LÄSKIN SULATTAJAT vko 32

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Faktum........175cm......LP 84kg........NYT 71,4kg

Helli-Karamelli....163cm......LP 74kg.....NYT 69,9kg...-700g

KerroTokiLisää........165cm......LP 79,9kg....NYT 68,2kg...+300g

Krysanteemi.....165cm.....LP 95,3kg....NYT 90,4kg....

Kyy...................162cm......LP 94kg....NYT 90,4kg..-1,4kg

Minttu-79.........172cm............LP 126kg.....NYT 108kg..

Mörkö.......163cm........LP 79,2kg.......NYT 80,8kg...+1,6kg

Pullunkainen...........169cm......LP 84,0kg.....NYT 68,7kg..

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:

Pahaa pelkäsin, miten käy ja pahasti kävi :'( Paino tänä aamuna 80.8 :headwall:

Mun ei ilmeisesti kärsi syödä mitään ylimääräistä, kun heti on kaikki päin mäntyä! Mutta enpä lannistu. Uudelle viikolle uutta tsemppiä!

Hyvä että ketju on vielä olemassa. Tulisin takaisin listalle. :) Paino on pysynyt samana koko kesän. Punnitsin aamulla. Lähtöpainohan oli se 84kg, nyt voisin aloittaa tästä painosta seuraavan etapin. :)
Tästä etenen hitaammin ja pyrin 66kg, 1kg/kk.

Eli pituus 175cm ja paino 71,4kg.

Hienoa! Kaikki pinoutuneet tälle viikkoa! :D Tämähän on ihan mahtavaa, vaikka pino on kutistunut, niin kaikki ovat kuitenkin aktiivisia. Hyvä me! :D

Ja Helli-Karamelli: Hienoa, sait uuden kymmenluvun krokattua! :D Onnea! :flower:

Tsemppiä kaikille muillekin tulevaan viikkoon! Perjantaina taas uusi pino! :D

Huoh. Täällä paino on taas koko viikon huilinut yli 70:ssä :( Johtuen taas siitä, että vkonloppuna tuli juotua alkoholia! Kalorit ei oo mennyt yli oikeastaan edes lomareissulla, mutta toi alkoholi jotenkin turvottaa mua mielettömästi enkä saa sitä turvotusta edes pois millään!!!!!

Motivaatio on taas ihan nollassa, kun järkyttävän kovalla kurilla pidetty viikko ei näy sit taas missään "muutaman" paukun takia! Typerä alkoholi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Heei! Mä hyppään taas mukaan, eli LP oli 90,1 pituus 157cm ja nyt perjantaina käyn sit vaakalla, eli voi olla et on pari kiloa tullu lisää, mut en anna niiden häiritä :)

Tervetuloa taas mukaan! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pullunkainen:
Huoh. Täällä paino on taas koko viikon huilinut yli 70:ssä :( Johtuen taas siitä, että vkonloppuna tuli juotua alkoholia! Kalorit ei oo mennyt yli oikeastaan edes lomareissulla, mutta toi alkoholi jotenkin turvottaa mua mielettömästi enkä saa sitä turvotusta edes pois millään!!!!!

Motivaatio on taas ihan nollassa, kun järkyttävän kovalla kurilla pidetty viikko ei näy sit taas missään "muutaman" paukun takia! Typerä alkoholi :D

Sitähän se on. Tsemppiä ja sinnillä vain eteenpäin. Kyllä ne tulokset alkavat jossain näkyä! :D

Yhteistyössä