Lasten hauskoja sanoja, taas

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
Tuossa rupes kauheest naurattaan, ja tottakai pien veti herneet ja syvälle. Ei hälle ja hänen sanoilleen saa nauraa :ashamed:

Pien kun tuossa kyseli että

"äiti, laitanko miä ulos pitkäpaitasen vai lyhytpaitasen ja sossit vai pitkäset?"

Toine vakavana kysyy ja tyhmä äiti repee nauramaan :ashamed:
Ei oo ennen moisia nimityksiä käyttäny

meidän lapsella kastu sukat wchen mennessä ja huus, äiti, mä alan märäntymään!
Toinen laps, jolla ei tuu tule vielä ärrä, hän sanoi että nyt mulle tulee lautahampaat...

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Tuossa rupes kauheest naurattaan, ja tottakai pien veti herneet ja syvälle. Ei hälle ja hänen sanoilleen saa nauraa :ashamed:

Pien kun tuossa kyseli että

"äiti, laitanko miä ulos pitkäpaitasen vai lyhytpaitasen ja sossit vai pitkäset?"

Toine vakavana kysyy ja tyhmä äiti repee nauramaan :ashamed:
Ei oo ennen moisia nimityksiä käyttäny

:laugh: :laugh: Ihania! Ois kyllä mullakin ollu naurussa pidättelemistä :D

Meillä joskus maailman aikaan ei saatu vetopetoa kiinni...
Vetopeto = vetoketju

Ja olenpa kerran revennyt kun tyttö huusi: äiti, äiti täältä tulee nyt näitä helvettejä!
Kyseessä oli servetti, toinen ei vaan osannut sanoa r:ää eikä s:ää.

Oltiin ykspäivä kylässä ja tarjolla oli kananmunavoita karjalanpiirakoihin. 4v ilmoitti tomerana "Äiti, mä en tykkää tosta kanavoista" :D

Kanavoi nimitys jäi kuulemma tuohon kyläpaikkaamme vakituisesti käyttöön :D

Meidän poika 2v2kk sai elämänsä ekan antibioottikuurin ja kertoili sitten kaikille ylpeänä olevansa "antiketsuppi-kuurilla"...
Sama kaveri puhui monta päivää "vesipimpistä" ja äiti tietysti oli hyvin ihmeissään, kunnes sitten selvisi, että presidenttiähän tuo pikkukaveri sillä oli tarkoittanut...

:laugh:

Ja vaikeita sanoja lausua on mm. Katkus ja Näkytämön!

Noi ei vaan pienen suussa käänny oikeinpäin millään, ja välillä pien oikee jää hokemaan:

"toi piikikäs on se katkus, kakkus, kattus, katkus... äiti mie en osaaa |O "
"näkytämön, näyttämön, näkytön, näky... se mikä ei näy"

Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Meidän poika 2v2kk sai elämänsä ekan antibioottikuurin ja kertoili sitten kaikille ylpeänä olevansa "antiketsuppi-kuurilla"...
Sama kaveri puhui monta päivää "vesipimpistä" ja äiti tietysti oli hyvin ihmeissään, kunnes sitten selvisi, että presidenttiähän tuo pikkukaveri sillä oli tarkoittanut...

:laugh:

sukale = lusikka
koneajjaa = kilpikonna
kärpäkerttu = leppäkerttu
hyrjät = vesivärit
nekru = tikru
neekeri = tiikeri (joo ja nekru ja neekeri sanoja ei tosiaankaan käytetä meillä ikinä :D )
opisi = poliisi
ipama = apina

Hirveen huonosti puhuvat teidän lapset. :O Ootte varmaan lässyttäneet niille vauvasta saakka?
Meidän lapsemme oppi puhumaan 1 vuotiaana sanoilla "Äiti, mamma" "isä, pappa". Nyt 2,5 vuotiaana puhuu jo täysin, ilman omakeksimiä sanoa.

Meillä tyttö osaa esimerkiksi sanoa "Äiti, laittaisitko minulle tagliatelle-pastaa normaali makaronien sijaan?" "Ja tästä perspektiivistä katsottuna.." "Laitetaanko päälle tänään Reimateg vai Ticket-haalari?"

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Hirveen huonosti puhuvat teidän lapset. :O Ootte varmaan lässyttäneet niille vauvasta saakka?
Meidän lapsemme oppi puhumaan 1 vuotiaana sanoilla "Äiti, mamma" "isä, pappa". Nyt 2,5 vuotiaana puhuu jo täysin, ilman omakeksimiä sanoa.

Meillä tyttö osaa esimerkiksi sanoa "Äiti, laittaisitko minulle tagliatelle-pastaa normaali makaronien sijaan?" "Ja tästä perspektiivistä katsottuna.." "Laitetaanko päälle tänään Reimateg vai Ticket-haalari?"

Hyi hyi hyi mikä VIRHE :laugh: tec eikä TEG

Yhteistyössä