Lasten kolmoismurha!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nelHM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kerron ihan hieman omaa taustaani.. sairastuin odotusaikana jo masennukseen ja pakkoajatuksiin. pakkoajatukseni kohdistuivat lapseeni, pelkäsin tappavani hänet, pelkäsin uutisia yms. eli minulla on mielenterveydellisiä ongelmia, jep. Olin vakavasti sairas, tajusin itse tilani ja mieheni soitti minulle apua, ja sitä onneksi sain.

Nyt olen paljon terveempi, jaksan enemmän ja ihana tyttöni 1v. Koskaan en halua lapselleni pahaa, ajatukset ovat erijuttu kuin teot.
Sinä joka mussutat HULLUISTA, et tiedä mitään mistään. Kukaan tuskimpa haluaa sairastua vakavasti, tai haluaa joutua laitokseen.Toisille niin vain käy.

Toivon että kritisoija kohtaa itsellään masennuksen, lääkehoidot ja terapiat.
TULE SITTEN KERTOMAAN ASIASTA ENEMMÄN JOOKO?

Alkuperäinen kirjoittaja nelHM:
Taas tätä... miten joku pystyy, en minä ainakan voi kauhea kun ihminen on paha ja minä niin hyvä.
Samassa tilanteessa ja samalla elämänkokemuksella ja lähtöeväillä ei voi olla varmaa vaikka ap päätyisi samaan.

:o . No tollanen ei ole oikeutettua missään elämäntilanteessa.
ei ole oikeutettu ja todella sairasta mutta maailma on paha paikka, myös lapsille. tässä taas esimerkki siitä kun joku eilen ihmetteli tuolla ketjussa, jossa keskusteltiin tästä kadonnesta pikkutytöstä, ettei kai kukaan voi surmata omaa lastaan. mutta näin vain valitettavasti tapahtuu ja useasti vuodessa

Yhteistyössä