Lasten Hassut Hatut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RvaNokkonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

RvaNokkonen

Jäsen
19.07.2006
453
0
16
Olen ruvennut myymään lasten Hassuja Hattuja ja pidän myös kotikutsuja Keravaölla.
Eli jos kiinnostaa kerätä hassu porukka yhteen ja tutustua lähemmin hattuihin niin ota yhteyttä minuun heidin_oma@jippii.fi
Lisätietoja saa kysellä s.postitse myös.

Miksi kutsujen pitäminen kannattaa?

Emäntä saa lahjaksi yhden hatun kun pitää kutsut ja jokaista 100e kohden yhden lisää eli jos myyntisi on kutsuilla 200e niin saat siitä myynnistä 2 hattua ja lisäksi sen emännän lahjan. 3 hattua yhteensä, nämä on siis aivan loistavia joululahjaideoita.

Nyt vaan rohkeasti laittamaan s.postia ja yviestiä niin pääset tutustumaan iki ihaniin hattuihin mitä ei jokaisella lapsella olekkaan :) <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 19:34 Nti Nokkonen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 08:43 ihana kirjoitti:
aivan ihania..

milloin pidät seuraavan kerran "tupperit"?? B)

Hmm... enpäs kuule tiedä ;) En ole kyllä pitännyt niitä moneen vuoteen kun olen niitä joskus myynnyt niin niiden pitäminen on pikkasen jäännyt :D
varmaan tarkotti noita hattu kutsuja :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 12:28 Kimin ja Allun äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 19:34 Nti Nokkonen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 08:43 ihana kirjoitti:
aivan ihania..

milloin pidät seuraavan kerran "tupperit"?? B)

Hmm... enpäs kuule tiedä ;) En ole kyllä pitännyt niitä moneen vuoteen kun olen niitä joskus myynnyt niin niiden pitäminen on pikkasen jäännyt :D
varmaan tarkotti noita hattu kutsuja :D

niin ei sitä koskaan tiedä :D
<br><br>

Saimme tietää viikolla että saadaan hattujen lisäksi vielä myyntiin hassut haalarit, hupparit ja turvelot. Ne on siis aivan törkeen ihaniiii

Jos siis kiinnostaa niin laita yviestiä tai mailia tulemaan.
Voin myös tehdä poikkeuksen ja tulla muuallekkin pk-seutua pitämään kutsuja jos oman alueen myyjä ei pysty/ pääse.

Yhteistyössä