LASTEN KIRJAKERHOISTA KYSYMYS!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maalismamma82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maalismamma82

Vieras
Minkä ikäinen lapsi ja missä kirjakerhossa olette? Mitä olette tykänneet kerhon kirjatarjonnasta?
Mulla poika 2v3kk ja ollaan tällä hetkellä kolmessa eri kirjakerhossa, mutta en yleensä ota yhtäaikaa kaikista kuukauden pakettia, vaan vähän tarjonnan mukaan.
Huomasin vain että tuossa Suuressa Suomalaisessa tuntuu olevan jatkuvasti pienimmille tuota Barbababaa ja se alkaa hieman kyllästyttää. Meillä poika ei välitä niistä yhtään. Unohdin perua seuraavan paketin sieltä ja nyt se on siis pakko ottaa ja TAAS barbababa-kirja tulossa, mut onneksi siinä tulee myös kiva musiikki cd kun poika ihan hulluna musiikkiin:)

Voihan sen palauttaa, jos unohdit perua.

Meillä kuulutaan vau'kirjaan ja lasten parhaat kirjat-kerhoon. Poika 1,5v. Vau'kirjalta ollaan otettu jonkun verran kirjoja, mutta alkaa olla jo aika huonoja paketteja. Oon miettinyt, että siitä kohta erotaan. Vauvana tuli ihan kivoja kyllä. Lasten parhailla taas ei oo oikeen meille vielä sopivia kirjoja.

Mikähän tollaselle alle 2-vuotiaalle ois sitten sopiva kerho?

jos unohdat peruuttaa ja kirja tulee kotiisi, aukaiset paketin sievästi ja otat sieltä pelkän kerholehden ja laitat paketin kiinni ja kirjoitat pakettiin ASIAKASPALAUTUS ....näin mä olen tehnyt muutamat kerrat kun olen unohtanut peruuttaa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Meillä kuulutaan vau'kirjaan ja lasten parhaat kirjat-kerhoon. Poika 1,5v. Vau'kirjalta ollaan otettu jonkun verran kirjoja, mutta alkaa olla jo aika huonoja paketteja. Oon miettinyt, että siitä kohta erotaan. Vauvana tuli ihan kivoja kyllä. Lasten parhailla taas ei oo oikeen meille vielä sopivia kirjoja.

No tuossa suuressa suomalaisessa on ainakin suunnattu just ton ikäisille ne pienimpien kirjat:)

jos unohdat peruuttaa ja kirja tulee kotiisi, aukaiset paketin sievästi ja otat sieltä pelkän kerholehden ja laitat paketin kiinni ja kirjoitat pakettiin ASIAKASPALAUTUS ....näin mä olen tehnyt muutamat kerrat kun olen unohtanut peruuttaa!

Ai kato juu, empä oo tajunnu. Hyvä minä:D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No tuossa suuressa suomalaisessa on ainakin suunnattu just ton ikäisille ne pienimpien kirjat:)

Pitääkin katsoa sitä sitten. Eli siin on erikseen pienille kirjat?

Meidän 3v tyttö kuuluu Lasten Omaan Kirjakerhoon. Mun mielestä siinä ne kuukauden paketit ei yleensä ole kovin hyviä. Suurimman osan niistä olen perunut netin kautta. Muita kirjoja tilaillaan usein sieltä, lähinnä Disneyn satuja. Nettisivun kautta on parempi tarjonta, kun siinä mainoskuvastossa joka tulee postin mukana kotiin.

Yhteistyössä