LÄSKIN SULATTAJAT vko 42

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Kyy........162cm......LP 94kg....NYT 90,8kg..-900g

Mörkö.......163cm........LP 79,2kg.......NYT 80,5kg...+300g

Pullunkainen........169cm......LP 88,0kg.....NYT 70,2kg..+800g

Pumpuli84......167cm.....LP 86kg.......NYT 81,5kg...+1,5kg

Soulmama.......173cm......LP 78,9kg......NYT 79kg...+2,2kg

Versatile.....167cm.....LP 66kg.....NYT *UUSI*

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Unohdin punnita tänä aamuna! :O Johtui posteljoonista joka ryykäs taas sisään ovesta kun olin vielä aamupesulla vessassa. :D Mut punnitsen huomenna! Tsemppiä kaikille!

70,2 :( Mä vihaan itseäni. Suorastaan vihaan. Tosin olen kipeä VIELÄKIN!!!!! Viides tai kuudes viikko menossa. Kaipa tässä pitäisi hakeutua lääkäriin, kun ei millään tunnu helppaavan :(

Jostain nyt tarttis löytää sitä motivaatiota, vaan mistä? Osaisko joku neuvoa? Kun nyt edes pysyis samoissa eikä nousis kokoajan :(

Joo, ei mee hyvin mullakaan. Painoa 81.5 kg, eli +1.5 kg lisää tullut.. :/ Motivaatiota minäkin etsiskelen ja tässä harkitsin jos ottais jonku radikaalin mehupaaston tai sitten nutrilettia kokeilis. Sais ees vähän pois niin tulis sitä innostusta laihduttaa enemmän.
Ite olen unohtanut omat neuvoni, että vettä pitäis juoda paljon ja se varmaan vaikuttaa osaltaan että en laihdu.

[QUOTE="Pumpuli84";22241189]Joo, ei mee hyvin mullakaan. Painoa 81.5 kg, eli +1.5 kg lisää tullut.. :/ Motivaatiota minäkin etsiskelen ja tässä harkitsin jos ottais jonku radikaalin mehupaaston tai sitten nutrilettia kokeilis. Sais ees vähän pois niin tulis sitä innostusta laihduttaa enemmän.
Ite olen unohtanut omat neuvoni, että vettä pitäis juoda paljon ja se varmaan vaikuttaa osaltaan että en laihdu.[/QUOTE]

Mullakin vähentynyt toi vedenjuonti radikaalisti! Myös kasvisten hinnat alkaa taas olemaan niin pilvissä, että niidenkin syönti on vähentynyt... Mäkin oon miettinyt jotain kuuria tähän väliin, jolla sais tän syöpöttelykierteen katkaistua :D

Voi kuulkaa! Mulla on ihan sama ongelma, kauhea makeanhimo yms. koko ajan. Tulee syötyä mitä sattuu. Itse olen kans miettinyt, että pitäisi ottaa joku paastokuuri, olen pohtinut viikon tai parin Cambridge-kuuria. On vastaava kuin Nutrilett. Pitäisiköhän meidän läskin sulattajien ottaa joku yhteinen tehokuuri, niin kaikilla riittäisi motivaatio sit olla kuurin loppuun asti? Tämä viikko ei vielä sovi itselleni, kun on lomaviikko ja menemme vissiin laivalle. Mutta esim. jälkeen voisin pitää ainakin arkipäivät kuuria. Lähteekö joku mukaan?

Mikähän sellainen hyvä kuuri olisi? Itse oon vetänyt läpi tommosta joskus aikoinaan:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/3637820 (ainut ohje minkä löysin :))

Tolla mä sain nuorempana helposti kuusi kiloa pois ton 13 pvän aikana. Ja sen jälkeen oikeasti riitti huomattavasti pienemmät annokset eikä ne kilot tulee "heti takaisin", mitä aina sanotaan. Jonkun katkaisun mä tähän tarviin :( Ihan keto-karppaustakin olen ajatellut, mutta siihenkin mun tarttisi tehdä selkeät mitä syön milloinkin tai en siihen pysty :D

Ja siis mun tavoite ei nyt oo saada kahdessa viikossa 6 kiloa pois vaan katkaista tää syöpöttelykierre :D

Mikähän sellainen hyvä kuuri olisi? Itse oon vetänyt läpi tommosta joskus aikoinaan:

oikea sairaaladieetti - Muut dieetit - Laihdutus - Terveys - Suomi24.fi (ainut ohje minkä löysin :))

