LÄSKIN SULATTAJAT vko 45

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Etsiväkaksoset....164cm....LP 64,6kg....NYT 63,9kg..-600g

Kyy........162cm......LP 94kg....NYT 92,2kg..+/-0kg

Maatuska...176cm.....LP 100kg.....NYT 74,7kg

Minttu.......160cm......LP 80,6kg.....NYT 76,5kg..-1,2kg

Mörkö.......163cm........LP 96,7kg.......NYT 75kg...-2,5kg

PinkLily....167cm......LP 79kg.....NYT 81kg...

Pullunkainen.....169cm......LP 88,0kg.....NYT 67,1kg..+100g

Pumpuli84......167cm.....LP 86kg.......NYT 78,8kg...-2kg

Soulmama.......173cm......LP 78,9kg......NYT 75,9kg...-900g

Versatile.....167cm.....LP 66kg.....NYT 65,4kg...-500g

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
No niin, viikon saldo +/-0kg, mutta olen ihan tyytyväinen, sillä sunnuntaina oli vielä turvotusta +1,2kg. :D Joten nyt ihan hyvällä mallilla. Syömiset ovat menneet muuten hyvin, paitsi tiistaina. Mutta se ei haittaa. :D Ensi viikolla otan vielä tiukemman linjan, nyt olen korvannut 1-2 ateriaa, ensi viikolla meinaan korvata 2-3 ateriaa. :D

Kuinkas Mörön ja Pullunkaisen kuuri sujui? Mikä oli loppusaldo? Ja kuinka nyt on sujunut? Kovasti tsemppiä teille ja kaikille muillekin! :D

Mulla "pusseilua" kaks viikoa takana ja eilinen punnitus näytti 76,5kg eli -1,2kg viikon aikana. Olo on ollut loistava ja tästä on hyvä jatkaa alaspäin, vaikkakin matkaa on vielä taitettavana!!

[QUOTE="Minttu";22386163]Mulla "pusseilua" kaks viikoa takana ja eilinen punnitus näytti 76,5kg eli -1,2kg viikon aikana. Olo on ollut loistava ja tästä on hyvä jatkaa alaspäin, vaikkakin matkaa on vielä taitettavana!![/QUOTE]

Hienosti sulla lähtenyt! Onnittelut! :D Ja tsemppiä jatkoon! :D

Helou! Lopetin tosiaan kuurin ennen aikojaan. Vaaka näytti vähimmillään 65,7 eli -4,3kg ja tänä aamuna 67,1 eli +100g viime viikosta. Mutta veikkaisin sen painon olevan oikeasti tuonne 66 pintaan, on nimittäin menkat alkamassa + viime yö oli helvetistä eli turvotusta on helposti kilo ellei enemmänkin :(

Tyytyväinen olen dieetin saldoon joka tapauksessa :) Nyt yritän tiputtaa loput hitaassa tahdissa ensisijaisesti runsaalla liikunnalla (niin kauan kun vielä on kotona niin onnistuukin) :) Voisin ruveta päivitteleen tänne aina mun viikon liikunnat niin ehkä se motivoisi liikkumaan enemmän :D

Heps! Jihuu.. puntari näytti 78.8 kg eli -2 kg lähtenyt painoa! :) Happyhappy

Niin mitä pusseja, mullaki kiinnostaa..? :) En kerkiä näitä ketjuja seurata muuta kuin kerran viikossa joten vähän aina tipun kärryiltä että mitä kukanenki tekee.. :)

Aamupaino tasan 75kg ja dieetistä selvitty hengissä, mutta en ihan heti lähtis kehumaan, vaikka hyvinhän painoa tippui. Tosi rankka rupeama ja ruokien puolesta melko ykstoikkonen. Helposti tulee ällötys noihin ruokiin, mitä sai syödä.

Mulla on ainakin kananmunat pannasa hetken, pinaattia en syö ehkä enää ikinä (ainakaan paljaaltaan) ja hirvenlihakin tök-tök-tökkii nyt pahemman kerran. Nyt relaan viikon kaks niin, etten laadi mitään ruokalistoja (silläkin uhalla, että kilo tulis takaskin ja tuleekin, koska menkkaviikko turvotuksineen on taas edessä), pyrin kumminkin pitämään hiilarit ja kalorit jotakuinkin maltillisina.

Mulla meni tässä sairaaladieetin tiimellyksessä kakskymppiä rikki ja nyt starttaa viimenen kymppi :D. Mutta ei paineita... Aikaa on hamaan tulevaisuuteen...

