Lasten hauskoja heittoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

!

Vieras
Näin illan iloks mitä kaikkea hauskaa olette kuulleet lasten suusta?

Meidän 2 vee sano äsken tossa, et "äiti mun hermot tulee pihalle" ja yks mun mielestä tosi hauska juttu, mistä vähän jo on aikaa niin sama lapsukainen katteli saunassa isin jalkoväliä ja tokaisi sitten, et "isillä on kauheesti pyllyä"
=D

kypsytin lihaa eilen uunissa ja kuuntelin kun esikoinen ( kohta 7v ) puhui puhelimeen isälleen :
-herranen aika.eihän siitä mitään tule.mutta kyllä mä sitä iskä maistan !

(( ja se liha oli loistavaa! vaikka en mikään kokki ykkönen olekaan! :D ))

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
kypsytin lihaa eilen uunissa ja kuuntelin kun esikoinen ( kohta 7v ) puhui puhelimeen isälleen :

:D Hyvä luottamus äipän ruuanlaittotaitoihin!

Kummipojan isoveli oli ilmoittanut, että isi ei voi mennä äitin kanssa naimisiin, kun hän aikoo isona mennä. Isänsä mulle sitä olohuoneessa kertoi, poika oli omassa huoneessaan ja kuuli mitä isä puhui. Kohta kuului huuto: "nyt lopettakaa se naiminen siellä!" Revettiin molemmat :D

Alkuperäinen kirjoittaja !:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:

:D Hyvä luottamus äipän ruuanlaittotaitoihin!

joo,on.mutta tottahan se on.
poika usein istuu keittiössä ja muistuttaa, että kyllä iskä tekee paljooooon parempaa.
meidän keittiössä pitää olla luja itseluottamus tuon naperon seurassa :D

Ihania juttuja. Joskus itse on esim. ollut vähän vihainen jostain tekosista mut sit lapsi tulee ja sanoo jotain hellyyttävää niin siinähän se rangaistus sit menee ihan plörinäks :)

Tätini teki meidän 3-vuotiaalle vesikampauksen. Pojan esitellessä sitä isälleen, tämä sanoi pojan näyttävän ihan Tintiltä. Poika juoksi keittiöön ja huusi tädilleni, että
"Kato, kato, mä näytän ihan mäntiltä!" :D

oliko poika ollu jotain 4v kun puhui tarhakaverinsa kanssa puhelimessa tyttö siis no joo siinä olivat aikasa höpötelleet ja sit poika naurahti ja sano tytölle " jooh mennää vaan naisisiin ja ostettaan isille ja äidille kokista ja lääkkeitä!"

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Tätini teki meidän 3-vuotiaalle vesikampauksen. Pojan esitellessä sitä isälleen, tämä sanoi pojan näyttävän ihan Tintiltä. Poika juoksi keittiöön ja huusi tädilleni, että
"Kato, kato, mä näytän ihan mäntiltä!" :D

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:
oliko poika ollu jotain 4v kun puhui tarhakaverinsa kanssa puhelimessa tyttö siis no joo siinä olivat aikasa höpötelleet ja sit poika naurahti ja sano tytölle " jooh mennää vaan naisisiin ja ostettaan isille ja äidille kokista ja lääkkeitä!"

Mitä ihemttä?? :D

Kolmivuotias valisti tänään pikkusiskoaan... Pienempi oli löytänyt pölyä/sukkanoyhtää tms. sormenpäänkokoisen köntin. "Se on pölypunkki, niitä katos lentelee täällä auringossa". Kyllä minua hieman hymyilytti, kun puhe tuli kovinkin opettavaiseen sävyyn vielä.:)

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:

Mitä ihemttä?? :D

jaah en tiiä.. kai ne aikoo karata alttarille

Oli puhetta pöydällä leipäkorissa olevista leivistä ja niiden koosta. Miehen kummityttö 6v pohdiskeli: " Miten minä voin tietää, että mikä näistä leivistä on suurin, kun minä olen itse vielä niin pieni, että minun silmissäni kaikki näyttää suurelta:)

Meidän poika oli kutakuinkin just 3v, kun seisoi keittiössä ja yhtä äkkiä kaiken muun tohinan keskellä jäi seisomaan paikalleen ja tokas; nyt musta tuntuu, että musta kasvaa nyt iso miäs :whistle:

Uusimmat

Yhteistyössä