LÄSKIN SULATTAJAT vko 10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
CriminalMind..173cm...LP 111,7kg...NYT 112kg..+1,7kg

Kyy......162cm......LP 94,5kg....NYT 91,2kg...+800g

LäskiPois...151,5cm.....LP 60,2kg....NYT 57,2kg...

Nyyti...167cm....LP 68,8kg....NYT 67,3kg.....-1,5kg

Mörkö.......163cm........LP 96,7kg.......NYT 71,2kg...-300g

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 85kg...-400g

Parsekki....163cm....LP 85,8kg....NYT 83,7kg....+200g

PinkLily....167cm......LP 79kg.....NYT 75,4kg...+600g

Piparipurkki.....167cm.....LP 72,8kg....NYT 74,5kg...+700g

Pullunkainen....169cm....LP 75kg....NYT 74,2kg...-800g

Tiinuska....168cm.....LP 113,5kg....NYT 110,9kg...-200g

Valdelsa....165cm.....LP 75kg......NYT 71,8kg...-300g

Äitix2.....170cm......LP 92kg.....NYT 87,2kg...-800g

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Tein jo uuden pinon, kun en välttis aamulla ehdi tänne.

Pitää itse heti purkaa, että eipä todellakaan oo taas menny putkeen! :headwall: Tajusin, et nyt on kymmenes viikko alkamassa ja en oo vieläkään päässy alle sen 90kg:n, muuta kuin kerran käväseen! :kieh: Voi PRKL! Tää mun laihdutus alkaa toistaa taas samaa kaavaa, mä muka laihdutan hirveesti ja sit en kuitenkaan yhtään laihdu! Ja sit oon vaan taas masentunut siitä ettei mitään tapahdu! NYT täytyy saada tämä homma eteenpäin! Jos en ensi viikon pinoon saa miinuslukemia, niin sit aloitan jonkun pussiruokailun ja pudottelen sillä sit! Oon sit vaikka loppu ikäni niillä pusseilla, kunhan saan painon pois! :kieh:

Huomenta!

Mahatauti oli ihan kannattava tauti, kun paino tippui roimasti 83,3 kg. Eli -2.1 kg.
Kivaltahan toi tuntuu,mutta ens viikolla harmittaa, kun plussaa tulee roimasta. Kyy voisitko laittaa uudeksi painoksi vaikka 85,0 kg, niin ensi viikoksi ei ole niin suuria paineita. Kiitos.

Mun mahatauti on ohitse ja tänään ajattelin syödä ihan kunnolla. Pitää vain toivoa, ettei tytölle tartu tämä tauti. Se olisi kamalaa.

Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!

Huomenta!

Mulla on ollu ihan week from hell, ahdistaa ja itkettää ja oon syönyt miten (ja mitä) sattuu. Ulkoillut ja liikkunut (kevyesti mutta kumminkin) oon kyllä joka päivä, eli ehkäpä sen johdosta paino tänään herättyä 71,2kg eli huikeat -300g edelliseen. Mä oon niin henkisesti hajalla (noiden työjuttujen takia), että oisin jo ihan jonkun lataamon tarpeessa... Mitenkähän niissä tuo ruokapuoli :kieh:

Pino päivitetty! Hitsi kun itseä harmittaa tämä saamattomuus! Eilenkin tosiaan oltiin amarillossa syömässä ja pitihän sielläkin vetää se brownie jälkkäriksi! :( Nyt päätin, että oli sit viimeinen jälkkäri minkä vedin ennen Pariisin reissua! Todellakin haluan olla siellä kevyempi kuin nyt! Alle 85kg on tavoite, reissu on siis vapun tienoilla.

NYt tarviin sit teidän apua, meinaan mun syömiset on taas ihan retuperällä.. Mulla on kaapissa noita ateriankorvike pirtelöitä, mut en oikein tiedä minkä aterian niillä korvaisin et saisin painon putoamaan. Aamiasta en halua korvata, muuten on nälkä koko päivän. Lounas jää helposti väliin, että pitäisikö siihen ottaa tuo korvike? Vai olisiko parempi syödä lounas kunnolla ja korvata päivällinen? Vai välipala? Iltapalakin vaatii vielä hiomista. Ja herkut pitää saada nyt pois joka päiväisestä syömisestä! Oon ihan kamala herkkuperse.. :(

Criminal Mind: Otettaisko yhdessä sellainen tsemppi kuuri, et korvataan noita aterioita? Mäkin syön aamupalan, kun sen oon vihdosta viimein saanu kohdilleen. Elikäs kaurapuuroa, raejuustoa ja mehukeittoa + kuppi teetä ja vitamiinit. Ajattelin tuohon vielä lisätä appelsiinin (tai joku muu hedelmä kauden mukaan). Jos sit menis loppupäivän pusseilla? Esim. 3 pussia/pvä tuon aamiaisen lisäksi. Otettais alkuu tavoitteeksi vaikka tämä maaliskuu. Katsotaan sit mitä tuloksia on ja jatketaan sen mukaan? Kahvia ja teetä saa juoda pussien lisäksi normaalisti. Miltäs kuulostaisi?

paino 110.9kg, miinusta 200g. Ihan hyvin siihen nähden, että viikonloppuna tuli "vähän" juhlittua ja alkuviikkokin tuli sitten syötyä miten sattuu :P Viikonloppuna olis vielä yksi tyttöjen ilta ja sen jälkeen ei tarvi puoleen vuoteen mihinkään mennäkään ;D

Tulos 87,2kg eli miinusta 800g viikossa :)

Nyt tulee loman takia parin viikon tauko punnituksiin ja harrastuksiin. Pitää sitten kotona/kylässä tehdä lihaskuntoharjoituksia, että tulee vähän muutakin kuin ulkona liikkumista ja arkiliikuntaa.

