Lasten kultainen kirjasto(?) Muistaako kukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piiku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piiku

Jäsen
20.11.2004
729
0
16
Silloin,kun itse olin pieni,meillä oli kyseisen kirjakerhon kirjoja.Siinä oli yhdessä kirjassa aina monta lyhyttä tarinaa.Omani on hukkunut vuosien saatossa,mutta tietääkö kukaan,löytyykö kenties jostain vielä?
Kirpparilla en ole nähnyt.

Oliko se kirjakerho? Meillä on tallessa muutama (miehen peruja) ja muistelisin että itselläni on myös ollut noita kirjoja jokunen. Ajan saatossa ovat vain hävinneet. Siitä olen varma, ettei meillä kuuluttu mihinkään kirjakerhoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Meillä on Tammen kultaisia kirjoja, et niitä tarkoita? :wave:

Ei, kun mä luulen että Piiku tarkoittaa sellaisia pahvikantisia kirjoja, joissa oli esim. Tuhkimo ja Lumikki-sadut. Eikä mitään disney-versioita olleet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko se kirjakerho? Meillä on tallessa muutama (miehen peruja) ja muistelisin että itselläni on myös ollut noita kirjoja jokunen. Ajan saatossa ovat vain hävinneet. Siitä olen varma, ettei meillä kuuluttu mihinkään kirjakerhoon.

En mä varma oo,oliko se kirjakerho edes,mut siihen kuului muistaakseni 4 paksua kirjaa(jos en nyt ihan hakoteillä oo)

Alkuperäinen kirjoittaja Piiku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

En mä varma oo,oliko se kirjakerho edes,mut siihen kuului muistaakseni 4 paksua kirjaa(jos en nyt ihan hakoteillä oo)

No sitte ei jos paksuja.

Ja noissa on ihan Disneytäkin; Pinoccioo ja Aku Ankkaa jne. :wave: :xmas:

Saatto olla niitä.Onko niissä esim. Kaupunkilaishiiri ja maalaishiiri-tarina?

Joo meillä on se. :D

Ja sit onko se karhutarina(nimeä en muista) missä karhun kuono turpoaa,kun meni hunajan perään mehiläispesään tai jotain?
Niin ja paksukantisia olivat.

Saatto olla niitä.Onko niissä esim. Kaupunkilaishiiri ja maalaishiiri-tarina?

Joo meillä on se. :D

Ja sit onko se karhutarina(nimeä en muista) missä karhun kuono turpoaa,kun meni hunajan perään mehiläispesään tai jotain?
Niin ja paksukantisia olivat.

Niin ei, noi on ohkaisia. :| :D

Kyseessä on Lasten kultainen kirjasto niminen kirjasarja. Mulla on niitä hyllyssä 2kpl Eläinyatävämme ja Nukkumatin tullessa. Ja 2 kirjaa puuttuu. Sarjassa on siis 4 paksua kirjaa joissa on monia tarinoita.

Yhteistyössä