Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piiku:Saatto olla niitä.Onko niissä esim. Kaupunkilaishiiri ja maalaishiiri-tarina?
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Meillä on Tammen kultaisia kirjoja, et niitä tarkoita? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oliko se kirjakerho? Meillä on tallessa muutama (miehen peruja) ja muistelisin että itselläni on myös ollut noita kirjoja jokunen. Ajan saatossa ovat vain hävinneet. Siitä olen varma, ettei meillä kuuluttu mihinkään kirjakerhoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Piiku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oliko se kirjakerho? Meillä on tallessa muutama (miehen peruja) ja muistelisin että itselläni on myös ollut noita kirjoja jokunen. Ajan saatossa ovat vain hävinneet. Siitä olen varma, ettei meillä kuuluttu mihinkään kirjakerhoon.
En mä varma oo,oliko se kirjakerho edes,mut siihen kuului muistaakseni 4 paksua kirjaa(jos en nyt ihan hakoteillä oo)
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja Piiku:Saatto olla niitä.Onko niissä esim. Kaupunkilaishiiri ja maalaishiiri-tarina?
Joo meillä on se.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piiku:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja Piiku:Saatto olla niitä.Onko niissä esim. Kaupunkilaishiiri ja maalaishiiri-tarina?
Joo meillä on se.![]()
Ja sit onko se karhutarina(nimeä en muista) missä karhun kuono turpoaa,kun meni hunajan perään mehiläispesään tai jotain?
Niin ja paksukantisia olivat.
Alkuperäinen kirjoittaja Piiku:Voi itku,kun jollain vaik ois ollu tai ois nähny niitä jossain![]()
Mä niin haluaisin tytöllenikin lukea niitä.
Alkuperäinen kirjoittaja jontsu79:Alkuperäinen kirjoittaja Piiku:Voi itku,kun jollain vaik ois ollu tai ois nähny niitä jossain![]()
Mä niin haluaisin tytöllenikin lukea niitä.
Ootko käynyt kirjastossa? Täält meidän kirjastosta oon ainakin niit lainaillut