I
Ihan pihalla.
Vieras
Siis, mulla loppuu helmikuussa äp-raha.
Pitäis viedä laput Kelalle kodinhoidontuesta, töitä ei ole odottamassa.
Siinä on kohta työttömyydestä, olenko siis sellainen? Että kotona lastaan hoitava on työtön, noin niinku virallisesti?
Pitääkö mun käydä ilmoittautumassa työkkäriin?
Mä luulin että jos jollekin käy niin ettei saa työtä, on virallisesti työtön vasta lapsen täytettyä kolme ja kodinhoidontuen loputtua?
Miksei voi olla yksinkertasempaa, ni tyhmäki ymmärtää
Pitäis viedä laput Kelalle kodinhoidontuesta, töitä ei ole odottamassa.
Siinä on kohta työttömyydestä, olenko siis sellainen? Että kotona lastaan hoitava on työtön, noin niinku virallisesti?
Pitääkö mun käydä ilmoittautumassa työkkäriin?
Mä luulin että jos jollekin käy niin ettei saa työtä, on virallisesti työtön vasta lapsen täytettyä kolme ja kodinhoidontuen loputtua?
Miksei voi olla yksinkertasempaa, ni tyhmäki ymmärtää