A
aapeee
Vieras
Tiedän että oon liian kiltti, se on välillä jopa kostautunut. Tästä varottelee myös mun ystävät (jotka näkee vierestä meijän elämää) ja myös mun vanhemmat ovat asiasta maininneet että mullakin olis joskus oikeus omaan aikaan (sitä ollu viimesen parin vuoden aikana sen verran vähän että yhden käden sormilla voipi laskea) ja siihen että myös toinen osallistuu kotitöihin ja lasten hoitamiseen. Tästä on vaan aika vaikee enää mennä mitään muuttamaankaan siis että mies yhtäkkiä joutuis enemmän osallistumaan kotitöihin tai lasten hoitoon ym. Enkä mää usko et se mitään ratkasis, läskiltä mää sen silmissä edelleen näyttäisin. Ite voisin ehkä 5 kg laihduttaa (tosin se nyt ei varmaan edes näkyis missään), mua itteeni ei siis tää mun lihavuus mitenkään erityisen paljon haittaa, ihan normi vaatteita voin käyttää eikä ainakaan toistaseks oo terveyteen vaikuttanu ja jaksan lasten kanssa touhuta ja juosta (mun kunnossa ei oo mitään vikaa vaan tää läski tulee ihan noista herkuista). Tilanne ei oo aina ollu tällänen, mies on parisen vuotta sitten vaihtanu työtään (ennen oli ihan normaali rivityöntekijä normaalissa työpaikassa missä oli töitä sen 8 tunnin ajan ja kotona oli vapaata, vaihtu työ ja stressi alko, pitkät työajat ja kotona paljon tehtävä myös työpäivän jälkeen hommia, on kyllä alallaan menestynyt ja arvostettu ja tienaa paljon, joskus vaan mietin, että onko tää silti sen arvosta, perhe jääny toissijalle, sitä en tiedä haittaako se miestä vai vaan mua). Edellisestä suhteesta miehellä yks poika joka siis on "jo" kouluikäinen, tämänkin tapaamiset ovat työpaikan vaihtamisen myötä jääneet, jos asiaa olen ihmetellyt miehelle niin vastaus on jotain ympäripyöreetä ettei oo ollu aikaa (jollain tapaa sekin totta, mutta vaikka viikolla kovasti kiirettä niin viikonloput suht vapaita, tekee kyllä molempina päivinä töitä, mutta ehkä tunnin maks kaks eli ei sekään nyt täysin todellinen syy voi olla). Meijän lapsista kyllä näyttää välittävän vaikkei aikaa paljon ookkaan viettää yhdessä. Ja vaikka tää kuulostaa siltä että meillä menis tosi huonosti niin ei se niinkään oo. Suurin osa ajasta on hyvin, mies on normaali ja seksiä ja läheisyyttä kyllä on (myös näin stressiaikoina seksiä on edes pari kertaa viikossa), mut sit välillä se jotenkin muuttuu ja ihan räjähtää ja sillon tulee mukaan nää läski jutut ym. ja ero-uhkailut (joita ollu suhteen alkuajoista asti siis ero-uhkailuja on ollu riitojen yhteydesä, läskihaukkumisia ei, yhdessä siis ollaan oltu vähän yli 8 vuotta)