Onko jioolla joku ylemmyyden tunne aloittajan kysymystä kohtaan? Asiallinen kysymys ja aloittaja sai siihen vastauksen. Monesti näillä palstoilla voi saada tietoa sellaisista lisistä ja mahdollisuuksista, joita sossut ja kelat jne eivät tarjoa tietoon. Oletko näiden laitosten asiantuntija ehkäpä palveluiden käyttäjäpäästä, koska annat kuvan siitä, että nämä asiat ovat itsestäänselvyyksiä?
On sääli, että lapsiaan yksinhuoltavalla ei ole samanlaisia mahdollisuuksia kotiinjäämiseksi kuin kahden aikuisen omaavissa perheissä, joissa toinen voi käydä töissä ja elättää sitten toista, joka hoitaa kotona lapsia.