Mullakin menkat tulossa joten miinusta tuli aika vähän, tän aamun paino 63,9kg eli pudotusta vain 600g.

Alkuviikosta itse kehittelin "pussittelun" siten että korvaan aamupalan sekä iltapala Fastin dietmixillä, ja syön sitten päivällä normaalia ruokaa. Tuo dietmix on tullut mulle joskus kun olin juttakuurilla se oli sen ohjelman palautumisjuoma. Pussissa kuitenkin lukee että voi käyttää myös painonhallintaan. 1dl jauhetta on 130kcal.

Toivottavasti ensi viikon punnitus ois vähän parempi tulos. Nyt viikonlopuksi on luvassa painonnousua kun nähdään pitkästä aikaa ystäviä, enkä viitsi toisten seurassa pussitella. Ja oon ostanut portviiniä ja suklaatakin...

Alkuperäinen kirjoittaja MÖRKÖ*;22386521:
Aamupaino tasan 75kg ja dieetistä selvitty hengissä, mutta en ihan heti lähtis kehumaan, vaikka hyvinhän painoa tippui. Tosi rankka rupeama ja ruokien puolesta melko ykstoikkonen. Helposti tulee ällötys noihin ruokiin, mitä sai syödä.

Mulla on ainakin kananmunat pannasa hetken, pinaattia en syö ehkä enää ikinä (ainakaan paljaaltaan) ja hirvenlihakin tök-tök-tökkii nyt pahemman kerran. Nyt relaan viikon kaks niin, etten laadi mitään ruokalistoja (silläkin uhalla, että kilo tulis takaskin ja tuleekin, koska menkkaviikko turvotuksineen on taas edessä), pyrin kumminkin pitämään hiilarit ja kalorit jotakuinkin maltillisina.

Mulla meni tässä sairaaladieetin tiimellyksessä kakskymppiä rikki ja nyt starttaa viimenen kymppi :D. Mutta ei paineita... Aikaa on hamaan tulevaisuuteen...

Eli sulla lähti viitisen kiloa vai? Ylikin? Tosi hyvä saldohan se on kahdelle viikolle! Ja onnea 20 rikkoutumisesta :)

Maatuska alkaa oleen kondiksessa!!! *jihuuu!!*
Extrailen siis, nyt huomenna 7 vkoa täynnä täysivauhdilla. Paino tänäaamuna 74.7 kg!!!
Eli vuodenvaihteen 100 on jo kaaaukana takana!! nelisen kiloa vielä puristan pois, LOMAN jälkeen, ja puolivauhdilla. Pituutta siis 176cm.
NYT tuntuu hyvälle!! Ihania farkuuja, paitoja toppeja JAMjamJAM!!!! :)))) Niin häpi on tämä, eikä ikinä suostu ottamaan takaisin niitä läskejä!

Kuurilaisillahan on menny hyvin! Hienoja lukemia! Mä kävin aamulla puntarilla ja näytti 75,9. Eli 900 g edellisestä punnituksesta. Olen tyytyväinen.

Pullukaisella oli hyvä idea, että kirjailee tänne, miten on liikkunu. Mä voin vaikka aloittaa, miten tää viikko:
MA: Kävely 40 min
TI: Zumba 55 min
KE: Kävely 45 min
TO: Total Combat jumppa 55 min ja 30 min kävely
Tänään koiruuden kanssa kävelylle ja viikonloppuna käyn vielä jossain jumpassa.

Saas nähdä, mulla alkaa ens viikolla hormonipiikittelyt, että nostaako ne turvotusta. IVF-hoidot siis edessä. Mut meinaan pudottaa painoa niin kauan kun se on mahdollista. Toki jos raskaaksi tulen, niin sitten asia erikseen. Mutta Keventäjien sivuille yritän merkkailla syömiseni, sillä on hyvä kontrolloida mitä suuhunsa laittaa. Aamulla syön joko puuron tai fitnessmuroja. Lounaaksi olen töissä syönyt ruokaisan salaatin, kotona tehny jotain kevyttä pöperöä (kasviskeittoja, kevyitä pastoja...) ja iltapalaksi sitten jogurtti ja ehkä palanen leipää. Kaloreita menee nyt päivän aikana alle 1400 kcal tuolla reseptillä.

