Lasten kolmoismurha!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nelHM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nelHM

Tunnettu jäsen
14.02.2007
4 605
323
83
Siis iha kauheeta! Just tuli uutisissa, että kaksi 8-vuotiasta ja yksi alle2-vuotias on surmattu kotiinsa. Ja v. -67 syntynyttä äitiä epäilläään teosta. En muista paikkaa..olikohan Espoo?

Miten joku pystyy? :snotty: :snotty: :snotty:

Kolme pientä enkeliä lisää :snotty: :snotty:

Taas tätä... miten joku pystyy, en minä ainakan voi kauhea kun ihminen on paha ja minä niin hyvä.
Samassa tilanteessa ja samalla elämänkokemuksella ja lähtöeväillä ei voi olla varmaa vaikka ap päätyisi samaan.

Taas tätä... miten joku pystyy, en minä ainakan voi kauhea kun ihminen on paha ja minä niin hyvä.
Samassa tilanteessa ja samalla elämänkokemuksella ja lähtöeväillä ei voi olla varmaa vaikka ap päätyisi samaan.

:o . No tollanen ei ole oikeutettua missään elämäntilanteessa.

Taas kauhistellaan ja tunnetaan itsensä niin paljon paremmaksi, mutta ketään ei nykyään varmastikaan kukaan auta, paitsi jotkut osaavat hakea yhteiskunnalta heti kaiken kun ensimmäinen ilmoittaa tulostaan.

Eli: Niinpä, tässä sitä taas ollaan. Ketään tappajia en puolustele tai hyväksy tekoja, mutta mutta.
Itse olen erinäisten syiden vuoksi koittanut hakea apua ihan vaan vaikka kerran viikossa, tai kuussa kotiin (neljä lasta), mutta sitä ei täällä saa.
Yksityisten kautta käsketään hakea, mutta siihenhän ei kaikilla ole varaa.
Itsellä on muutaman vuoden takaa masennustakin taustalla.
Ja sitten jos ajatellaan niin kammottavaa, että joskus vaan riittäisi, niin kaikki päivittelis, että huh huh ja mikä ajaa ihmisen tuollaiseen.
Niin, mikä ajaa...
Kun apua ei saa, ei edes silloin, kun sitä tajuaa vielä itse hakea.
Tuollainen ei toki ole oikeutettua missään elämäntilanteessa, mutta ihminen voi tahtomattaan ajautua ties mihin karmeuksiin, JOS apua ei oikeesti ole, eikä sitä anneta, vaikka kuinka pyytäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja XXX:
MIKSI SAIRAAT (HULLUT) IHMISET HANKKIII LAPSIA!!!!

Ja sinä olet varma, että et koskaan sairastu?[/quote

minä tiedän mitä jaksan ja tiedostan sen heti. tiedän kyllä mistä puhun ja lapsilleni en siinä varjossa tekisi ikinä mitään!!!!! VÄSYMYS JA UUPUMUS EI OLE SYY TAPPAA!!!!

joo niin ei voi sanoa eetä hullut ei sais koskaan hankkia lapsia... tuskimpa kyseinen äiti on ollut ihan terve. ei kukaan ole hullu syntyessään, vaan erilaiset elämänkokemukset, tredegiat yms, voivat ajaa ihmisen kamaliin tekoihin.
EN TODELLAKAAN NYT TARKOITA, ETTÄ HIENOA KUN LAPSET TAPETTIIN, vaan on yhteiskunnan vika että ihmiset sairastuu niin paljon mielenterveydellisiin ongelmiin, ja kaikilla ei ole turvaverkkoa.

kamalaa todellakin.
Tuskin äiti tahallaan on lapsileen pahaa halunnut, päässä on vaan sumentunut pahasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Pöljä:
väsyneenä ja uupuneena katsos kun ei tiedä mitä jaksaa jne. sinä et siis tiedäkään mistä puhut.

paskan marjat!!!!!! puolustakaa tätäkin asiaa. Mä olisin kuollut tällä hetkellä, jos mun äitini ei jossain vaiheessa olis huomannu, "Ei hemmetti, mä hakkaan lastani päivittäin, mulla varmaan viiraa päässä" JA MENI HOITOON!!! Mikäs sen sit mahto tulla..?

Ja kun sinua on hakattu ja äitisi tajusi mennä hoitoon niin tajuaa sitten kaikki muutkin niinkö? Ja saavatkin hoitoa niinkö? Olen pahoillani kokemuksistasi, mutta kun ei se näin todellakaan mene.

Niin ja sairastua voi todellakin vasta lasten saamisen jälkeenkin!

väsyneenä ja uupuneena katsos kun ei tiedä mitä jaksaa jne. sinä et siis tiedäkään mistä puhut.

Mulla on vaikea uupumus, ja uupumus ja väsymys on kuulkaas ihan eri asia kuin sellainen mielenterveydellinen ongelma joka johtaa toisen ihmisen tappoon.

