Lasten huoneeseen pöytä ja tuolit??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti

Aktiivinen jäsen
20.01.2004
3 643
0
36
Mietin että onko tuollainen lasten pikkupöytä ja tuolit kätevä lasten huoneessa? vai jääköhän se sitten käyttämättä...miten on muilla kokemuksia?? Ja lisäksi kannattaisiko tuoleja olla 4 vai riittäisikö vain kaksi? Meillä lapsia on kaksi toinen 3-v ja toinen 3kk.

meillä ne on aika vähänlä käytöllä. itse tehtiin vanhansta keitiiiön pöydästä aj tuoleista lapsille siopivat, kummasti lapset tulevat piirtämäään olohuoneeseen, myhös äidin ja isina kynät on parempia, vaikka oomiakin on vaikka kuinka paljon

Meillä on tytöllä sellainen prinsessa pöytä ja siihen kaksi tuolia ja kovasti se tykkää siinä istua ja piirtää ja laittaa nukkeja ja nalleja istumaan siihen ja tekee niille ruokaa ja sit syöttää niitä.. =) Että meillä ainakin on ollut kovassa käytössä.. Ja tyttö on kans 3v. ja pienempi 3kk.. =)

Meidän pienet sai yhteislahjaksi viimejouluna ihanat puiset kalusteet, joissa on pehmustetut isuinosat. Siihen kuuluu siis pöytä, kaksi tuolia ja penkki, joka toimii myös lelulaatikkona, eli kannellinen penkki... Tosi laadukkaat kotimaiset, olikohan se peräti Hämeenlinna, mistä asti isovanhemmat haki nuo! Tosi laadukkaat ja nätit... Meillä kyllä kovassa käytössä! Ja niin tukevat, että aikuinenkin uskaltaa istua niille.

Meillä ainakin tuo vajaa kaksi vuotias tykkää ihan hulluna omasta pöydästä. Käy sen ääressä lukemassa ja ne omat pikku tuolit, ai jukra, miten ihanat ne on. ;)

Meillä on ihan tuommonen ikean perushalpismalli ja kaksi tuolia riittää varmaan ihan mainiosti, tuskin siinä sen enempää piirtelijöitä tai ruuan laittajia kerrallaan on. http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15567&catalogId=10103&storeId=15&productId=15601&langId=-13&categoryId=15668&chosenPartNumber=87474709

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:38 HERNETÄTI kirjoitti:
meillä ne on aika vähänlä käytöllä. itse tehtiin vanhansta keitiiiön pöydästä aj tuoleista lapsille siopivat, kummasti lapset tulevat piirtämäään olohuoneeseen, myhös äidin ja isina kynät on parempia, vaikka oomiakin on vaikka kuinka paljon

Ei millään pahalla, mutta pakko jo sanoa, että sulla on aika tuhottomasti noita kirjoitusvirheitä.. On jo melkeen vaikee saada tekstistä selvää.. :laugh: B) Luin sitä sun grillikatosketjuaki, niin siellä huomasin...

Meillä ikean sellaset puiset kalusteet ja tuossa ne on yläkerran portaiden alla, jotta lapsilla kiva siinä piirtää ja askarrella eikä tartte aina lähtä yläkertaan asti. Tosin oon ajatellu että laitetaan ylös lastenhuoneeseen samanlainen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:41 JANICATAR kirjoitti:
\

Ei millään pahalla, mutta pakko jo sanoa, että sulla on aika tuhottomasti noita kirjoitusvirheitä.. On jo melkeen vaikee saada tekstistä selvää.. :laugh: B) Luin sitä sun grillikatosketjuaki, niin siellä huomasin...

Oletkos koskaan kuullut lukihäiriöstä??? Idiootti taidat olla itse. Loukkaavasti osaat käyttäytyä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:54 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:41 JANICATAR kirjoitti:
\

Oletkos koskaan kuullut lukihäiriöstä??? Idiootti taidat olla itse. Loukkaavasti osaat käyttäytyä.

Oho.. Nyt en kyllä tosiaan ajatellu.. :ashamed: Anteeksi HERNETÄTI!
Ei tosiaan kuulu tapoihini loukata ketään ja nyt pääsi iso sammakko suusta... :/

Ja mikäs se taas harmailee??? V.tun IDIOOTTI!!!
(takas voin sanoa jos minua tullaan haukkuun..
:whistle:

(ellei sitte oo hernetäti..)

Minkähän näköinen tuo lack merkkinen pöytä on (siis se ikesta ostettu)?? Saakohan haaparannan ikeasta?? Siellä ajattelimme käydä ostoksilla muutaman päivän päästä. Mammutti tuoleja juuri olinkin ajatellut, mutten osaa päättää montako ostan. Jos vaikka kaveritkin haluais pöydän ääresä piirtää ja omia lapsiakin on jo kaksi niin jos ostais neljä tuolia..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:12 äiti kirjoitti:
Minkähän näköinen tuo lack merkkinen pöytä on (siis se ikesta ostettu)?? Saakohan haaparannan ikeasta?? Siellä ajattelimme käydä ostoksilla muutaman päivän päästä. Mammutti tuoleja juuri olinkin ajatellut, mutten osaa päättää montako ostan. Jos vaikka kaveritkin haluais pöydän ääresä piirtää ja omia lapsiakin on jo kaksi niin jos ostais neljä tuolia..

Löytyy Haaparannan ikeasta. Varmaan voisi näkyä Ikean nettisivuilla. Pöytä on hyvin kevyt, muovia. Kannen koko on noin 60x60 cm. Väreinä oli muistaakseni vihreä, punainen ja keltainen. Meillä on ja hyvä.

Yhteistyössä