LÄSKIN SULATTAJAT vko 25

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
An-nik-ki........171cm.......LP 126kg......NYT 112,9kg...

Faktum............175cm.......LP 84,1kg....NYT 72,7kg....-300g

KerroTokiLisää........165cm......LP 79,9kg....NYT 69,1kg...+1,2kg

Kis-Kisu..........165cm........LP 83kg.........NYT 77,5kg...

Krysanteemi.....165cm.....LP 95,3kg....NYT 90,4kg....

Kyy...................162cm......LP 94kg....NYT 91kg..-1,3kg

Minttu-79.........172cm............LP 126kg.....NYT 107kg..

Orion.........158kg.......LP 77,5kg.......NYT 75,9kg..... -600g

Pullunkainen...........169cm......LP 84,0kg.....NYT 70,5kg..

Tukka Tötteröllä......157cm....LP 90,1kg....NYT 80,5kg...

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:

Mä mietin tähän liittymistä ;) Voisin myös ottaa vastaan vinkkejä miten tämmönen rapakuntoinen ja reilusti ylipainoinen saisi parhaiten tuota painoa pois. Olen aloittanut kävelyn, kävelen 3krt/vko minimissään 30min kerralla. Lisäksi tarkkailen syömisiäni.

Kaikilla meillä on varmaankin omat tapansa. Itse käyn nyt ravintoterapeutilla viikottain ja sen kanssa katsotaan aina syömiset viikoksi eteen päin. Liikunta on tällä hetkellä vähissä, mutta syksyllä tsemppaan taas sitäkin. :D

Paino 72,7kg eli - 0,3kg.

Likuski kyselee metodia. Mä olen pudottanut painoa karsimalla ylimääräiset. Eli ruokaa syön kuten ennenkin mutta en karkkia, leivonnaisia, juustoja ja muita tarpeettomia. Liikuntaa olen lisännyt ja lenkillä käyn päivittäin sen verran kuin huvittaa. Tosin lenkkeilystä on jälleen tullut mieluinen tauko päivään. :)

Enemmänkin saisin putoamaan mutta kyllä kevät ja kesä on ollut pelkkää juhlaa ja "herkkuja joista ei voi kieltäytyä". :) Toisaalta tässä ei ole enää mikään suuri ahdistus päällä painon suhteen, voin ottaa hieman löysemmin, kunhan suunta on oikea.

Kuulostaa tietysti helpolta mutta voin paljastaa, että ihan älytöntä itsekuria urakka on vaatinut!

Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pullunkainen:
Vaa'asta patterit loppu! Eli punnitus jää väliin. Ehkä kylläkin onneksi :D

mun vaaka on rikki :whistle: Eli ilmottaudun, mutta tulos on plussaa, joten ei merkata sitä.

Sulla on kymppi tosi lähellä! Nyt kova tsemppi ens viikkoon, et saan onnitella sua siitä ennen juhannusta! :D

Onpas joukko pienentynyt...
Mutta passaan tällä viikolla,ei taatusti ole pudonnut mihinkään tällä mässäämisellä...*nolona*,on tullu kyläiltyä,herkuteltua ja vielä enemmän juotua reissussa ja tänään grillailtu ja juotu taas...

Oioi mulla oli tänään 69,1 eli taas +1,2kg :/ Lääkäri kyllä sanoi eilen että jos nesteen kerääntyminen jatkuu tätä tahtia niin sitten on pakko ottaa käyttöön joku nesteenpoistaja kun ei pumppu oikein jaksa yhtäkkiä kamalasti lisääntynyttä nestemäärää :/ Ja kortisoonikuuri vaan jatkuu vielä kolmisen viikkoa :x

Yhteistyössä