Läskin sulattajat, 11:s viikko

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Huomenta täältä multakin! Mulla on myös motivaatio nollassa tällä viikolla. Vielä en ole pahemmin repsahdellut, mutta liikuttavan liki on. Varsinkin kun kävin tänään kurkkimassa vaakaa ja se näytti että paino olis taas noussut 700 g. Miten helvetissä??? Liikuntaa mun täytyis lisätä mutta muuten alkaa oikeesti olla pelimerkit vähissä.

Alkaa olemaan jo niin turhauttavaa tämä. Ihan oikeesti olis kyllä paljon helpompaa maata sohvaperunana ja vetää mässyä. Etenkin kun se paino ei kuitenkaan noussut vaikka mässäsin. Ja nyt ei laske vaikka en mässää.

Tää on aivan perseestä. Mua ei ketuttais yhtään näin paljon jos en tosissani yrittäis. Mutta kun TIEDÄN että olen totisesti yrittänyt. Mieskin on ollut vallan ihmeissään mun määrätietoisuudestani ja siitä etten tosiaan ole repsahdellut. Mikä helvetti tässä nyt mättää, oikeesti?????

Oletko käyttänyt edelleen kiloklubia? Ovatko pallukat kaikki vihreinä olleet joka päivä ja kalorivajetta tarvittava määrä?

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Turkilmas, käytätkö jotain hormonaalista ehkäisyä?

en käytä. Ei tosiaan selity silläkään.

Terapian tarpeessa En mä ole enää jaksanut. Mutta siis aikalailla alan olla oikeaoppisesta syömisestä perillä ja periaatteessa jo pelkän mässyn pois jättäminen pitäis vaikuttaa edes jotenkin.

Liikunnan lisääminen ja ruoka-annoksien vähentäminen on vielä koittamatta. Tosin jo nyt on kauhea nälkä syömisten välissä ja mä en (traumaattisista syistä) kestä yhtään nälkää.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Turkilmas, käytätkö jotain hormonaalista ehkäisyä?

en käytä. Ei tosiaan selity silläkään.

Terapian tarpeessa En mä ole enää jaksanut. Mutta siis aikalailla alan olla oikeaoppisesta syömisestä perillä ja periaatteessa jo pelkän mässyn pois jättäminen pitäis vaikuttaa edes jotenkin.

Liikunnan lisääminen ja ruoka-annoksien vähentäminen on vielä koittamatta. Tosin jo nyt on kauhea nälkä syömisten välissä ja mä en (traumaattisista syistä) kestä yhtään nälkää.

No samaa se on täälläkin. Jumittaa, jumittaa ja jumittaa. Itse en löydä syytä muusta kuin imetyksestä. Synnytyksestä liian vähän aikaa ja jotain sen takia vialla. Imetyksen aikana mulla nimittäin ainakin on se, että vaikka olisin miten nälkäpaastolla niin ei lähde, ei millään. Itse aloitin tän laihdutuksen heti imetyksen loputtua ja ehkä kroppa ei oo vielä normalisoitunut... En tiedä. Mutta siis, mulla lähtenyt nyt joku reilu 4 kg kahessa kuukaudessa. Kalorit on ollu n.1500 päivässä (eli ei säästöliekkiä) ja liikuntaa olen harrastanut n.500 kalorin edestä joka päivä. Ja ei laske.

MUTTA! Huomasin tänään, että vyötäröltä on lähtenyt joku 10 cm!!!! Että vaikka tulokset eivät vaa'assa näy niin vaatteissa kyllä. Olenkin ajatellut heittää koko vaa'an mäkeen ja jatkaa vain näines.

Tsemppiä sinulle! Ajattele, että et laihduta, vaan muutat elintapojasi! Terveytesi kannalta liikunta ja oikeinsyöminen on kuitenkin hyväksi, vaikka se ei vaa'alla näkyisikään!

Voi kiitos Tunnelma Tuuli viestistäsi :hug: . Niin mä olenkin koittanut miettiä. Siis että viis painosta, pääasia että elintapoja olen jo nyt muuttanut hurjasti terveellisemmäksi ja jokainen päivä on plussaa tuonne loppupäähän.

Mahtavasti sulla lähtenyt senttejä, onnittelut :flower: :flower:

Tänään hyppäsin puntarille, niin sama lukema ku viimeksi :kieh: Taasko tulee +/-vko, vaikka en oo repsahdellutkaan.. Noo, onhan tässä vkl aikaa koittaa saada tulosta edes hiukan. Pitää vaa sitten koittaa olla tiukkana noitten isköpvä kakkujen yms herkujen kanssa..

Voimia ja tsemppiä muillekin urakoitsijoille! Ei tää aina niin helppoa ole ja taistelella saa. Mulle tässä urakassa on ehdoton toi laskurin käyttö. Ja ruokien kirjaaminen ylös, vaikkakin jo alkaa oleen muistissa monienkin ruokien kalorit ja määrät,mut kuitenkin. Pysyy kuiten paremmin laskuissa.

Nyt puurolle kuopuksen kanssa. :wave:

ei ole oikein sujunut tää mun painonlaskeminen, eka olin 3 viikkoa flunssassa ja nyt viikko sitte otin volttia meijän pihamaalla ja olen saikulla selkä samperin kipeenä |O ei pääse liikkumaan sitte oikestaan yhtään. taustailen vähän aikaa ja kuhan tästä paranen niin aloitan painon pudottamisen uudelleen :wave:

Yhteistyössä