Tsemppiä kaikille!

Huoh, tuskailen että vaikka paino on pudonnut, niin matkaa on vielä pitkästi :/ Se välillä meinaa tympästä....

+200 g :D Jee! Sitä se suklaapatukka päivittäin teettää ;)

Oli niin valtavan kauhean suuri polte ulkopyöräilyyn, joten aloitin sen taas pitkästä aikaa. Tulihan siihen taukoa n. 3 kk. Aivan ihanaa pyöräillä tuolla raikkaassa ilmassa, eikä läkähtyä tuossa olohuoneessa. Sulais nyt vaan nopeasti nuo tiet, että pääsis polkemaan oikein kunnolla :) Hankin nopeusmittarinkin, se on ihuna :heart: :D

Kaikille supertsempit seuraavalle viikolle, etenkin Kyylle ja muille joita homma alkaa turhauttaa. Me pystytään tähän!

Täällä 74,2 eli -800g. Ihan ok tulos, vaikkakin se näytti tota samaa jo maanantaina :D (en suinkaan ravaa kokoajan vaa'alla). Eiköhän tää tästä. Motivaatio on nyt ainakin kunnossa ja tavoite onkin sellainen puoli kiloa viikossa (mihin toi -800 vielä menee just ja just).

Perjantai aamun paino oli taas plussaa... Nyt ollaan jo 74.5kg eli vaivaiset +700g viikossa...

Nyt on varmaan silti alettava vähentämään ruoan määrää koska paino ei voi tätä tahtia kyllä nousta jatkuvasti?! Syön mielestäni ihan normi kotiruokaa ilman voi/rasva lisäyksiä enkä edes herkuttele jokapäiväisesti tai aina kahvin kanssa..

Tsemppiä kaikille ja itsekin otan positiivisen asenteeseen uuteen viikkoon painon noususta huolimatta! =)

Hei taasen! Pino päivitetty! :D

NYt olen päättänyt, että huomenna aloitan sen tehokuurin, et syön vain aamiaisen ja loput ateriat korvaan ateriankorvikkeilla. Ei tästä muuten tule yhtään mitään! Ja miksi vasta huomenna? No sen takia, että tänään on ystävän lapsen synttärit ja kaverin tuparit sit vielä illalla. Niistä nautin vielä täysin rinnoin, mutta huomenna sit aloitan tiukan kuurin. Aion olla ainakin viikon vain aamiaisella ja pusseilla, sit viikon päästä voi lisätä kasviksia joukkoon, jos siltä tuntuu! Mutta nyt sen painon on lähdettävä! Laskin juuri, et enää 7,5 viikkoa siihen, et lähdetään Pariisiin! Ja haluan todellakin, olla pienempi kuin nyt sillä reissulla!

Huomenta!
Mulla on tänään kans synttärit, ei tosin ole luvassa herkuttelua eikä muitakaan yleellisyyksiä. Aamukahvit tosin tuotiin vuoteeseen. Mutta ihan vaan kahvi, ei herkkuja :p

Alkuperäinen kirjoittaja MÖRKÖ*;23283835:
Huomenta!
Mulla on tänään kans synttärit, ei tosin ole luvassa herkuttelua eikä muitakaan yleellisyyksiä. Aamukahvit tosin tuotiin vuoteeseen. Mutta ihan vaan kahvi, ei herkkuja :p

Onnea! :flower:

Missä hitossa tää nyt oikein on vika!?!?!? Perjantai aamuna paino 112 ja tänään lauantaina 110,9... siis voiko noin paljon paino heitellä? häh! Mä ostan tänään uuden vaakan... prkl.....

Kyllä paino voi vaihdella aika laillakin, riippuen vuorokauden ajasta, syömisistä, juomisista ja ties vaikka mistä. Siksi mä oonkin opetellut eroon tuosta liian usein punnitsemisesta, ei tarvii sitten stressata tuota sahaavaa painoa.

Alkuperäinen kirjoittaja MÖRKÖ*;23284018:
Kyllä paino voi vaihdella aika laillakin, riippuen vuorokauden ajasta, syömisistä, juomisista ja ties vaikka mistä. Siksi mä oonkin opetellut eroon tuosta liian usein punnitsemisesta, ei tarvii sitten stressata tuota sahaavaa painoa.

Juu, mä punnaan aina aamulla että luulis edes lähelle samaa näyttävän. Ärsyttävää.

Juu, mä punnaan aina aamulla että luulis edes lähelle samaa näyttävän. Ärsyttävää.

Ei se aina siltikään niin mene. Edellisen päivän syömiset vaikuttaa tosi paljon vielä aamullakin. Ja sit hormonitoiminta meillä naisilla on myös sellainen, joka aiheuttaa heittelyä. Itsellä juuri menkat alkamassa ja siksikin paino on noussut. Tosin olen kyllä syönytkin. :( Eilen olin vielä juhlimassa, mutta nyt päätin, että tänään aloitan sen pussikuurin. PAKKO saada paino alas, en suostu siihen, että tästä tulee samanlainen vuosi kuin viime vuonna, että laihdutetaan koko ajan ja paino vain nousee. Elikäs tänä aamuna paino oli 92,5kg, mikä menee ihan täysin eilisen juhlinnan pikkiin. Saa nähdä paljonko saan perjantaihin mennessä pois. :D

Yhteistyössä