LÄSKIN SULATTAJAT vko 46

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Etsiväkaksoset....164cm....LP 64,6kg....NYT 63,9kg..+/-0kg

Kyy........162cm......LP 94kg....NYT 92kg..-200g

Liila.......166cm......LP 62kg......NYT *UUSI*

Maatuska...176cm.....LP 100kg.....NYT 74,7kg

Minttu.......160cm......LP 80,6kg.....NYT 75,4kg..-1,1kg

Mörkö.......163cm........LP 96,7kg.......NYT 75kg...

PinkLily....167cm......LP 79kg.....NYT 80,9kg...-100g

Pullunkainen.....169cm......LP 88,0kg.....NYT 67,1kg..

Pumpuli84......167cm.....LP 86kg.......NYT 78,8kg...

Soulmama.......173cm......LP 78,9kg......NYT 75,6kg...-300g

Versatile.....167cm.....LP 66kg.....NYT 65,5kg...+100g

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Liityn mukaan. Olen lihonut puolen vuoden aikana salakavalasti n. 4 kg ja tavoite olisi päästä takaisin normilukemiin. Alkupaino nyt siis on 62 kg suurinpiirtein, pitää tarkistaa illalla vaa'alla. Tavoitteena on 58 kg.

Siis voi vittu! :headwall: Mä taas sössin tän laihdutuksen eilen! Että ottaa päähän, en tiedä mikä muhun oikein meni! Koko viikko mennyt ihan lupaavasti ilman herkkuja, niin eilen sit söin ihan mitä sattuu! Voitte uskoo kuinka kismittää. Tietenkin se näkyi tänä aamuna vaa'alla! Koko viikon urakka ihan hukkaan heitetty! Mut on varmaan tuomittu oleen lihava aina, kun se kilojen pudottaminen on näin vaikeeta! Tuntuu, että kroppakin vastustaa sitä, mulla just oli kahden viikon menkat ja nyt on taas alkamassa uudestaan! Siis oikeesti tässä ei oo ku viikko väliä, yleensä mun kierto on reippaasti päälle 30 vrk! :kieh: Mut mä en luovuta! Mun tavoite on kuitenkin niin lähellä! Jouluna ois tarkoitus painaa alle 90kg, siihen ei kuitenkaan oo kun muutama kilo! PAKKO päästä siihen!

Surkeasti mennyt, pudotusta ei ole yhtään. Keskiviikon iltatilaisuus ja perheessä jylläävä flunssa yhdistelmänä aikaansaavat sen etten ole jaksanut kovin tarkasti vahtia mitä syön, kunhan on vain jotain kaapista löytynyt kaikkien nenän eteen.

Toivottavasti muilla on mennyt reippaammin ja minäkin pääsen vähän projektissa eteenpäin kun saan itseäni niskasta kiinni.

Tervetuloa mukaan Liila! :D Sie ootkin fiksu kun tartut heti siihen neljään kiloon, niin ei pääse kertyyn 40kg niin kuin eräillä.. :ashamed:

Viimeksi muokattu:
Kyy tsemppiä! Yhden päivän syömiset ei projektia pilaa kuin hetkellisesti vaakalukema nousee! Sit kun taas jaksat palata ruotuun niin se tipahtaa takaisin. Tuo hormonitoiminnan epätasapaino voi myös kerätä nestettä jopa parikin kiloa jos sulla on kroppa noin sekaisin.

Minäkin söin eilen joulusuklaata kaapista kun oli supersurkea työpäivä ja perhe flunssassa. Jos se nyt yhtään ketään toista lohduttaa, niin kaikki muutkaan ei aina ole supertehokkaita.

Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset harmaana;22437048:
Kyy tsemppiä! Yhden päivän syömiset ei projektia pilaa kuin hetkellisesti vaakalukema nousee! Sit kun taas jaksat palata ruotuun niin se tipahtaa takaisin. Tuo hormonitoiminnan epätasapaino voi myös kerätä nestettä jopa parikin kiloa jos sulla on kroppa noin sekaisin.

