Lasten huone/huoneet siivous?

Siivoaako teidän koululaiset omat huoneet jokapäivä leikin jälkeen? Vai onko lelut lattialla tarpeeksi kauvan ja sitten siivotte yhdessä tai sinä yksin? Sekä kuinka monta lasta nukkuu samassa huoneessa? Minkä ikäsiä ovat? Sekä miten saat pienen lapsen pysymään poissa isompien lasten huoneesta?
 
Meillä 4v ja 6v siivoavat lelut itse,imuroinnin hoidan minä ja välillä autan järjestelemään lelut omiin laatikoihinsa.Yleensä käsken joka ilta siivoamaan lelut paikalleen.Meillä on tällä hetkellä kaksi huonetta joissa on leluja,vauvan lelut on olkkarissa ja tulee siellä jonkun aikaa olemaankin.Jahka vauva tosta lähtee liikkeelle,niin sitten ihan pienten lelujen kanssa leikitään suljettujen ovien takana/poydällä ja ne täytyy kerätä pois kun leikki loppuu.
 
Ei siivoa. Esikoisella 9v on oma huone, keskimmäisellä 7v ja kuopuksella 5v on yhteinen huone. Aivan järkyttävä sotku aina noilla pienemmillä. Parin viikon välein siivoan perusteellisesti. Mikään ei auta. Tuolle ekaluokkalaiselle luvattiin oma huone, jos olisi auttanut minua siivoamaan, mutta eipä tuo alkanut millekään, joten huone jäi saamatta.
 

Yhteistyössä