Lasten kevätpuvun hinta

Paljonko olette valmiit maksamaan lasten kevätpuvusta, joko haalarit tai takki ja housut. Entä pitääkö puvun mielestänne olla vedenpitävä?

Ostin tänään 7v. tytölle vedenpitävän takki-housut -yhdistelmän ja hinta päälle 100 euroa. Kamalan kallis hinta, mutta eipä ole likka ainakaan märkä kun kotiutuu koulusta eikä tarvi erillisiä sadevaatteita. Pojalle, 5v., pitäisi vielä ostaa joku puku ja vauvalle myös, mutta vauvan puku nyt ei sentään tarvi vielä olla kosteussuojattu.
 
Ja
piti päästä mainostamaan... Kuule mä ostin kaksi tuon hintasta asua pojalle eikä mulla ole tarve mainostella eri otsikoissa muuta kuin nyt sinulle sanoa että kyllä ne muutkin panostaa ja kaikilla on vaatteet päällä on sitten hinta mikä hyvänsä.Eipä meidänkään lapsuudessa mitään teccejä ollut ja hyvin pärjättiin :)
 
Ehkä tuo aloitukseni tosiaan vaikuttaa vähän "leuhkivalta" mutta en todellakaan kirjoittanut siksi, että ylpeilisin jollain kalliilla puvulla vaan ihan oikeasti vasta kotona aloin ajatella tarkemmin tuota hintaa. En ole sitä tyyppiä, joka katselee arvostellen toisten pukuja! Koskahan olen edes itselleni ostanut mitään vastaavan hintaista vaatetta... Enkä vielä tiedä millaisen puvun siis 5-vuotiaalle ostaisin, tarvisiko edes olla kosteussuojattu, kun kurahousujakin voisi vielä käyttää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ja:
piti päästä mainostamaan... Kuule mä ostin kaksi tuon hintasta asua pojalle eikä mulla ole tarve mainostella eri otsikoissa muuta kuin nyt sinulle sanoa että kyllä ne muutkin panostaa ja kaikilla on vaatteet päällä on sitten hinta mikä hyvänsä.Eipä meidänkään lapsuudessa mitään teccejä ollut ja hyvin pärjättiin :)
Sun olis varmaan kannattanut tulla tekemään siitä aloitus kun noin jurppii kun toinen tulee kyselemään kevätpuvuista :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Ja:
piti päästä mainostamaan... Kuule mä ostin kaksi tuon hintasta asua pojalle eikä mulla ole tarve mainostella eri otsikoissa muuta kuin nyt sinulle sanoa että kyllä ne muutkin panostaa ja kaikilla on vaatteet päällä on sitten hinta mikä hyvänsä.Eipä meidänkään lapsuudessa mitään teccejä ollut ja hyvin pärjättiin :)
Sun olis varmaan kannattanut tulla tekemään siitä aloitus kun noin jurppii kun toinen tulee kyselemään kevätpuvuista :LOL:
Joo voi vitsit etten hokannu...Sehän ois ollut ihanaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Niin ja ap:lle vielä: ei ole hajuakaan mistään hinnoista mutta toivoisin nyt alle 100 euron pääseväni. 3-vuotiaalle olisi tarkoitus ostaa kosteussuojattu haalari.
Sitä oikeastaan jäinkin myös pohtimaan, että kovin paljon alle 100 euron ei taida päästä näitten vedenpitävien pukujen kanssa. Tänään ostamani puvun merkki on Remu travalle.
 
Alle 10e olen noille pienemmille löytänyt ja toivon löytäväni vastekin ja jos 10e maksaa saapi ne vettäkin jo pitää. No ok 20 voin hyväkuntoisesta maksaa. Isommille ei niin halvalla tahdo löytyä, joten aleista yritän sopivia etsiä. Esikoiselle ostin 40e vedenpitävän 2 osaisen puvun urheiluliikkeestä. Seuraavalle on onneksi esikoiselta ihan hyväkuntoisia takkeja ja housuja varastossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Alle 10e olen noille pienemmille löytänyt ja toivon löytäväni vastekin ja jos 10e maksaa saapi ne vettäkin jo pitää. No ok 20 voin hyväkuntoisesta maksaa. Isommille ei niin halvalla tahdo löytyä, joten aleista yritän sopivia etsiä. Esikoiselle ostin 40e vedenpitävän 2 osaisen puvun urheiluliikkeestä. Seuraavalle on onneksi esikoiselta ihan hyväkuntoisia takkeja ja housuja varastossa.
No edullisia löytöjä olet kyllä tehnyt! Mua alko ihan rehellisesti vähän kaduttamaan, että teinkö ihan tyhmästi, kun maksoin maltaita yhdestä puvusta. Eikä se puku edes käy sitten pienemmille pojille, kun tyttö halusi niin selkeästi tyttöjen puvun.
 
tytölle sain alesta makso jotain päälle 60e ja vedenpitävä on.. tyttö sai valita haalarin ja takki+housuista ..kohta 7v joten takki ja housu :D
nuorimmalle käy vielä syksyn puku, uutena ostettiin hintaa oli 129e
ja keskimmälle jäi vanhimman puku.
 
