäb
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Tuon ikäisille on tosi ihanaa ostella vielä! ap:n lapset meinaan...
mitä vanhemmiks tulee,sen vaikeempaa.

esikoiselle:(8lk)
kuula-ase
lisävarusteita vanhaan aseeseen
kirja
pussilakana
leatherman
vaatetta
Atalan r/c auto

tyttö 9 vee
vaatetta
kirja
kampauspää
päiväkirja
kipsivalujuttuja
maaleja ja laadukasta paperia

poika 9 vee
vaatetta
lego
hyökkäyshelikopterijuttu mikä lie...
kirja
uudet rumpukapulat
nuottikirja
vakoilujuttuja
r/c auto atalasta

poika 9 vee
koottava
R/c auto atalan
kirja
vaatetta
lego
vakoilujuttuja

tyttö 3 vee
muumiläppäri
piirrustusjuttuja
nukketalo
baby born (oma kun siskon vie koko ajan)
tavaraa baby bornille
kirjoja
vaatetta

poika 1,5 vee
monitoimipuhelin,
vaatetta
kirjoja (hulluna niihin)
muovailuvahaa
auto (kauko ohjattava)
fisher pricen läppäri

yhteiseksi uusi x-box,taulutelkku ja pelejä.
Sekä lautapelejä.

Joulu on ihanaa!!

:xmas:
Onko teillä lo,moset?

äityli
Meillä tyttö 1v10kk saa meiltä vanhemmilta

-vauvanuken
- magablockseja (meniköhän oikein?)

isovanhemmilta

-villapuvun
-nukensängyn
-lasten sähköhammasharjan
Kummeilta,palapelin, duploja,kirjan ja vaatteita ja tässäkin on aivan älyttömästi!

niina
meillä pojat 7 ja 6 saa molemmat 12 lahjaa vanhemmilta (tarkkaan lasken että on yhtä monta ja suunnilleen yhtä kivoja). Kallein on lego batman- peli wiille ja halvimmat on kai noi gormitit. Toivottavasti sukulaisilta tulee vaatteita, itse oon ostanut pelkkiä leluja

mielenkiinnosta utelen että millasia lahjoja ja kuinka monta pakettia muut lapset saa yleensä jouluna:) eli kertokaahan mitkä on suosikkilahjoja ja minkä ikäsiä lapset ovat... meillä poika 4.5v. saa

-Pleikkarin
-Cars-rekan
-Lauri kilparadan
-Muumi tietokoneen
-Cars palapelin
-walle dvd:n
-ja muuta pikkutavaraa kirjoja, vaatteita ym.

en sit tiedä mitä kummit ja mummit ostaa lapsille
:whistle:

tyttö 2.5v saa mm.

-espritin syöttötuolin (vähäku tripp trapp)
-baby born vauvan
-baby bornin polkupyörän
-muumi puhelimen
-nalle puh palapelin
-hello kitty nukenkehdon
-hello kitty ison pehmolelun
-nalle puh pehmolelun
-baby bornin tarvikkeita mm. pari nukenvaatetta
-my little pony vauva joka puhuu ja ryömii
-ja sitten vaatteita

vielä kun löytäsin oikeen unelma nukkekodin tolle neidille sellasen pinkin unelman:D
Paljonko hujahti euroja / lapsi?

sissu
5v saa meillä
Atte-apinan
kampauspään
barbien hevosen
pehmolelun
kirjan
dvd:n
prinsessa-lautapelin
bratzin
korurasian

2v saa
konttaavan ponin
barbien hevosen
baby bornin
pehmolelun
kirjan
barbin
vaatteita

meillä ei sukulaiset osta lahjoja lainkaan,joten lapset saavat vain nuo luettelemani.

muutama paketti per muksu, ja mitä sitten saavat iskällä/mummulassa erikseen...

poika 8v uus kamerakänny toivelahja + pientä yllätystä lisäksi
tyttö 7v naukuva kissapehmolelu + nukkekotiin nukkeperhe + ylläreitä
tyttö 6v haukkuva koirapehmolelu + ylläreitä...

Yhteistyössä