LÄSKIN SULATTAJAT vko 41

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
KerroTokiLisää....165cm....LP 79,9kg....NYT 64,8kg...

Kyy........162cm......LP 94kg....NYT 91,7kg..+800g

Mörkö.......163cm........LP 79,2kg.......NYT 80,2kg...

Pullunkainen........169cm......LP 88,0kg.....NYT 69,4kg..-100g

Pumpuli84......167cm.....LP 86kg.......NYT 80kg...

Soulmama.......173cm......LP 78,9kg......NYT 76,8kg...-100g

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Siis mä en vaan enää ala! Paino taas noussut! Okei, en oo kauheesti kattonu mitä syön, mut ketuttaa kuitenkin! Nyt ollaan 41 viikkoa laihdutettu tänä vuonna, luulis et sinä aikana ois jotain saanu aikaan! Mut ei! Mä painoin viä tammikuussa vähemmän ku nyt! :headwall: Tässä on nyt tätä vuotta 11 viikkoa jäljellä. Jos mun paino ei sinä aikana putoa yli viittä kiloa, niin mä jätän kyllä leikin kesken sit!

Mut koitetaan nyt tsempata kaikki, et saataisiin ne kilot tippumaan! :D

Siis mä en vaan enää ala! Paino taas noussut! Okei, en oo kauheesti kattonu mitä syön, mut ketuttaa kuitenkin! Nyt ollaan 41 viikkoa laihdutettu tänä vuonna, luulis et sinä aikana ois jotain saanu aikaan! Mut ei! Mä painoin viä tammikuussa vähemmän ku nyt! :headwall: Tässä on nyt tätä vuotta 11 viikkoa jäljellä. Jos mun paino ei sinä aikana putoa yli viittä kiloa, niin mä jätän kyllä leikin kesken sit!

Kyllä se siitä, koita pieniä muutoksia, joista pystyt pitämään helpommin kiinni! Millä tavalla sä oot nyt yrittänyt? Mullakin on niin rutiinia toi syöminen nykyään, että laihdun just vaan jättämällä herkut pois ja lisäämällä vähän liikuntaa.

Niin ja mä oon EDELLEEN kipeenä. Lekuriin olin jo eilen menossa, mutta niin kauhea rysis, että käännyin ovelta takas... Paino oli tiistaina 69,4 eli -100g :D Tänä aamuna en muistanut käydä. Päätin nyt, että olen tyytyväinen, jos tän sairastelun aikana se paino ei nouse. Liikunta on täysin pannassa ja helposti korvaan sen herkuilla ja syömällä niin tulos on kipeenä yleensä järkyttävän paljon plussaa :(

Mä niiiiiiiiiin arvostan tällä hetkellä terveyttä!

Kyllä se siitä, koita pieniä muutoksia, joista pystyt pitämään helpommin kiinni! Millä tavalla sä oot nyt yrittänyt? Mullakin on niin rutiinia toi syöminen nykyään, että laihdun just vaan jättämällä herkut pois ja lisäämällä vähän liikuntaa.

Niin ja mä oon EDELLEEN kipeenä. Lekuriin olin jo eilen menossa, mutta niin kauhea rysis, että käännyin ovelta takas... Paino oli tiistaina 69,4 eli -100g :D Tänä aamuna en muistanut käydä. Päätin nyt, että olen tyytyväinen, jos tän sairastelun aikana se paino ei nouse. Liikunta on täysin pannassa ja helposti korvaan sen herkuilla ja syömällä niin tulos on kipeenä yleensä järkyttävän paljon plussaa :(

Mä niiiiiiiiiin arvostan tällä hetkellä terveyttä!

Mulla suurinta osaa onnistuneessa pudotuksessa näyttelee säännöllinen ateriarytmi. Sen myötä syön oikein ja ylimääräiset herkut jää automaattisesti pois. Ongelma vain on siinä, että mun elämä on kaikkea muuta kuin säännöllistä, jolloin tuota ateriarytmiä on käytännössä mahdoton toteuttaa. Ja sit tulee painoa tai se sahaa edes takas. :kieh:

Mä kyllä ihan varmasti TIEDÄN kaiken laihduttamisesta ja TIEDÄN mitä mun pitäis tehdä, mut kun käytännössä toteutus jää aina puolitiehen. Esim. tänään lähen kohta töihin ja hyvin suurella todennäköisyydellä en voi pitää ruokkista ollenkaan, joten seuraavan kerran syön sit illalla kun tuun kotiin. :|Liikkuakaan en oo ehtiny yhtään moneen viikkoon ja se kyllä harmittaa. Vaikka mulla sinänsä ei liikunta painoa pudota yhtään, niin se pitää mielen vieränä ja jaksaa paremmin. Mut ehkä tämä tästä jotenkin, jossain kohtaa kun elämä vähän helpottaa. Meillä on miehen kans vielä eron selvittely tässä kaiken keskellä, joten sekin vie voimia. : /

Kyllä se siitä Kyy. Elä nyt kuiten luovuta. :)

Mulla pukkas flunssa päälle joten skippaan tämän viikon punnitukset. Vähän luulis että painoa on tullut kun on vaan maannu sängynpohjalla, mutta en uskalla ees katsoa että paljon.

[QUOTE="Pumpuli84";22193637]Kyllä se siitä Kyy. Elä nyt kuiten luovuta. :)

Mulla pukkas flunssa päälle joten skippaan tämän viikon punnitukset. Vähän luulis että painoa on tullut kun on vaan maannu sängynpohjalla, mutta en uskalla ees katsoa että paljon.[/QUOTE]

En minä luovuta! :D Kunhan nyt vain tuli purnattua ja oikeastaan kannattikin. Tämän viikonlopun vielä meni mässyä, mut nyt päätin että oli sit viimeinen kerta tänä vuonna. Ostin jopa perjantaina alesta ihanan juhlamekon kahdella kympillä ja aion siihen mahtua uutena vuotena. :D Eli nyt kunnon tsemppi päälle, niin kyllä nämä kilot katoavat!

-100g :p eli paino oli 76,8. Huh, olikin rankka viikonloppu. Isännällä oli 40-bileet ja mä väänsin 30 hengelle ruoat. Yöunet jäi vähille ja olin käytännössä keittiössä koko viikonlopun. Siinä ei paljoa merkkailtu, mitä tuli syötyä... ;) Ei muuta kuin tsemppiä vaan kaikille urakkaan! Takkuista tuntuu olevan muillakin!

Yhteistyössä