LÄSKIN SULATTAJAT vko 31

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
An-nik-ki........171cm.......LP 126kg......NYT 112,9kg...

Faktum............175cm.......LP 84,1kg....NYT 71,4kg....

Helli-Karamelli....163cm......LP 74kg.....NYT 71,6kg...+/-0kg

KerroTokiLisää........165cm......LP 79,9kg....NYT 67,9kg...

Kis-Kisu..........165cm........LP 83kg.........NYT 77,5kg...

Krysanteemi.....165cm.....LP 95,3kg....NYT 90,4kg....

Kyy...................162cm......LP 94kg....NYT 91,8kg..+1,2kg

Minttu-79.........172cm............LP 126kg.....NYT 108kg..+1kg

Mörkö.......163cm........LP 79,2kg.......NYT *UUSI*

Orion.........158kg.......LP 77,5kg.......NYT 75,9kg.....

Pullunkainen...........169cm......LP 84,0kg.....NYT 68,7kg..-400g

Salainen numero....170cm......LP 78,8kg....NYT 78kg...

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:

Tässäpä taas uusi pino. Itse jätän puntarin suosiolla väliin, sillä pari päivää lomareissussa lomasyömisineen on varmasti tehnyt tehtävänsä. Tai ainakin olo on sen mukainen. :x

Niin ja ensi viikolla siivoan taas pinon ja pudotan kaikki ne, jotka eivät tällä viikolla pinoudu. En ole ollut niin tarkka nyt kesän aikana kun on lomia, mutta ensi viikolla on jo elokuu, joten eiköhän ole kaikkien aika aktivoitua taas. :D

Mä yritän pitää nesteenpoistopäivän ja ilmoitan tuloksen vasta huomenna... Masentaa tällä hetkellä koko laihdutus. Vaikka kuinka kovaa kuria pitäisi, tuloksia ei näy vaa'assa. Se taas johtaa siihen, että motivaatio hiipuu ja mä syön herkkuja :( Ens vkolla on vieläpä lomareissu ja se tarkoittaa mulla yleensä täydellisiä ylilyöntejä ton syömisen suhteen!

Alkuperäinen kirjoittaja Pullunkainen:
Mä yritän pitää nesteenpoistopäivän ja ilmoitan tuloksen vasta huomenna... Masentaa tällä hetkellä koko laihdutus. Vaikka kuinka kovaa kuria pitäisi, tuloksia ei näy vaa'assa. Se taas johtaa siihen, että motivaatio hiipuu ja mä syön herkkuja :( Ens vkolla on vieläpä lomareissu ja se tarkoittaa mulla yleensä täydellisiä ylilyöntejä ton syömisen suhteen!

Tiedän tunteen! Ite oon ihan samanlainen. Tsemppiä kovasti! Ja nauti siitä lomasta hyvällä omatunnolla, laihdutetaan sit taas loman jälkeen! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Helli-Karamelli:
68,7 eli -400g... Ja nyt sit tosiaan se reissuviikko edessä, jota odotan kauhulla... :D

Nauti reissusta! B)

Kiitos :) Yritän nauttia :D Ehkä se auttaa, että käveltyä tulee varmaan 10 tuntia päivässä niin eipä sitä hirveesti voi "ylisyödä" :D

Alkuperäinen kirjoittaja Helli-Karamelli:
68,7 eli -400g... Ja nyt sit tosiaan se reissuviikko edessä, jota odotan kauhulla... :D

Nauti reissusta! B)

Kiitos :) Yritän nauttia :D Ehkä se auttaa, että käveltyä tulee varmaan 10 tuntia päivässä niin eipä sitä hirveesti voi "ylisyödä" :D

Mukavaa reissua minunkin puolesta! :D

Myöhässä taas... :D
Mutta juups,viikolla näytti ihan ok painotilanne oli laskussa kun viikolla punnasin,mutta anoppilassa vietetyn viikonlopun jälkeen nyt aamusta kävin vaa,lla ja paino noussut kilon :'(
Joten 108kg nyt paino,tällä viikolla pakko alkaa induktio karppaamisessa että saan hiilarikoukun katkastua.

Pitäsköhän mun tulla tänne saamaan lisäpotkua urakkaan?
Itsekseni oon touhunnut asian parissa ja pitänyt kirjaa kiloklubissa nyt 7kk.

Eli taustaa vähän... Oon ihan lapsesta asti ollut pulska ja viimeset 15 vuotta lihava. Viime vuoden lopussa vaaka näytti 97.6 kg ja kun pituutta on vaivaiset 163cm niin tuli mitta täyteen ja ajattelin, et jotain tarvii nyt tehdä. Musta ei ole karppaamaan eikä kaalikeittodieetteihin ja siksipä päätinkin laihtua maalaisjärkisellä metodilla "syö vähemmän kuin kulutat".

Viime viikolla puntarin lukema oli 79.2kg eli tulosta on tullut, mutta nyt oon oikeastaan koko kesän junnannu tuossa 79-80 kilossa ja tarviis saada uutta potkua. Tavoite paino mulla on 65kg ja mielessäni haaveilin, että josko vuoden loppuun mennessä, mutta saa nyt nähdä :kieh: Tälle aamua en ole vaakassa käynyt (viikonloppu reissussa ja syömiset mitä sattuu :ashamed: ) mutta tuoreen painon voin kertoo vaiks huomenna.

Toivon, että kelpaan porukkaan, nyt nimittäin tuntuu, et oma takki on tyhjä ja oon ihan kyllästynyt koko laihdutukseen, niin josko teiltä saisin motivaatiota lisää Uuteen Alkuun?

Ok nyt vasta luin oikein silmät auki tän ekan viestin, eli hyppään kelkkaan ens perjantaina läskeineni, jos sopii? (Saadaan kelkalle kovempi vauhti, kun on enempi massaa päällä :whistle: )

Mulla tosin menkkaviikko tulossa, eli turvottaa. Mutta silti kerron traagiset mittani perjantaina.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörkö:
Ok nyt vasta luin oikein silmät auki tän ekan viestin, eli hyppään kelkkaan ens perjantaina läskeineni, jos sopii? (Saadaan kelkalle kovempi vauhti, kun on enempi massaa päällä :whistle: )

Mulla tosin menkkaviikko tulossa, eli turvottaa. Mutta silti kerron traagiset mittani perjantaina.

Lisäsin sinut jo listalle, kun tässäkin pinossa tietosi oli! :D Tulet sitten perjantaina kertomaan ensimmäisen viikon tuloksen! Teen silloin uuden pinon, joten odota sitä ennen kuin lisäät tuloksia! Linkitän uuden tähän niin löytyy helposti. Tervetuloa mukaan! :D

Taidan pitää punnaus taukoa,induktion siis aloitin alkuviikosta ja toivon mukaan laskuun menossa toi paino... mutta päätin nyt olla ottamatta tressiä joten vaaka saa painua hetkeksi kaappii.
Tuun kyllä pinoutuu perjantaisin tänne :)

Yhteistyössä