Turkilmas
Mä ostin pojalle tarjouspuvun, joka maksoi siis alennettuna 25? ja sellaisena päivänä jolloin alennetut ulkovaatteet sai puoleen hintaan ja vielä henkkarialennusta 10% päälle. Eli vähän reilun kympin tais pojan puku maksaa =) .

Ja parin viikon päästä poitsu saa toisen puvun, vedenpitävän sellaisen ja sen hintaa mä en tiedä eikä niin kiinnostakaan...
 
Turkilmas
No jopas...kävin katsomassa pojan puvusta (siis siitä kympin) että minkä merkkinen se on. Samalla huomasin että jumaliste, pukuhan on vedenpitävä :eek: :eek: . Jee mä oon tehnyt hyvät kaupat, jipii jipii :D . Ainiin, merkki ei oo ihmeellinen, se on Hummelin puku, mutta tosiaan sellainen "rapiseva" kuin muutkin vedenpitävät puvut.
 
Ostin viime kesänä puvun puoleen hintaan, maksoi silloin jotain 50 e. Meni viime syksyn vähän reiluna, ja nyt vielä tämän kevään menee. Samalla ostin hatun ja hanskat puoleen hintaan. En ole ostanut mitään ulkoiluvaatteita normaaliin hintaan, vaan aina vähintään 40% alennuksella.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja polka:
Paljonko olette valmiit maksamaan lasten kevätpuvusta, joko haalarit tai takki ja housut. Entä pitääkö puvun mielestänne olla vedenpitävä?

Ostin tänään 7v. tytölle vedenpitävän takki-housut -yhdistelmän ja hinta päälle 100 euroa. Kamalan kallis hinta, mutta eipä ole likka ainakaan märkä kun kotiutuu koulusta eikä tarvi erillisiä sadevaatteita. Pojalle, 5v., pitäisi vielä ostaa joku puku ja vauvalle myös, mutta vauvan puku nyt ei sentään tarvi vielä olla kosteussuojattu.
Muutaman vuoden päästä rahaa vasta kuluukin. Pitää olla Lacosten tossut, Burberryn farkut ja Gantin paidat. Vaateostoksista ei meinaa selvitä alle viidensadan euron/kerta. Uusia vaatteita halutaan myös noin parin viikon välein. Luulen nyt tietäväni, miksi kouluttauduin korkeasti aikoinani, ilmeisesti voidakseni rahoittaa lasteni elämäntavan. Itse joudun tyytymään vaatimattomampaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja polka:
Paljonko olette valmiit maksamaan lasten kevätpuvusta, joko haalarit tai takki ja housut. Entä pitääkö puvun mielestänne olla vedenpitävä?

Ostin tänään 7v. tytölle vedenpitävän takki-housut -yhdistelmän ja hinta päälle 100 euroa. Kamalan kallis hinta, mutta eipä ole likka ainakaan märkä kun kotiutuu koulusta eikä tarvi erillisiä sadevaatteita. Pojalle, 5v., pitäisi vielä ostaa joku puku ja vauvalle myös, mutta vauvan puku nyt ei sentään tarvi vielä olla kosteussuojattu.
Muutaman vuoden päästä rahaa vasta kuluukin. Pitää olla Lacosten tossut, Burberryn farkut ja Gantin paidat. Vaateostoksista ei meinaa selvitä alle viidensadan euron/kerta. Uusia vaatteita halutaan myös noin parin viikon välein. Luulen nyt tietäväni, miksi kouluttauduin korkeasti aikoinani, ilmeisesti voidakseni rahoittaa lasteni elämäntavan. Itse joudun tyytymään vaatimattomampaan.
Ei kai niille oo pakko ostaa kaikkea mitä haluavat???

Minä ostin Jonathanin haalarin vähän päälle 60 euroa, vedenpitävä.

 
vieras
Meidän 3v puku maksoi hiukan päälle 130,-?, täysin vedenpitävä. Toinen puku vedenpitävä myös, varapuvuksi 100,-?.
Vauvalle vedenpitävä haalari 80.- ja varavaunuilupuku 30,-? ei pidä vettä.
Minä en katso hintaa enkä merkkiä, mutta laadukkaista vaatteista olen valmis maksamaan.
 

Yhteistyössä