Läskit nyt ihan oikeasti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tatti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tatti"

Vieras
Kävin tänään elokuvissa ja viereeni jysähti aivan valtavankokoinen n. 25-30-vuotias nainen. Hänellä oli valehtelematta mukanaan KOLME todella isoa popcorn-kippoa ja KAKSI 1,5l limupulloa. Hän joutui jättämään osan ensin ovelle, sillä ei saanut kannettua kaikkia. Haki sitten loput ja alkoi syömään niitä.

Hän söi niitä popcorneja aivan järkyttävällä tavalla ahmien ja hotkien. Hän joutui huohottamaan niin syömisten ja juomistenkin välillä pitkän tovin, sillä ahmiminen oli niin raskasta. Hän röyhtäili ja äännähteli häpeilemättä syödessään ja minusta tämä oli TODELLA EPÄMUKAVAA. Olin tyrmistynyt ja elokuvanautintoni oli tipotiessään.

Te, jotka tulette kommentoimaan, että josko hänellä oli joku sairaus tai kuinka tämä minua liikuttaa niin älkööt vaivautuko. Suuresti säälin ylipainoisia ihmisiä, mutta tämä sai minut jo todella vihaiseksi. Käytöstavat kunniaan olit lihava tai et.

Jos pokkani olisi riittänyt, olisin sanonut hänelle, että tee itsellesi jotain. Tuskin oli edes aikeissa.

Ei se meinannutkaan mahtua. Hirveitä vaikeuksia löytää oikea asento.

Jos olisin itse niin lihava, etten jaksa edes hengittää kunnolla tekisin todella itselleni jotain.

[QUOTE="tatti";26702837]Toivottavasti itse nautit elokuvan katsomisesta kun toinen maiskuttaa, röyhtäilee ja lähentelee hyperventilaatio-kohtausta korvasi juuressa.[/QUOTE]

Etkö voinut vaihtaa paikkaa?

paras oli se, että kerran eräs tuntematon poika läppäsi minua leffateatterisa, koska puhuin mainosten aikana kaverille, siitä kuinka kivaa on kun mieheni antoi minun tulla leffaan... mulla meni tälläsestä törkimyksestä piloille mun leffa hetki.. olin just saanu lapsen ja 4kk ollu 24h himas vauvan kans ja sit tälläne.. olin järkyttyny..oisin mieluummi ottanu sen popkorneja ahmivan läden! :) No ei se mua haittaa ja annan sen sille kyl anteeks, koska eihä se tienny mun tillannetta ja mä en sen tilannetta...

Tuossa on se tärkein, ei painolla ole mitään tekemistä käytöstapojen kanssa, niitä joko on tai sitten ei. Tuo "Tee itsellesi jotain" tuskin auttaa niihin käytöstapoihin.

Joo en mäkään erityisesti ihaile ylipainoisia tms. Mutta jos jonkun tässä pitää käytöstapoja kattoa uudestaan, on mahdollisesti AP. Ja onko isojen mättökasojen tuominen leffateatteriin joku suuri käytöstaparikkomus? Vai heittelikö se sua niillä poppareilla? Suomessa on myös toistaiseksi tapana syödä elokuvateattereissa, toisinkuin tyyliin jossain Ranskassa.

Vai onko sinun ymmärryksessäsi jotain vikaa kun et ymmärtänyt pointtia? Mainitsinko, että elokuvateatterissa syöminen olisi jotenkin vastenmielistä? Lueppa uudestaan.

[QUOTE="tatti";26702904]Epäilen, että hän olisi ymmärtänyt miksi vaihdan paikkaa. Se olisi ollut mielestäni epäkohteliasta.[/QUOTE]

Jaa. Itse olen vaihtanut paikkaa, jos esim. eteen on istunut 2 metrin kaappi tai Marge Simpson kampauksella varustettu leidi tai jos taakse on istunut mäissyttävä ja pälättävä seurue.

En mäkään tykkää siitä, jos joku massuttaa tai rouskuttaa mun vieressä, oli se sitten laiha taikka lihava. Ja kyllä muakin häiritsis toisen huohotus ja ääntely, vaikka olen itsekin reilusti ylipainoinen. Joten ymmärrän sua ap, mullakin olis leffanautinto mennyt. Mutta varo yleistämästä, ei me kaikki läskit samanlaisia olla :).

[QUOTE="vieras";26702848]Etkö voinut vaihtaa paikkaa?[/QUOTE
??? Ai olisiko aloittajan pitänyt pyytää jotakuta muuta onnellista istumaan hänen puolestaan tuon maissivalaan viereen.

Nimenomaan. Jos olisin itse niin lihava, etten edes kykenisi syömään siististi, sillä se on niin raskasta jättäisin syömättä tuollaisia määriä vieraiden ihmisten keskellä.

[QUOTE="...";26702993]
??? Ai olisiko aloittajan pitänyt pyytää jotakuta muuta onnellista istumaan hänen puolestaan tuon maissivalaan viereen.[/QUOTE]

Tuskin siihen viereen olisi tarvinnut kenenkään istua, koska ap sanoi ettei vaihtanut paikkaa koska olisi pitänyt sitä epäkohteliaana. Täten teatterissa olisi varmasti ollut tilaa vaihtaa paikkaa, jos olisi pokka riittänyt.

[QUOTE="tatti";26702987]Missä vaiheessa olen sanonut, että syöminen ja sen määrä minua ärsytti?[/QUOTE]

Kyl siitä sen kuvan sait kun kerroit mitä oli ja paljonko ja miten teki hakureissun ovelle. Eri jos oisit vaa sanonu miten se piti ääntä syödessään.
ja juu, tämä lihava ei häiritse leffassa eikä vedä suuria määriä.

• Tykkää
Reactions: Dongxi

Yhteistyössä