LassieTec talvisaappaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenni87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jenni87

Aktiivinen jäsen
05.04.2005
5 405
0
36
Onko jollain? Millaiset on? Vaikutti ihan tukevilta ja hyviltä, myyjä lisäksi vakuutti, että kestää veden siinä missä esim. vikingin goret.

Ostin tänään, kun kympillä sain, ensi talvea ajatellen (toivottavasti osasin ennakoida jalan kasvun!). Haluaisin vaan tietää millaiset on käytössä, onko hyvät ja todella siis pitävät vettä kuten vikingin goret kuten meillä ne on tänä talvena kestäneet vettä siinä missä kumisaappaatkin...

Minä sain niitä tosi halvalla , maksoivat 5? pari , ja tänään oli vielä ale hinnat puoliksi eli ostin ensi talveksi 2,5? pari. Ei ole enää paha hinta noinkin hyvistä kengistä eli ovat pitäneet vettä (tai ainakin kosteaa lunta) tosi hyvin.

Mä ostin jo syksyllä kympillä sellaset. Ovat olleet kolmansina kenkinä meidän herralla. On pitänyt lähinnä maalla (mun isovanhemmilla) niitä kun on ollut puuhommissa ja savisilla pelloilla :). Ei niissä jalat oo kastunu, mutta toisaalta märemmällä kelillä on ollutkin saappaat. Ja niissä on aika kapeet varret, sekä ihan ykkösmiinus -> keräävät hullun lailla hiekotussoraa pohjien uriin :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Mä ostin jo syksyllä kympillä sellaset. Ovat olleet kolmansina kenkinä meidän herralla. On pitänyt lähinnä maalla (mun isovanhemmilla) niitä kun on ollut puuhommissa ja savisilla pelloilla :). Ei niissä jalat oo kastunu, mutta toisaalta märemmällä kelillä on ollutkin saappaat. Ja niissä on aika kapeet varret, sekä ihan ykkösmiinus -> keräävät hullun lailla hiekotussoraa pohjien uriin :kieh:

Mun mielestä niissä se varsi on jopa isompi kun noissa goreissa... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Mun mielestä niissä se varsi on jopa isompi kun noissa goreissa... :whistle:

Meillä on tarrasäätöset vikingin goret, niin niihin ja kumisaappaisiin verrattuna kapeet. Esim. koon 22 nokialaisissa paljon leveämpi varsi kun koon 25 lassiteceissa. Meidän ukolla paksut pohkeet, ei mahdu collegehousut noiden varsien sisään kunnolla, vaan puristaa.

Uusimmat

Yhteistyössä