LÄSKIN SULATTAJAT vko 39

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Helli-Karamelli.....163cm.....LP 74kg.....NYT 70,5kg....

KerroTokiLisää.....165cm......LP 79,9kg....NYT 66,7kg...

Kyy........162cm......LP 94kg....NYT 88,4kg..

Maatuska....176cm....LP 85,6kg....NYT *UUSI*

Mörkö.......163cm........LP 79,2kg.......NYT 77,4kg...

Pullunkainen........169cm......LP 88,0kg.....NYT 69,5kg..+1,4kg

Pumpuli84......167cm.....LP 86kg.......NYT 80kg...-500g

Soulmama.......173cm......LP 78,9kg......NYT 78,2kg...+1,3kg

Ticky......175cm........LP 97,9kg.....NYT 94,5kg...

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
No niin: 69,5 eli +1,4kg :( Tosin ei niin paha kuin odotin, kun eilen(kin) tuli syötyä sipsejä ja luultavasti turvotusta nyt reilunpuoleisesti. Toivottavasti mä nyt paranisin äkkiä, kohta mä syön taas masennukseen :(

Mulla tänään 78,2 eli +1,3. :mad: Menkat kylläkin alko ja oli vähän kostee viikonloppu edellinen viikonloppu. Ja nyt viikonloppuna paiskin 24 tuntiä töitä, syötiin mitä ehdittiin projektin keskellä. Eikä liikkunu ollenkaan koko viikonloppuna. On sellainen olokin. No, ei se auta kuin ottaa taas vaan härkää sarvista kiinni.

Tää palaa nyt "ruotuun" :)
Aikaa kulunut, paljon tapahtunut, mutta täällä yhä tiputellaan.
Paino on nyt 85,6 ja 10:s päivä extrailua meneillään. Täysivauhdilla mennään. ja pituus siis mulla oli sen 176cm.

Huoh, huoh ja HUOH! Kolmatta viikkoa mennään kipeenä! Liikuntaa ei pysty harrastamaan, kun keuhkot lentää pihalle, jos vähänkään rasitun :( Yöllä ei saa nukuttua, kun yskittää ja nenä tukossa. Ja väsymys + laihdutus ei oo ainakaan mulle kovinkaan ihanteellinen yhdistelmä. No herkuista oon kieltäytynyt, mutta ruokaa on mennyt enemmän kuin pitäisi... Ja pakko tästä kai joskus on parantua!

Yhteistyössä