lasten kiroilusta?

mitä teen kun 2½v tyttöni kiroilee tai ei sieltä tule kuin se yksi kirosana v****
meillä tuo mun ukko on kova noituamaan ja melkein joka toinen sana on kirosana oon koittanut sitäkin kouluttaa että ei kiroilis mut ne vaan tulee..
onko muiden lapsilla onko ideoita miten sais loppuun?? oon koittanu sanoo että isi on tyhmä kun kiroilee että ei tarvi matkia mut ei.joskus kun suutun sille siitä se alkaa monet kerrat oikeen hokemaan sitä sanaa ja jos taas oon niinku en kuulis niin se jaksaa jankuttaa sitä. mitä teen?
 
Oletko yrittänyt vanhaa keinoa ja sanot että suu pestään saippualla kun puhut tuollaisia. Minä taisian kerran pestä suun hammastahnalla (aikuisten) tai jollain pahan makuisella ainella (ei kuitenkaan saippualla vaan jollain mitä pannaan suuhun, mutta lapsesta maisutuu pahalta).
 
NINZUKKA
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.07.2004 klo 08:27 Viivi kirjoitti:
Oletko yrittänyt vanhaa keinoa ja sanot että suu pestään saippualla kun puhut tuollaisia. Minä taisian kerran pestä suun hammastahnalla (aikuisten) tai jollain pahan makuisella ainella (ei kuitenkaan saippualla vaan jollain mitä pannaan suuhun, mutta lapsesta maisutuu pahalta).
pese oikeasti saippualla, ei sihen kuole
 
nii ja miehen suu kanssa, jospa siltäkin vähemmin lipsahtelisi :D

Meillä väheni kiroilut mieheltä kun esikoinen oikeesti kiroili sille päin naamaa n 2-vuotiaana. Sitä ennen oikeen kiusas kaverinsa kanssa meitä äiti-ihmisiä kun eivät ymmärtäneet että lapsi hankki jo sanavarastoa vaikkei puhukkaan.

miehen kaverin lapsi on nyt 2-vuotias ja on siltäkin kiroilut vähentyny - ehkäpä muksu on kertonu isälleen kiroavan iltasadun :whistle:
 
Meillä kanssa likalla tuli aikoinaan h***tti ihan oikeessa kohtaa kun sillä jotain tapahtu..en kiinnittänyt siihen mitään huomiota ja sanoin vieraillekin etukäteen että jos se naurattaa niin nauravat sillain ettei lapsi huomaa...ja näinhän se sana jäi lopulta itsekseen pois...

Ukolla taas tulee ihan jatkuvasti noita sammakoita suusta ja tänään se huomasi jopa itsekkin sen kun olen siitä jatkuvasti nalkuttanut :whistle: sitten keksin että me laitetaan miehelle sellainen pankki johon se on oikeutettu laittamaan joka "sammakosta" 50 senttiä..... ;)
 

Yhteistyössä