läskin alusvaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "läski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tiedän että oon liian kiltti, se on välillä jopa kostautunut. Tästä varottelee myös mun ystävät (jotka näkee vierestä meijän elämää) ja myös mun vanhemmat ovat asiasta maininneet että mullakin olis joskus oikeus omaan aikaan (sitä ollu viimesen parin vuoden aikana sen verran vähän että yhden käden sormilla voipi laskea) ja siihen että myös toinen osallistuu kotitöihin ja lasten hoitamiseen. Tästä on vaan aika vaikee enää mennä mitään muuttamaankaan siis että mies yhtäkkiä joutuis enemmän osallistumaan kotitöihin tai lasten hoitoon ym. Enkä mää usko et se mitään ratkasis, läskiltä mää sen silmissä edelleen näyttäisin. Ite voisin ehkä 5 kg laihduttaa (tosin se nyt ei varmaan edes näkyis missään), mua itteeni ei siis tää mun lihavuus mitenkään erityisen paljon haittaa, ihan normi vaatteita voin käyttää eikä ainakaan toistaseks oo terveyteen vaikuttanu ja jaksan lasten kanssa touhuta ja juosta (mun kunnossa ei oo mitään vikaa vaan tää läski tulee ihan noista herkuista). Tilanne ei oo aina ollu tällänen, mies on parisen vuotta sitten vaihtanu työtään (ennen oli ihan normaali rivityöntekijä normaalissa työpaikassa missä oli töitä sen 8 tunnin ajan ja kotona oli vapaata, vaihtu työ ja stressi alko, pitkät työajat ja kotona paljon tehtävä myös työpäivän jälkeen hommia, on kyllä alallaan menestynyt ja arvostettu ja tienaa paljon, joskus vaan mietin, että onko tää silti sen arvosta, perhe jääny toissijalle, sitä en tiedä haittaako se miestä vai vaan mua). Edellisestä suhteesta miehellä yks poika joka siis on "jo" kouluikäinen, tämänkin tapaamiset ovat työpaikan vaihtamisen myötä jääneet, jos asiaa olen ihmetellyt miehelle niin vastaus on jotain ympäripyöreetä ettei oo ollu aikaa (jollain tapaa sekin totta, mutta vaikka viikolla kovasti kiirettä niin viikonloput suht vapaita, tekee kyllä molempina päivinä töitä, mutta ehkä tunnin maks kaks eli ei sekään nyt täysin todellinen syy voi olla). Meijän lapsista kyllä näyttää välittävän vaikkei aikaa paljon ookkaan viettää yhdessä. Ja vaikka tää kuulostaa siltä että meillä menis tosi huonosti niin ei se niinkään oo. Suurin osa ajasta on hyvin, mies on normaali ja seksiä ja läheisyyttä kyllä on (myös näin stressiaikoina seksiä on edes pari kertaa viikossa), mut sit välillä se jotenkin muuttuu ja ihan räjähtää ja sillon tulee mukaan nää läski jutut ym. ja ero-uhkailut (joita ollu suhteen alkuajoista asti siis ero-uhkailuja on ollu riitojen yhteydesä, läskihaukkumisia ei, yhdessä siis ollaan oltu vähän yli 8 vuotta)

Sun mies on oikeesti kamala. Se on täysin nujertanut sut tossunsa alle. Siksi se sua läskiksikin haukkuu, että menetät viimeisetkin itsetuntosi ja -kunnioituksesi rippeet, etkä vaan koskaan edes uskalla harkita suhteesta lähtemistä. Siinä kohtaa varmaan sanoisi sulle, ettet tule koskaan saamaan ketään, joka rakastaa sua kuten hän tai ettei sua kukaan läskiytesi takia huoli.

Ja sit vielä toikin, ettei mies tapaa edellisessä suhteessa alkunsa saanutta lasta. Ei hyvää päivää! Ei muka ole aikaa. Joopa joo...:(

Ei se ongelman ydin todellakaan ole sun painossa. Ja vaikka olis kuinka paljon töitä, menestystä, arvostusta ja rahaa, niin ei ne millään tavalla oikeuta eikä niillä voi puolustaa sun miehen käytöstä. Tuosta käytöksestä voi myös saada sellaisen kuvan, että hänellä ei henkisen terveyden puolella ole kaikki ihan kunnossa (käytöksen muutos yllättäen, vihanpuuskat, aggressio).

Ei tähän oikeen enää voi muuta sanoo ku että et sie tuu koskaan voimaan hyvin jos meinaat tollasta kestää. Ei sitä pelkän stressin takia tolleen käyttäydytä silti vaikka mikä olis. Koita miettiä sitä sun omaa oloasi, tiedät varmaan ettet ansaitse sitä haukkumista yms. Minä en ainakaan kattelis!

Vaikka mies siis välillä räjähtää niin väkivaltanen ei oo koskaan ollu, eikä mun sellasta oo tarvinnu pelätä, räjähtää siis lähinnä niin et yhtäkkiä saattaa alkaa huutamaan ja raivoomaan niin että hyvä ettei ikkunat helise (naapurit kuulee aivan varmasti) ja sillon se ei sanojansa säästele kuuli lapset sitten sen haukkumisen tai ei. Jotenkin mun on vaikee kuvitella et se tietentahtoen olis alistamassa mua (itse olen alkanut tekemään kaikki kotityöt, lasten hoidon ja "luopunut" omasta ajasta että mies ei rasitu liikaa kun työt on mitä on, ei oo mua vaatinut niin tekemään) tai oikeesti haluais pahaa, jotenkin musta vaan tuntuu ettei se oikeesti tajua sitä (vaikka asiasta on puhuttu) et se tuntuu musta NÄIN pahalta ja ehkäpä se sen takia käyttää "kovia" sanoja että ei tiedä miten muuten sais mut laihtumaan, en tiedä. Osittain miehen kotiolot lapsuudessakin varmasti selittää sen ettei välttämättä "osaa" toimia oikein, se ei välttämättä osaa sanoo tosta asiastakaan ilman raivoomista (miehen toisella vanhemmalla suht vakavia mielenterveysongelmia jonka vuoksi esim. töissä ei ole pystynyt käymään koskaan ja tietenkin se myös mieheen vaikuttanut lapsuudessa, mutta ei se näin aikuisiällä mieheen oo mitenkään vaikuttanu). Nää haukkumiset on siis tullu työpaikanvaihdoksen myötä ja sielläkin aina kun ei oo stressiä ni kotona ei oo mitään riitoja mut kun stressi alkaa niin alkaa myös tuo "ei niin kiva" käytös

Osta tämmönen pihalle :
Puolijoukkueteltta.JPG

ja sano miehelles, että aiot ommella niistä itelles stringit :D

Mielestäni sinun pitäisi hankkia sellaisia vaatteita mistä itse pidät ja mitkä tuntuu mukavalta. Olen itsekin jonkin verran ylipainoinen ja en voisi kuvitellakaan käyttäväni stringejä. (En pitänyt niistä kyllä silloinkaan kun olin vielä hoikka ) Itselläni on kyllä sellainen mies, joka ei ole koskaan huomautellut ylipainostani tai vaatteistani. (Ollaan oltu yhdessä n.13v).
Mutta toisaalta kannattaisi yhdet stringit ostaa ja yllättää miehen joskus niillä. Vaikka muutoin mukavampia housuja käyttäisikin :-) Kuulostaa siltä, että miehelläsi on joku kriisi tai ongelma ja hän purkaa sitä sinuun. Keskustelua....keskustelua......siitä on hyvä parisuhde tehty !!!!!!!!

Yhteistyössä