Nostan hattua kuurilaisille, mä en pysty tuollaiseen yksipuoliseen diettiruokaan... =)

Hienosti mennyt kaikilla! :D Itse aloita maanantaina pusseillun siten, että syön aamiaisen, korvaan lounaan ja päivällisen ja syön iltapalan.

Aamupalaksi syön mun vakkariaamiaisen, elikäs kaurapuuro, jossa pellavansiemenrouhetta sekä venhä- ja kauraleseitä, raejuustoa ja tilkka mehukeittoa (sokeroimaton). Lisäksi teetä.
Iltapalaksi syön sitten itse tekemääni jogurttia marjojen ja siementen kera. Lisänä saattaa myöskin olla tee. Lisäksi otan päivittäin vitamiinit sekä omega3 & Q10 tipat. :D

Saa nähdä mitä tuloksia tulee, aion kyllä jatkaa tuota tiukkaa linjaa ainakin pari viikkoa, sitten muuten samoin paitsi jos on jotain menoa niin silloin saa syödä. Tarkoitus on joulun jälkeen siirtyä ehkäpä kokonaan pusseille kunnes saan kilot karistettua. Mutta sen näkee sitten. :D Jouluksi mulla on tavoite päästä alle 90kg ja uskoisin sen onnistuvan kunhan vain olen nyt tosi tiukka pari viikkoa. :D

Viimeksi muokattu:
Erittäin perseestä tämä viikko :( Torstain jälkeen ollut yksi päivä, kun syömiset on pysynyt kurissa :( Ja tällä vkolla on vielä juhlia :( Mä en kestä juhlimista! :D Noh tän vkon punnitukset taitaa jäädä väliin ja sit onkin liki kuukauden paussi juhlimisessa niin vois pitää kovaa kuria itelleen :)

Mites muilla?

Mullakin oli paino maanantai-aamuna hypähtänyt vähän takaisin tuosta pudotuksesta, mutta nyt on juhlimiset juhlittu (no ke on iltatilaisuus missä jotain syötävää ja juotavaa mutta jos oisin maltillinen).

Eilen kävin hammaslääkärissä ja mun hampaalla ei pysty puremaan kun sattuu niin paljon, eli auttaa ainakin siihen etten turhaa mupella mitään eväitä.

Minulla tää painonpudotus tapahtuu käytännössä ihan ilman liikuntaa, jotain kyykkyjä ja käsipainoilla hauiksia jne saatan kotona tehdä mutta oikein ei ole aikaa mihinkään tunnin liikuntasessioihin per päivä. Olen kyllä ennenkin onnistunut pudottamaan painoa vähähiilarisella ilman liikuntaa, joten ei pitäis olla nytkään ongelma.

Mulla vaan se että miten ne kilot pidetään poissa... ruokavaliomuutoksen pitäis olla pysyvästi vähemmän herkkuja sisältävä mutta se on niiiiiin vaikeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset harmaana;22412811:
Mullakin oli paino maanantai-aamuna hypähtänyt vähän takaisin tuosta pudotuksesta, mutta nyt on juhlimiset juhlittu (no ke on iltatilaisuus missä jotain syötävää ja juotavaa mutta jos oisin maltillinen).

Eilen kävin hammaslääkärissä ja mun hampaalla ei pysty puremaan kun sattuu niin paljon, eli auttaa ainakin siihen etten turhaa mupella mitään eväitä.

Minulla tää painonpudotus tapahtuu käytännössä ihan ilman liikuntaa, jotain kyykkyjä ja käsipainoilla hauiksia jne saatan kotona tehdä mutta oikein ei ole aikaa mihinkään tunnin liikuntasessioihin per päivä. Olen kyllä ennenkin onnistunut pudottamaan painoa vähähiilarisella ilman liikuntaa, joten ei pitäis olla nytkään ongelma.

Mulla vaan se että miten ne kilot pidetään poissa... ruokavaliomuutoksen pitäis olla pysyvästi vähemmän herkkuja sisältävä mutta se on niiiiiin vaikeaa.

Sama vika rahikaisella :( Rakastan herkkuja todella paljon enkä mä vaan pysty elämään niin vähillä herkuilla, mitä tarttisi, että ei lihoisi :D Mä oon todennut liikunnan harrastamisen sen takia fiksuimmaksi vaihtoehdoksi. Yhdessä vaiheessa liikuin vähintään 500 kalorin edestä joka päivä niin kyllä sit sai välillä jonkun verran herkutellakin :)

Yhteistyössä