4v ja 24 kokoAlkuperäinen kirjoittaja Lily of the valley:Tyttö 2 v tasan, koko 21. Mun käsittääkseni meidän tytöllä on aika pieni jalka. Samoin kaikki hanskat jne on näitä 0v kokoja.
Ja nyt tyttö 2v2kk ja kenkä 20-21. Talvigore on 20 ja sopiva, kevääksi on ostettu jo kokoa 21, mutta ovat tietenkin reilut vielä.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Tyttö 1,5v., kenkä 19-20 merkistä riippuen.
Mullakin oli jo 12-vuotiaana kengänkoko 38 ja nyt kolmekymppisenä -ylläri- edelleen 38...Alkuperäinen kirjoittaja mirkku -64:Leena, oho, onpas isot jalat teidän kersoilla! Minulla 14v tytär ja kenkä on sellainen n. koko 37! On niitä kyllä eri tahtiin kehittyviä lapsia, kun jo 14-vuotiaalla on koon 40 kenkiä. :O Itsellä oli siinä iässä varmaan suurinpiirtein joku 33-34 jalka, joten olen kyllä vähän lasteni jalannumeroita ihmetellyt, kun aika kookkaita tuppoovot olemmoon. Ja varmaan se pituuskin vaikuttaa, meillä lapset aina olleet tosi normaalin kokoisia, että teillä varmaan aika isoja...?
Meillä kans 9,5 vuotiaalla pojalla koko 36-37. Käyttää jo joskus mun lenkkareita :/2v8kk kengänkoko 26-27 ja 10v kenkä 36-37.