laskisitko 2vn mummolaan 3 yöksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
sen takia kun poika on kova vaariin perään ja vaari oli just 4 viikkoa ulkomailla töissä ja poika joka päivä jaksoi hokea vaaria ja kysyä... no eilen oli riemún päivä kun vaari tuli meille poika oli niiiiiiin onnellinen ja surku tuli kun lähti.. vaari ja mummo sitten ehdotti josko poika voisi ensi viikolla mennä heille 3 yöksi kun sitä seuraavalla viikolla vaari lähtee taas ulkomaille töihin 5 kuukaudeksi.. niin ja siis mummo ja vaari on mun vanhemmat :D

jos kaikki sujuu hyvin niin mikäs siinä. ja voihan lapsen hakea kovan ikävän takia vaikka sit kesken pois.
omaani en varmaan voisi vielä pistää.eipä sillä olekaan niin kovia hinkja olekaan minnekään/kenenkään perään.

Mun vanhemmat oli 2 viikkoo ulkomailla, ja nyt 5v menee sinne viikonlopuksi kun eivät ole aikoihin nähneet :D Asuu muutaman kilsan päässä, ja varmaan itsekin menen siellä kuitenki käymään vklpn aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse en lastani mummolaan laskisi, mut jos sinä voit luottaa heidän pysyvän selvinpäin ja jaksavan niin miksipä ei.

tottakai ovat selvinpäin :) ja jaksavat kyllä.. ja jos pojalle jostain syystä kiukku siellä tulis nin itse olisin siellä 15min ja hakisin pojan pois...

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Jos on noin lämpimät välit niin laskisin, varsinkin jos välimatkaa ei olisi satoja kilometrejä.

on joo tosi lämpimät mummo ja vaari on kaikki kaikessa :heart: ja välimatka on noin 1,5km :D

Voi hyvänen AIKA!! Välimatka jo niin lyhyt, etä sähän haet pojan vaikka sukkasillaan takas kotia, jos ikävä tulee. Mitä sä hulluja kyselet, kun noin lähellä asuvat. :)

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Jos on noin lämpimät välit niin laskisin, varsinkin jos välimatkaa ei olisi satoja kilometrejä.

on joo tosi lämpimät mummo ja vaari on kaikki kaikessa :heart: ja välimatka on noin 1,5km :D

Voi hyvänen AIKA!! Välimatka jo niin lyhyt, etä sähän haet pojan vaikka sukkasillaan takas kotia, jos ikävä tulee. Mitä sä hulluja kyselet, kun noin lähellä asuvat. :)

Näinpä juuri :) .

meillä kans appivanhemmat asuu alle km päässä ja jatkuvasti kyselevät poikaa yökylään.Varmasti hyvin menisi,mutta oon sen verran pöhlö etten raaski olla itse erossa pojasta kun se on minun ainokainen..Tiedän että joskus pitää ohjia löysätä,mutta....

Mielestäni kuitenkin 3 yötä menee varmasti hyvin ja voittehan te käydä siellä päivällä.Tule sitten kertomaan miten meni jos minäkin uskaltaisin yöksi pojan päästää

Alkuperäinen kirjoittaja Unihiekka:
meillä kans appivanhemmat asuu alle km päässä ja jatkuvasti kyselevät poikaa yökylään.Varmasti hyvin menisi,mutta oon sen verran pöhlö etten raaski olla itse erossa pojasta kun se on minun ainokainen..Tiedän että joskus pitää ohjia löysätä,mutta....

Mielestäni kuitenkin 3 yötä menee varmasti hyvin ja voittehan te käydä siellä päivällä.Tule sitten kertomaan miten meni jos minäkin uskaltaisin yöksi pojan päästää

on meillä poika siellä ennenkin yötä ollut viimeksi lokakuussa kun menin synnytttää ja hyvin meni paitsi huuto tuli kun isi mni hakemaan kotia :D uskalla vaan laskea ja nauti omasta ajasta =)

Alkuperäinen kirjoittaja Unihiekka:

on meillä poika siellä ennenkin yötä ollut viimeksi lokakuussa kun menin synnytttää ja hyvin meni paitsi huuto tuli kun isi mni hakemaan kotia :D uskalla vaan laskea ja nauti omasta ajasta =)

joo pitää yrittää :D Neuvolassakin olivat ihmeissään kun poika ollut kaikki yöt kotona ja kysyi sitten ollaanko käyty miehen kanssa missään kahdestaan ja vastattiin et kaupassa :laugh:

Yhteistyössä