Minäkin söin eilen joulusuklaata kaapista kun oli supersurkea työpäivä ja perhe flunssassa. Jos se nyt yhtään ketään toista lohduttaa, niin kaikki muutkaan ei aina ole supertehokkaita.

Kiitos tsempistä! Tiedän, ettei yksi päivä todellisuudessa mitään pilaa, mutta tänään vain ketutti niin paljon kun kävin vaa'alla. No tänään taas paremmin, josko sitä sitten ensi viikolla saisi paremman lukeman! :)

Huomenta :) Mä jätän tosiaan tän vkon väliin... Ens vkon perjantaina sit täytyy olla pudotusta! PRKL! :)

No hyvä olisi edes, jos tässä nyt pystyisi pitämään ton painon suht kurissa ja sit yrittää vasta joulun jälkeen tiputtaa ne viimeiset...?

Eilen ilalla oli punnitus ja paino oli 75,4kg eli -1,1kg tällä viikolla alaspäin. Viime viikon olen syönyt 3pss ja 1dl mustikoita ja yhden salaattiaterian/päivä. Kyllä hirvitti mennä puntarille, kun tuntuu käsittämättömältä, että paino vois tippua, vaikka lisää syömistä! Onneksi se kuiten oli totta! Yhteis pudotus kolmessa viikossa 5,2kg. Ajattelin viiden kilon tavoitteissa mennä alaspäin.

Pullunkainen: Varmasti ihan fiksu suunnitelma, sulla on hieno pudotus takana! :D
Pumpuli: Voi mä tiedän, tsemppiä! Ensi viikolla sit paremmin. :D
Minttu: Hieno pudotus! Jatka vain samaan malliin, tosi hyvin sulta lähtenyt! :D

Viime viikko jäi väliin SORI! Mutta eipä se paino oo laskenu :/ 80.9 oli paino eli 100g pois :( No, tänään eka päivä takana hiilaridieettiä, jos se auttais :) Kanafilettä,raejuustoa ja wokvihanneksia :D Ja PALJON vihanneksia :) ja toi kertaa kaks. Jos tulee nälkä välissä ni ruisleipää ja juustoa :)

Kävin tänäänkin vaa'alla ja lukema oli huomattavasti parempi kuin eilen. Korjasin sen tuonne, jotta ensi viikolla ei oo ihan hullu lukema pudotuksessa. Eilinen kun taisi olla vain väliaikasta turvotusta edellisillan syömisistä. Eli uskoisin tämän olevan lähempänä totuutta. :D

Mä olen ollut yövuorossa eli en oo käynyt aamullla puntarissa. Ja illalla ajattelin nauttia virvokkeita saunan päälle, joten jäänee välistä tämä viikko. Perjantaina sitten taas...

Mä kävin perjantaina puntarilla ja näytti 75,6. Eilen alko menkat ja tänään näytti 76,2, eli menkkaturvotusta näyttää olevan. Mulla alkaa tänään hormonipiikitykset, joten voi olla, että nuo kerää jonkin verran nestettä. Mutta meinaan silti jatkaa syömisten kirjaamista. Alle 75 kun pääsis, niin BMI ois sitten "normaali".... =)

Liikuin viime viikolla kivasti. 2 kertaa jumpassa, kerran sählyssä ja 6 päivänä koiran kanssa lenkillä (30-45 min lenkkejä) Perjantaina meinas iskeä flunssaa päälle, joten skippasin lenkin. Onnex ei sit flunssaa tullutkaan.

Kyy sulla ei oo enään ku muutama kilo, niin pääset jouluksi tavoiteeseesi. Nyt vaan kova tsemppi päälle, niin voit palkita itsesi jouluna. :)

Pumpuli toivottavasti saatte asiat selvitettyä.

Mintulla hieno pudotus!

Oli taas vähän tahmeampi viikko, ens viikolla taas paremmin, eikö! :D

Yhteistyössä