Laskisitko pettämiseksi tämän vai olisiko ok?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"..."
kyllä pitäisin pettämisenä.. kaikki mitä ei toisen silmien edessä tehdä, on pettämistä.. tai no.. vaikka mies nuoleskeliski tai sylkyttäis jotain akkaa mun edessä, ni pitäisin silti pettämisenä :D tai ehken pelkkää sylissä pitämistä.. riippuu mimmisella asenteella molemmat on. sen kyl huomaa jos mielessä on muutakin ku pelkkä istuin.
 
"mie"
Mies ei i yleensäkään tykkää julkisesti näyttää tunteitaan joten olisi aika paukku jos julkisesti baarissa käyttäytyisi noin.
Vois olla että mä häipyisin lasten kanssa aika nopeesti ... :(
 
noooh
Musta toi ei olis niin paha. Jos mun paikalla ollessa tekis, niin raivostuisin, loukkaantuisin, hirmustuisin. Mutta jos en olis paikalla, olis toi musta melkeinpä jopa ok, ei toki toivottavaa. Kunhan ei vaatteita riisuta eikä nyt sentään rintoja tai haarita kourita niin mikäs siinä.
 
wwq
[QUOTE="vieras";25865355]Jos miehesi olisi esim. baarissa/firman pippaloissa ilman sinua ja flirttailisi jonkun naisen kanssa, pitäisi tätä sylissään ja suukottelisi suulle. Hymyjä ja silmiin katsomisia. Ei kuitenkaan johtaisi sänkyyn tai vaatteiden alta lääppimisiin tms.[/QUOTE]

Nieleekö lastin?
 
"vieras"
Olis pettämistä. Kysyin mieheltä mitä mieltä olis jos mä istuskelisin jonkun ukon sylissä sitä suukottelemassa,niin eipä siinä kuulemma ois enää mitään epäselvyyttä.
 

Yhteistyössä