Lasten kuvista joulukortit (älä vaivaudu avaamaan jos inhoat niitä, tämä kysymys ei koske sinua)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli onko antaa uusia ideoita. Monta vuotta olen jo lähettänyt lasten kuvista tehdyt joulukortit ja parhaani mukaan olen aina koittanut ideoida asian tiimoilta jotain uutta ja kivaa. Nyt taas ideamylly pyörii päässä ja koitan keksiä millainen korttimme olisi tänä vuonna.

Jos löydän koneelta niin voin tähän liittää kohta meidän viime vuoden korttimme, jos vaikka joku saisi siitä inspiraatiota. :)

Löytyihän se meidän kortti eli tälläinen kuva ja alla oli tietokoneella tehty teksti:

Kun taivas on tumma ja pohjoisesta tuulee,
silloin enkelin laulavan tuulessa kuulee.
Se rakkautta ja lämpöä koteihin laulaa
ja kaikille toivottaa joulurauhaa.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5027737.jpg

Niin ja meidän nimet tietty kans. :)

Tulostatko itse kortit vai tilaatko jostain? Olen miettinyt, milloin kortit pitäisi tilata, että ehtivät hyvin jouluksi. Luullakseni jossain vaiheessa näissäkin on ryysis, niin jos vaikka ehtis ennen sitä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Löytyihän se meidän kortti eli tälläinen kuva ja alla oli tietokoneella tehty teksti:

No hittolainen huomasin vasta nyt, että toi on hemmetin suuri kuva...

Niin ja siis meidän kortit tulostettu miehen työpaikalla. Valokuvaamot ilmoittaa sen päivämäärän milloin sieltä viimeistään pitää tilata, aika viimetipassakin on mahdollista saada.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
Tulostatko itse kortit vai tilaatko jostain? Olen miettinyt, milloin kortit pitäisi tilata, että ehtivät hyvin jouluksi. Luullakseni jossain vaiheessa näissäkin on ryysis, niin jos vaikka ehtis ennen sitä?

Meillä tuli tänään tarhasta tarhakuvauslaput ja niillä pysty suoraan tilaan. Sisaruskuvalla tai yksittäiskuvalla :-) Itse oon tilannut viime vuonna ifiltä.

No hittolainen huomasin vasta nyt, että toi on hemmetin suuri kuva...

Niin ja siis meidän kortit tulostettu miehen työpaikalla. Valokuvaamot ilmoittaa sen päivämäärän milloin sieltä viimeistään pitää tilata, aika viimetipassakin on mahdollista saada.

Joo, aika kauan lataa tuota auki...

Voisin itsekin harkita itse tulostamista, koska ei noita kortteja niin montaa tarvi. Mutta pitää seurailla noita valokuvaamojen mainoksia, jos tilaakin sieltä. Kiitti tiedosta! :flower:

Yhteistyössä