Lasku ulosotosta!!??KÄÄK!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
anteeks jos utelen mutta onko miehes yritys toiminimellä,ky vai oy?
jos on osakeyhtiö ei mene talot ja vehkeet veloissa.yrittäjä vastaa veloistaan omaisuudellaan
muissa vaihtoehdoissa

Alkuperäinen kirjoittaja Pelokas:
Mies kyllä varmasti ymmärtää jos avaan sen kirjeen. on sen verran kultainen. samahan tuo jos tässä muutenkin keskustellaan tänään. ja laittasin sitten viestin että luin ton ko.kirjeen mutta en halua vielä asiasta keskustella vaan sitten kun hän tulee kotiin. että ilmoitan vain ja sanon etten ole vihainen vaan huolissani. ja että rakastan häntä kuitenkin sattui mitä sattui. Niin hän voisi vähän valmistautua siihe mitä tuleman pitää. olisiko näin hyvä?

Laita just tuollai... olet kyllä itsekkin aika kultainen..

Alkuperäinen kirjoittaja Janna:
Mies kyllä varmasti ymmärtää jos avaan sen kirjeen. on sen verran kultainen. samahan tuo jos tässä muutenkin keskustellaan tänään. ja laittasin sitten viestin että luin ton ko.kirjeen mutta en halua vielä asiasta keskustella vaan sitten kun hän tulee kotiin. että ilmoitan vain ja sanon etten ole vihainen vaan huolissani. ja että rakastan häntä kuitenkin sattui mitä sattui. Niin hän voisi vähän valmistautua siihe mitä tuleman pitää. olisiko näin hyvä?

okei. luotan nyt sinuun..menen hakemaan sen postin ja avaan sen. toivottavasti mies ei tule kun luen sitä....puhuttiin äsken puhelimessa ja kaikki oli vielä aivan ok.

Alkuperäinen kirjoittaja Janna:

okei. luotan nyt sinuun..menen hakemaan sen postin ja avaan sen. toivottavasti mies ei tule kun luen sitä....puhuttiin äsken puhelimessa ja kaikki oli vielä aivan ok.

Kaikki kääntyy hyvin.. Avaat sen kirjeen ja olet rauhallinen.. Heti vaan yhteyttä kaikkiin velkojiin..kyllä yhteisymmärrystä löytyy.. tsemppiä!!!

Mä vähän ihmettelen jos ette tuollaisista asioista pysty keskustelemaan.... "et halua nolata miestä" jne. Outoa. Eikös parisuhteessa olla yhdessä ja asiat, etenkin ne vaikeat selvitetään yhdessä? Todellakin otat asian puheeksi ja selvitätte kaiken pohjamutia myöten.

Elämässä menee välillä hyvin ja välillä hyvin huonosti, kaikki järjestyy aina lopulta joten nyt vaan rohkeasti tuulta päin.

Noni viesti on laitettu menemään. se oli vasta maksukehotus..ei onneksi tule ulosottomiehet ovelle vielä. eiköä ollu iso summa. Onneksi....no. saapas nähdä mitä mies sanoo.

Noni viesti on laitettu menemään. se oli vasta maksukehotus..ei onneksi tule ulosottomiehet ovelle vielä. eiköä ollu iso summa. Onneksi....no. saapas nähdä mitä mies sanoo.

niitä voi sit alkaa satelemaan useemminkin..jos on ollut monta maksukehtosta siellä piilossa.. puhukaa nyt hyvät ihmiset asiat ihan läpikotaisin, tänään.

Kuule, jos toi sun paniikkisi oli todellista, en ihmettele, miksi miehesi ei kerro sulle asioistaan. Jos sulla menee tollasesta pää ihan sekaisin, niin se yrittää sua suojella ja itse pärjätä, ettet joutuisi paniikkiin. Kannattaa hajoitella vähän rauhottumista arkisten asioiden edessä ;-)

tuli monen tonnin lasku elatusmaksuista joita ei työttömänä ollessaan pystynyt maksamaan ja heti kun nyt töissä oli,kirje tuli.kävi ulosottovirastossa ja ei tarvinnu maksaa kun suojaosuus on perheellisillä.

Oho... Olipas tänne vain tullut kyselyjä. En ole huomannut edes katsoa eilisen jälkeen. Ja EI, tämä siis EI ole provo. Kun oliskin..
Mutta siis siinähän kävi näin että mies myönsi rahatilanteen olevan huono. Mutta tili tulee huomenna joten ei kuulema mitään hätää. Ja se ulosottolasku oli kuulema hänen omaa huolimattomuuttaan kun ei ole jaksanut/muistanu/ollu rahaa maksaa niitä kehotuksia. Oli tietoinen et tällanen on tulossa mut meinasi heti sen maksaa ku rahat huomenna tulee. Käytiin vähä budjettia eilen läpi ja suunniteltiin mitstä menoista voidaan karsia.
Mies ei ollut uskaltanu mulle asiasta puhua kun ei kuulema halunnu säikäyttää mua ihan turhaan kun tiesi ettei mitään suurempaa ongelmaa viel ole. ku se palkka siis huomenna tulee. ja se on viel koko kuun palkka et on sit sen verran hyvä summa tulossa....
Oli mies vähän nolona mutta puhui sitten ihan rehellisesti ja avoimesti nuista. Hyvä näin...

Ja kun joku kommentoi mun panikoitumesta. Niin no...minä nyt vain olen tällainen raha-asioiden suhteen et ne on hoidettava. Pelkään kuollakseni nuita ulosottojuttuja ym ym..

Mutta asia siis ainakin tällä haavaa hoidossa. ja menoja nyt karsitaan että saadaan jatkossakin asua tässä ihanassa talossa ja ehkä tulevaisuudessa taas elää sitä "rahakasta" elämää:) Kiitos teille!

Siis ei kai sun miehes omista rahoistaan maksa yrityksensä maksuja? Eikö teillä ole yrityksen rahat ja omat rahat erillään? Mikä yritysmuoto?

Ei niitä ulosottojuttuja tarvi pelätä. Voudinkin kanssa pystyy sopimaan maksuista.

Yhteistyössä