Alkuperäinen kirjoittaja ind:

Mulla on vaikea uupumus, ja uupumus ja väsymys on kuulkaas ihan eri asia kuin sellainen mielenterveydellinen ongelma joka johtaa toisen ihmisen tappoon.

No tähän sanoisin, että uupumuksenkin syitä voi olla vaikka sun mitä - niinkuin väsymyksenkin. Ja ne voivat kyllä olla niin pahoja, että seurauksena on tuollainenkin epätoivoinen teko. Et voi oman kokemuksesi perusteella sanoa etteikö uupumus ole tapon taustalla. Ja pitääkö siihen nyt muka olla niin erityisen hullu, että toisen tappaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ind:

No tähän sanoisin, että uupumuksenkin syitä voi olla vaikka sun mitä - niinkuin väsymyksenkin. Ja ne voivat kyllä olla niin pahoja, että seurauksena on tuollainenkin epätoivoinen teko. Et voi oman kokemuksesi perusteella sanoa etteikö uupumus ole tapon taustalla. Ja pitääkö siihen nyt muka olla niin erityisen hullu, että toisen tappaa?

Joo, kyllä siinä pitää oikeasti olla vakavasti sairas että tappaa perheensä. Piste. Mun ei tarvi tähän mun omia uupumuksen syitä eritellä, ne on olleet erittäin rajuja ja pahoja syitä.

Et sä voi myöskään olla täällä jeesustelemassa, että kyse on uupumuksesta ja väsymyksestä, kun joku tappaa lapsensa.

Ja kun sinua on hakattu ja äitisi tajusi mennä hoitoon niin tajuaa sitten kaikki muutkin niinkö? Ja saavatkin hoitoa niinkö? Olen pahoillani kokemuksistasi, mutta kun ei se näin todellakaan mene.

Niin ja sairastua voi todellakin vasta lasten saamisen jälkeenkin!

niin että ne lapset on saanut sinut sairastumaan vai? Ei! kyllä sulla täytyy olla traumoja, mielenterveysongelmia jo ennestäänkin. Kyllä mä itken usein mun paskaa lapsuuttani, olen ollut siitä masentunut, jutellut mieheni kanssa kun en ikinä halua olla samanlainen.
Minun äitini oli VAKAVASTI MASENTUNUT ennen lapsia. Kun synnyimme hän sai elämään sisältö ja sai taas elämästä kiinni. Mutta kun se on sellaista vuoristorataa....

Tää jakaa varmasti mielipiteet kahtia ja minä pysyn ehdottomalla omalla linjalla. IHMINEN HUOMAA KUN ALKAA VÄHÄN VÄSYTTÄÄ!!!!

ottakaa ne mädät kananmunat esiin ja antakaa palaa!!!!!!!!!!!!!

Olisiko taas, joku joka on yrittänyt pitää kulisseja yllä viimeiseen saakka. Ehkä velkaa, mielenterveysongelmia.... Joku, joka on esittänyt kaikkea muuta mitä on. Sitten kulissi pettänyt ja tehnyt tämän.

Kyllä. Unohdan välillä että tämän kirjoituksen kanssa tarvitsee olla tarkkana. Olen koittanut tässä sanoa (epäonnistuneesti) että uupumus ja väsymys on ollut varmasti sen taustalla, että tällaista tapahtuu. On se sitten psykoosi tai mikä tahansa karmeampi "tila" jossa tappo on tapahtunut...

Tyhjää vääntämistähän tämä on, päivänsevistä asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisiko taas, joku joka on yrittänyt pitää kulisseja yllä viimeiseen saakka. Ehkä velkaa, mielenterveysongelmia.... Joku, joka on esittänyt kaikkea muuta mitä on. Sitten kulissi pettänyt ja tehnyt tämän.

aivan!!! jokaisella on niitä luurankoja kaapissa.

Kyllä. Unohdan välillä että tämän kirjoituksen kanssa tarvitsee olla tarkkana. Olen koittanut tässä sanoa (epäonnistuneesti) että uupumus ja väsymys on ollut varmasti sen taustalla, että tällaista tapahtuu. On se sitten psykoosi tai mikä tahansa karmeampi "tila" jossa tappo on tapahtunut...

se on sulle päivänselvä asia, älä ala muille jakamaan omaa mileipidettäsi. jos minä, tai joku muu ajattelee täällä että ihmisen täytyy olla hullu kun tappaa omat rakkaat lapsensa niin se sitten on niin. pidä sä omat mielipitees ja väännä niitä yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja XXX:

se on sulle päivänselvä asia, älä ala muille jakamaan omaa mileipidettäsi. jos minä, tai joku muu ajattelee täällä että ihmisen täytyy olla hullu kun tappaa omat rakkaat lapsensa niin se sitten on niin. pidä sä omat mielipitees ja väännä niitä yksin.

Nyt taisit unohtaa, että tämä on keskustelupalsta. Mut nyt heippa...työt kutsuu! :-)

Yhteistyössä