lasten hiustenpesusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytönjapojanmamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tytönjapojanmamma

Vieras
Kertokaa mikä olisi hyvä lastenshampoo? Tytöllä on pitkä hyväkuntoinen tukka, mutta en ole löytäny hyvää lastenshampoota. Yhden kerran mummo pesi aikuisten shampoolla ja tukka oli aivan upea sen jälkeen. Mutta en halua tietenkään aikuisten shampoota käyttää. ja kuinka usein pesette lasten tukan, meidän tyttö on 5v.

Mun tytöllä on todella paksu ja takapuoleen asti oleva tukka, karheakin on ja kyllä mä olen joutunut pesemään tuon hiuslaadun ja hiusmäärän vuoksi aikuisten shampoolla jo monta vuotta (tyttö nyt 8v) koska lapsen shampoot ja varsinkin hoito-aineet ei oikein tytön hiuksiin auttaneet. 2-3 kertaan viikossa pesen.

Alkuperäinen kirjoittaja Marup:
Mun tytöllä on todella paksu ja takapuoleen asti oleva tukka, karheakin on ja kyllä mä olen joutunut pesemään tuon hiuslaadun ja hiusmäärän vuoksi aikuisten shampoolla jo monta vuotta (tyttö nyt 8v) koska lapsen shampoot ja varsinkin hoito-aineet ei oikein tytön hiuksiin auttaneet. 2-3 kertaan viikossa pesen.

Mut onko ne haitallisia lapselle, niiden kemikaalit. Haluisin välttää turhia kemikaaleja, mutta tosiaan nuo lastenshampoot ei kyllä toimi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Marup:

Mut onko ne haitallisia lapselle, niiden kemikaalit. Haluisin välttää turhia kemikaaleja, mutta tosiaan nuo lastenshampoot ei kyllä toimi.

Nyt tunnustan että en ole ajatellut asiaa sen kummemmin, eipä tytölle haittaa ole ollut kun ihan perusshampoita ja hoito-ainetta ollaan käytetty...ei oikein ollut vaihtoehtoja kun esim. lasten hoito-aineilla ei saatu hiuksia "auki"..

Ihan oikeasti, samaa peetä niissä on pulloissa, lasten shampoot on vaan laimeampia joten laittakaa aikuisten shampoon sekaan vähän vettä ennenkuin laitatte päähän.

Yhteistyössä