Jeps...minä Marza vaikka laitan sit viestii että päästäänkö tulemaan...riippuu aika pitkälti ukon töistä :kieh: no pakko sen töitä on tehä kun ei enää kesäkuun alus ees tuu sitä surkeaa opintotukee :headwall: viime kesäkuu oli aika kaamee kun toukokuun alus sai ukko rahaa ja seuraavan kerran vasta kesäkuun lopussa palkan...nyt vahingosta viisastuneena raataa niska limassa viikonloppuja
Ja Joninan vauva on hyvän päivän valinnu mahdolliseksi syntymispäiväksi
Me kaksosethan ollaan aivan vallottavia luonteeltamme
oikeita tuuliviirejä :kieh: ja etenkin nää 16. päivä syntyneet
Ja Tuitsulle tsemppi ultraan kovasti...kyllä kaikki hyvin menee =)
Ja Hanttan masu se vaan komistuu päivä päivältä :heart:
Ja toivottavasti Siisamilla alkaa tuleen niitä oireita ja tuntemuksia just siihe oikeeseen suuntaan
Koskas sen muuten sitte tietää, että onko onnistunu...on tuo odottaminenkin varmaan aika jännää, ku tietää, että kaveri siel on... Mulla niin vähän tietoo noista hedelmöityshoidoista... tääl pidellään peukkuja kovasti =)
Mä oon ku persiiseen ammuttu karhu noiden pillereiden kanssa \|O Tuntuu että iha joka aiheesta ainakin ukon kanssa tulee vedettyä hernettä nenuun :snotty: Ja iha ihme hikoilua ja huonoa oloo ollu...ukko jo ehotti, että joskos pillerit onki pettäny
Hui mikä ajatus
Nuutti on tänään tasan 2 kk....ja normi vauvalta tuntuu...joka puolelta saa lukee, että ovat itkuisimmillaan tässä iässä...no juu..meillä ainakin on näin...mikkään ei oo hyvä vaikka mitä tekis :/
Taas tuo arska tuolla paistelee vaikka piti melkeest räntää alas tulla tiedoituksen mukaan.... no hyvä näin B)
:hug: iha teille kaikille