Tolla mä sain nuorempana helposti kuusi kiloa pois ton 13 pvän aikana. Ja sen jälkeen oikeasti riitti huomattavasti pienemmät annokset eikä ne kilot tulee "heti takaisin", mitä aina sanotaan. Jonkun katkaisun mä tähän tarviin :( Ihan keto-karppaustakin olen ajatellut, mutta siihenkin mun tarttisi tehdä selkeät mitä syön milloinkin tai en siihen pysty :D

Ja siis mun tavoite ei nyt oo saada kahdessa viikossa 6 kiloa pois vaan katkaista tää syöpöttelykierre :D

Tuo kyllä olisi varmasti tehokas, mutta hieman ihmetyttää nuo epämääräiset ohjeet (esim. iso pihvi -> mitä lihaa?). Ja minä kun en juo kahvia ollenkaan, niin ei onnistu itselle tuollaisena. :/

Joo, ei näytä meillä oikeen menevän hyvin. Mulla näytti puntari tänä aamuna 79!!!! Eli 2,2 plussaa viikon aikana... =( Menkat kylläkin alko, mutta tuli kyllä syötyäkin ja lauantaina tuli juopoteltuakin. Pitäis tosiaan varmaan pitää joku tehokuuri, että pääsis alkuun. Kuukausi tiukkaa kuuria.

Nyt tsempataan toisiamme oikeen urakalla! Jokainen "repsahdus" pitää tulla tänne julkisesti ilmoittamaan! :)

Minä esim vetäisin eilen iltapalaksi 3 ruisleipää, 2 karjalanpiirakkaa ja 3 mandariinia. Iltapalaksi! Olin kyllä päivän mittaan syönyt ihan normaalisti. Kuhan vaan "teki mieli". Nälkä ei ollut :(

Tervetuloa mukaan Versatile! :D

Nyt joo, kunnon tsemppi päälle kaikille! Itsellä isompi ongelma on, että aterioita jää väliin ja sit tulee herkuteltua. :kieh: Eilenkin meni suklaata hieman. Ja syötiin ravintolassa. Tää viikko menee muutenkin ihan persiilleen, kun lähdetään huomenna laivalle ja siellä ollaan kaksi yötä. Eli tulee syötyä neljä kertaa buffetista + kaikki muu mitä tulee suuhunsa laitettua.. Eli iso plussa odottaa viikonloppuna! Teen muuten uuden pinon vasta sit lauantaina, sillä kotoudutaan varmaan aika myöhään perjantai-iltana tuolta reissulta!

Hei, mä voin ilmottautua vapaaehtoseksi kokeilemaan tuota sairaaladieettiä :)
Mutta alotan vasta perjantain punnituksen jälkeen. Katotaan paljonko sillä tippuu 2 viikossa :p

Mulla on vähän kökkö vaihe elämässä menossa nyt, matalapainetta ja silleen, mutta josko tämä tästä...

[QUOTE="Mörkö";22269236]Hei, mä voin ilmottautua vapaaehtoseksi kokeilemaan tuota sairaaladieettiä :)
Mutta alotan vasta perjantain punnituksen jälkeen. Katotaan paljonko sillä tippuu 2 viikossa :p

Mulla on vähän kökkö vaihe elämässä menossa nyt, matalapainetta ja silleen, mutta josko tämä tästä...[/QUOTE]

Eli perjantai on sun päivä yksi? Pitäiskö munkin koittaa... Jos mentäis samoissa päivissä ja vaihdettais sit kokemuksia :)

Eli perjantai on sun päivä yksi? Pitäiskö munkin koittaa... Jos mentäis samoissa päivissä ja vaihdettais sit kokemuksia :)

Jep. Perjantai olis eka päivä. Tuu vaan kimppaan, koitetaan kahdestaan sinnitellä. Mun kohdalla erityisen haasteen asettaa epäsäännöllinen vrk-rytmi, kun teen 3-vuorotyötä, mutta täytyy koittaa jotenkin sinnitellä. Mun kohdalla liha on käytännössä joko broileria tai riistaa (hirvi), koska niitä meillä muutenkin syödään.

[QUOTE="Mörkö";22269278]Jep. Perjantai olis eka päivä. Tuu vaan kimppaan, koitetaan kahdestaan sinnitellä. Mun kohdalla erityisen haasteen asettaa epäsäännöllinen vrk-rytmi, kun teen 3-vuorotyötä, mutta täytyy koittaa jotenkin sinnitellä. Mun kohdalla liha on käytännössä joko broileria tai riistaa (hirvi), koska niitä meillä muutenkin syödään.[/QUOTE]

Joo mäkin ajattelin syödä broiskua. En vaan pysty syömään punaista lihaa pelkällä suolalla ja pippurilla maustettuna (mitä muistelen noista edellisistä kerroista, kun oon tota kokeillut niin toi liha tökkää mulla eniten). Se 250g on todella paljon!

Huomenet!
Tulin vaan ilmottamaan Pullunkaiselle, etten alotakaan tänään vielä, kun en ole ehtiny kauppaan ja toinen merkittävämpi seikka on se, että vaaka sanoi sopimuksen irti (patterit loppu). Enhän mä voi tietää, paljonko on pudonnu, jos en tiedä tarkkaa alotuspainoa :saint:

Eli huomenna lauantaina on 1. päivä ja lopputulos julistetaan sit kahden viikon päästä perjantaina.
Mulla on ollu vähän kaksjakoinen viikko. Viikonloppuna olin pitkät päivät töissä, mutta illalla tahto vähän lipsua, kun juhlistettiin lasten kanssa syysloman alkua :p Viikolla oon sit pysyny ihan hyvin kuosissa. Eli jännä nähdä, mitä se vaaka huomisaamuna näyttää (mahtaa olla plussaa taas vaikka kuinka ).

[QUOTE="Mörkö";22289670]Huomenet!
Tulin vaan ilmottamaan Pullunkaiselle, etten alotakaan tänään vielä, kun en ole ehtiny kauppaan ja toinen merkittävämpi seikka on se, että vaaka sanoi sopimuksen irti (patterit loppu). Enhän mä voi tietää, paljonko on pudonnu, jos en tiedä tarkkaa alotuspainoa :saint:

Eli huomenna lauantaina on 1. päivä ja lopputulos julistetaan sit kahden viikon päästä perjantaina.
Mulla on ollu vähän kaksjakoinen viikko. Viikonloppuna olin pitkät päivät töissä, mutta illalla tahto vähän lipsua, kun juhlistettiin lasten kanssa syysloman alkua :p Viikolla oon sit pysyny ihan hyvin kuosissa. Eli jännä nähdä, mitä se vaaka huomisaamuna näyttää (mahtaa olla plussaa taas vaikka kuinka ).[/QUOTE]

Noh mä tässä just juon kahvia sokerilla ja ilman maitoa ja oon melkein koko kupin saanut juotua, vaikka yleensä en käytä sokeria ja käytän maitoa :D Ja kun tää on juotu niin en kyllä siirrä enää huomiseen :D

Minä aloittelen tänään, sinä päivän perästä :) Eipä tuo kai mitään haittaa? Ja Kyyhän meinas kanssa tulla maanantaina jollain tasolla mukaan?

Elikkäs päivä 1 ja lähtöpaino 70,0 (kävipäs tuuri, helppo laskea!).

Paino oli tänään 65,8kg eli -200g :D normaalisti laihduttaessa toi lukeama ois ollut turhauttava, mutta tällä kertaa mulla ei ole mikään kiire tässä pudotuksessa. :D Karppailu on menyt ihan hyvin. "Huonoja" syömisiä on tullut ainoastaan yhtenä päivänä leivitettyjä juustotikkuja ja kanapaloja sekä wokkivihanneksista en ole porkkanoita alkanut poistelemaan. Liikuntana 30 min crossailua ja 1h bodyfit jumppa.

Huomenta kera mustan (:x) kahvin!
Nyt sitten starttas täälläkin tuo ihmedieetti ja lähtöpaino tältä aamulta 79.8kg eli miinusta kumminkin viime viikkoon viikonlopun mässäilystä huolimatta:saint:

Eilen söin "viimesen ateriani" kaikkea muuta kun oikein, valkosta pastaa (jota en oo enää aikoihin syönyt) jopa... No, mutta nyt on seuraavaksi 2 viikoksi selvät sävelet. Kiva kun ei tarvii töihinkään miettiä eväitä, kun diettiohjelma kertoo, mitä ne millonkin on :p

Täällä kanssa mukaan haluava...Torstaina aloitin Cambridge-kuurin ja aloitus tiedot on 160cm ja puntari näytti 80,6kg. Menneet kaks pivää on olleet helppoja, olen puhtaalla kuurilla eli 3pss/vrk. katson viikon jaksoissa kuinkakauan jaksan olla ihan puhtaalla, mutta nyt tuntuu hyvältä. Nesteitä tieten poistuu ensin, nyt oli-2kg, mutta haenkin tällä kuurilla aloitus potkua touhuun!

Yhteistyössä